Foto DVD maken voor in de DVD-speler

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105897

Topicstarter
Ik heb de search hier en van google al meerdere malen gebruikt om een goed programma te vinden maar dit heeft niet geholpen. ben nu al 6 weken opzoek naar een goed programma dus vandaar dat ik maar een topic start.

Ik ben opzoek naar een programma om een foto dvd te maken voor op m'n dvdspeler in de huiskkamer.

Ik heb de volgende programma's al geprobeerd:
Ulead DVD Pictureshow 2.0
Magix Foto's op cd dvd 1.0
Magix Foto's op cd dvd 2.0
Pinnacle Instant Photoalbum.
en nog een proggie van adobe en corel (maar daar kon je geen slideshows mee maken op een dvd)

Pinnacle werkt goed maar je kan daar maar 1 achtergrondmuziek instellen (en ik wil meerdere muziek bestanden als achtergond gebruiken en in elkaar laten overlopen)
Magix kan je wel meerdere achtergondmuziek bestanden gebruiken, maar dit programma is niet zo stabiel op mijn pc, je kan de orginele foto's niet meekopieren en tekst erbij zetten werkt ook niet zo makkelijk.
Ulead werkt heel goed en is gebruiksvriendelijk, je kan ook de orginele foto's mee branden. Je kan ook meerdere achtergrond muziek kiezen, maar je kan niet zien wanneer die muziek is afgelopen omdat Ulead de lengte van de muziek aanpast aan het aantal foto's (muziek wordt net zo lang afgespeeld als dat de slideshow duurt). DUs moet je elke keer de slideshow in preview zien en onthouden bij welke foto de muziek afgelopen is en dan aan die foto het volgende muziek bestandje koppelen.

Het is aardig wat tekst maar misschien dat iemand een goed proggie weet.
ps nero en winoncd kan ik niet gebruiken omdat ik ook overgangen in mijn slideshow wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

Is het geen mogelijkheid/optie om eerst de videostream met plaatjes te maken - daarna op basis van die lengte de benodigde audio samen te voegen met CoolEdit en dan weer video + audio samenvoegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-05 19:02
Het lijkt er op dat je toch het video gedeelte en het audio gedeelte apart zult
moeten maken.

Het voordeel is wel als je eenmaal je audiobestand klaar hebt, je met Studio van
Pinnacle de foto's exact op bepaalde plaatsen binnen het muziek kunt plaatsen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja het is vast wel mogelijk, maar als er ook software is waarbij ik die stap over kan slaan gebruik ik liever die software. Het liefst zo simpel mogelijk natuurlijk. En volgens mij moet er ook wel software zijn die werkt zoals ik wil.

Ik heb ook al in diverse computerwinkels geprobeerd maar daar sturen ze je allemaal door naar Internet op demo's te proberen. Maar hun hebben ook geen idee welke software te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja pinnacle studio kan ik ook wel gebruiken, maar daarmee kan ik de orginele foto's niet meebranden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101659

hoe bedoel je "de originele foto's branden??
in studio 7 en 8 en nu zelfs 9 moet dat toch lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
met veel slideshow software kun je de orginele (onebewerkte) foto's meebranden zodat je meteen een backup hebt van je foto's.
maar ik ga het nu doen met Studio 9 en de backup brand ik zelf wel op cd/dvd.

bedankt voor jullie posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:01

backupdevice

Boeh!

Pro Show Gold version 1.3 Met dat programma krijg je het beste resultaat. De kwali van de Foto's en de mogelijkheden tov de ander programma's zijn vele malen beter als de progjes van de TS.

Trust me, ik heb het verschil gezien tussen de verschillende progjes!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Pagina: 1