Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Via epia's in 2 categoriën

Pagina: 1
Acties:

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
In de pw staan bijna alle via epia's in de categorie overigen, behalve de M10000 en de v10000. Deze twee staan namelijk in de categorie socket 370.
Officieel is het idd socket 370, maar ik kan me voorstellen dat ze bij de overigen zijn gezet. (ze zijn niet bedoeld om een p!!! s370 in te stoppen en veel mensen weten niet eens dat de epia's s370 zijn).

Het is aan jullie om te kiezen in welke categroie ze moeten staan, maar zet ze aub wel allemaal in dezelfde categorie. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Herr Muller op 13-02-2004 20:16 ]

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Goed punt. Volgens mij zitten op die Via Epia borden ook nog een C3 gebakken dus is de socket in weze van geen enkel belang, je gaat er immers toch niet zelf een CPU bij zoeken. Opzich zouden ze dus het best in de algemene moederborden categorie passen wat mij betreft. Nu komt dit in princiepe mooi uit, ik ben momenteel immers bezig de gehele moederborden gategorie een beetje op te ruimen dus ik kan ze binnekort gelijk even meenemen :).
Ik ben wel benieuwd wat hier verder de meningen over zijn, voordat ik er gelijk 'een stokje voor steek' :).

http://twitter.com/randalpeelen

• Herr Muller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2023
Ik wil niet opdringerig doen ofzo, maar de M10000 en de v10000 staan nog steeds in de verkeerde categorie (of alle andere epias staan in de verkeerde categorie).

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aangepast :)