Dreamweaver geeft een upload foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
Ik had al een tijdje een website, alleen dacht sinds vandaag er weer eens verder mee te gaan. nou heb ik de nieuwste dreamweaver meegenomen van me werk, om daar mee te werken. ik heb me gehele website van internet geplukt, zodat ik lokaal kan werken eraan, en kan uploaden als ik tevreden ben met de veranderingen.

als ik een website niet aanpas, en hem in zijn originele stand hou, gemaakt in dreamweaver MX, dan kan ik hem gewoon uploaden. echter, als ik hem aangepast heb in dreamweaver mx 2004, en hem dan probeer up te loaden, dan geeft hij een foutmelding

Afbeeldingslocatie: http://vulcanus.its.tudelft.nl/~schiz/upload/foutmelding001.jpg

ik snap er niks van...

andere bestanden kan die wel uploaden..

zoals swf bestanden

Verwijderd

Ik weet niet precies hoe windows omgaat met deze meldingen, maar ik zie achter E_Werk.htm nog een extra punt staan. Het kan zijn dat dit bij de foutmeldingopzet hoort van windows natuurlijk :?

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
hoort bij de foutmeldings opzet van windows

Verwijderd

mhh blijkbaar ben je niet de enige met dit probleem zie hier zet anders de debug functie van je ftpclient eens aan als die erop zit of kijk naar de upload logs waar het precies foutgaat. Daarmee bedoel ik dus een 3th party ftp client zoals bl wx-ftp(pro)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 22:16 ]