centrumvoorict reclame

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
Deze reclame is best leuk, maar helaas blijft hij default constant maar doordraaien. Dat betekent dat het hoogst irritante geluid dat er bij zit maar niet ophoudt. Gelukkig kan ik refreshen, maar toch hierbij een klein klachtje/vraagje of het niet vaker hoeft te gebeuren ;)

Verwijderd

Ik vind hem zelf ook behoorlijk irritant! :/
Je kunt hem alleen maar stop zetten door de flash banner van loop/play te halen.

Verwijderd

Dit noem ik nou een stap te ver!
Ik zit lekker naar Winamp te luisteren (Phil Collins, Testify) krijg je dit kabaal!

BAH

:(

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:16
een site als tweakers zou toch wel moeten weten dat muziek op een site een absolute no-go is

Ik heb hier een behoorlijke audioset en luister vaak via de pc hard muziek.

Als daar dan een advertentie doorheen komt bleren op nog harder geluidsniveau dan doet die site voor mij af.

tweakers.net zal ik wel blijven bezoeken maar als iemand een site maakt en ik kom daar voor het eerst en ik krijg meteen dat dan is er een zeer, zeer kleine kans dat ik terugkom

Les 1

Opvallende advertenties zijn NIET effectief.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Met lichte drang wordt mij door een paar blauwe rakkers verteld dat dit allemaal vrij duidelijk in Banner die geluid maakt en geluid blijft maken & Advertentiebeleid op Tweakers.net staat.
Daarom dus maar op slot.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.