Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• X-Mogwai
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07 06:47
Hmm, nu een lastig iets waar ik nergens een sluitend antwoord op kan vinden.
Ik heb zelf een Siemens S55, en ik heb een Nokia 6310i van mijn werk.
Deze wil ik graag allebei blijven gebruiken, en aangezien ik veel in de auto zit, lijkt een Bluetooth headset mij een fraaie oplossing om handsfree te kunnen bellen.

Mijn vraag is nu: Als ik een bluetooth headset aanschaf met een multi-pairing optie, zoals de Bluetrek G2, kan ik deze dan pairen met beide telefoons, en met allebei bellen wanneer ik wil (natuurlijk niet tegelijk)
Heeft er iemand ervaring hiermee ?

Uit de website kan ik niet opmaken of het gaat werken, want met name de zin "The multi-pairing only works with headsets which are both in the headset profile" op deze pagina http://www.bluetrek.com/bluetrekG2/bluetrekG2_manual15.htm maakt me aan het twijfelen

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, als je kan multi-pairen, dan kan dat!
Als dat niet kan dan niet!
Simpel....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• X-Mogwai
Da's wel een heel makkelijk antwoord: Als er staat dat het kan, kan het.
Wat betekent die laatste zin dan ?
Niemand ervaring?

"The multi-pairing only works with headsets which are both in the headset profile"

• X-Mogwai
Nou, heb een Bluetrek G2 gekocht bij de Mediamarkt, maar Multi Pairing werkt dus niet. Het schijnt ermee te maken hebben dat de 6310i een Handsfree Profile heeft, en geen Headset profile.

Iemand ervaring?

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

X-Mogwai schreef op 21 februari 2004 @ 11:21:
Nou, heb een Bluetrek G2 gekocht bij de Mediamarkt, ....

Iemand ervaring?
Kickje aangezien ik ook een bluetooth headset wil kopen. Ik overweeg de Bluetrek G2 aangezien hij aantrekkelijk geprijst is

Daarom een aantal vragen.
Heeft iemand ervaring met deze headset?
BV hoe is de kwaliteit van het geluid en ontvangst, hoe is de standbytijd en de spreektijd etc ?
Met welke telefoon heb je hem gebruikt?

Ik ben met name geintresseerd in gebruik met de nokia 6310 en eventuele dongles op de pc.

Everything is better with Bluetooth

• X-Mogwai
Met de Nokia 6310i en met mijn Sitecom Bluetooth dongle in de PC werkt ie prima.
Alleen het multi-pairen gaat dus niet goed, blijkbaar heb ik net pech want het schijnt zo'n beetje alleen niet te werken met een 6310i/S55 combinatie.

Als je de Bluetrek gaat gebruiken met alleen je 6310i is het eigenlijk wel een prima dingetje !

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

X-Mogwai schreef op 29 maart 2004 @ 08:38:
...
Als je de Bluetrek gaat gebruiken met alleen je 6310i is het eigenlijk wel een prima dingetje !
Nog even een paar vragen.

CougarZ schreef hier dat hij hem na een dag intensief gebruik toch weer moet opladen. Hoe lang gebruik je hem al en wat is jou ervaring met de standby tijd en de spreektijd?

Ik wil hem voornamelijk in de auto gebruiken, moet je hem dan aan hebben staan om op te nemen? Of kun je hem aanzetten/activeren als de telefoon overgaat?

Everything is better with Bluetooth

Pagina: 1