[GF]Ti4200 --> FX5700U drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:36

Plekuz

available in strong mint

Topicstarter
Een extreem eenvoudige vraag denk ik. Mijn huidige videokaart is een GF4 Ti4200. Ik denk erover om binnen enkele weken een GF FX5700U aan te schaffen. Ik draai nu op de nVidia 52.16 drivers.

Dan nu de vraag: moet ik eerst de drivers deinstalleren voordat ik de nieuwe GF kaart erin stop of zijn de drivers zo slim om meteen goed en optimaal met de nieuwe GF kaart te werken?

Simpel he! B)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:37

Shunt

Boe

ja dat kan je het beste wel even doen.
ook zou ik niet voor de 5700 gaan maar voor de 5900 die een stuk sneller is. en ook een stuk stiller voor niet al te veel meer geld.
ik dacht zelfs dat de 5700 al uit productie was ?
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 19:31:
hoeft niet. is allebei NVidia chip.
jah maar wel even van een direct X 8 kaart naar een directx 9 :>
dat scheelt nogal wat hoor ;)
het is ALTIJD beter om MINIMAAL de drivers te herinstaleren. en om helemaal zeker te zijn een schone instal ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Shunt op 13-02-2004 19:34 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

hoeft niet. is allebei NVidia chip.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Topicstarter
OKay. Ik ga voor de herinstallatie van de drivers dan ... BTW ... ik wilde niet gaan voor de 5700 maar de 5700 Ultra ... die is toch vrij nieuw dacht ik? Of zit ik er nu heeel erg naast?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Beter koop je dan een 5900xt..misschien 20 euro duurder, maar wel 3X zo goed :P

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Topicstarter
Zoals gewoonlijk ben ik weer eens verdwaald in videokaartland ... lijkt er idd op dat de 5900XT een veel betere keuze is ... thnx

Verwijderd

GeForce 5900XT is netjes geprijs ongeveer hetzelfde als de 5700U en stukken sneller, is tevens erg ver te overklokken. Er loopt hier ergens een draadje over die kaarten.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:37

Shunt

Boe

xt is niet beter
de xt is de lome variant van de 5900
je kan beter voor de non ultra gaan betaal je wel net iets meer maar dan kan je hem meestal flashen naar een 5950 de snelste Nvidia telg ;)

sorrie tog maar even de reviews er bij gepakt en de 5900 xt is wel degelijk een stuk sneller dan de 5700

[ Voor 36% gewijzigd door Shunt op 13-02-2004 21:16 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Topicstarter
van ongeveer 180 voor een 5700 Ultra, naar ongeveer 220 voor een 5900XT, naar ongeveer 300 voor een 5900 ... begint het langzamerhand wel een duur grapje te worden ... ik denk dat ik eigenwijs dan toch voor de XT optie zal gaan

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Drivers herinstalleren, Windows opnieuw is niet nodig. Welke kaart de beste keuze is is na dit topic wel duidelijk, en anders in een van de veel reviews te lezen :)

Basic vraag, dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.