Toon posts:

On the fly fikken

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik rechtstreeks van DVD naar DVD kopieer met nero 6.3.2.0. krijg ik een melding dat er niet genoeg ruimte beschikbaar is op de lege DVD+R.
Dezelfde DVD en dezelfde lege DVD heb ik bij iemand anders geprobeerd die ook nero heeft en bij hem werkt het perfect.
Ik kan nergens wat vinden hierover dus vandaar vraag...

Ook heb ik nog een vraag hoe ik de leessnelheid van mijn DVD-brander omhoog kan krijgen, was daar niet een tooltje voor ofso?

Ik heb een NEC2500 en 16x DVD-rom.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:34

4POX

Everybody is wired

Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 19:14:

Ook heb ik nog een vraag hoe ik de leessnelheid van mijn DVD-brander omhoog kan krijgen, was daar niet een tooltje voor ofso?

Ik heb een NEC2500 en 16x DVD-rom.
Ik geloof dat NEC dvd branders een 2 speed limiter hebben voor het lezen van dvd video schijven. Met een gehackte firmware kan je die limiet eruit halen.

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Je weet dat rechtstreeks DVD9 naar DVDR niet kan vanwege grootte en CSS codering? Zie: [rml]DVD's backuppen; de beste manier [ Deel 2][/rml]

Indien het wel bij een ander werkt: schakel overburn in en gebruik geen meerdere sessies.

Zet op de NEC de gehackte firmware: http://www.herrie.org/

Voor de rest is deze wel handig: [rml][ NEC ND-2500] media compatibiliteit[/rml]

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 19:47 ]

Verwijderd

overburn inschakelen :? en dan opnieuw proberen...

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

omfg!

Dvds kanje neit zomaar overbranden hoor! Je moet ze haast allemaal eerst kleiner maken zodat ze ongeveer 4.3gb zijn pas dan passen ze op een DVDR :)

handige linkie is www.dvdshrink.org

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-01 17:03
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 19:14:
Dezelfde DVD en dezelfde lege DVD heb ik bij iemand anders geprobeerd die ook nero heeft en bij hem werkt het perfect.
Read people :)

Verwijderd

Topicstarter
4POX schreef op 13 februari 2004 @ 19:40:
[...]
Ik geloof dat NEC dvd branders een 2 speed limiter hebben voor het lezen van dvd video schijven. Met een gehackte firmware kan je die limiet eruit halen.
Als ik met mijn NEC brander dvdtje rip of backup gaat hij op ongeveer 7x geloof ik, dat is dus iets sneller.
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 19:43:
Je weet dat rechtstreeks DVD9 naar DVDR niet kan vanwege grootte en CSS codering? Zie: [rml]DVD's backuppen; de beste manier [ Deel 2][/rml]
Indien het wel bij een ander werkt: schakel overburn in en gebruik geen meerdere sessies.

Zet op de NEC de gehackte firmware: http://www.herrie.org/

Voor de rest is deze wel handig: [rml][ NEC ND-2500] media compatibiliteit[/rml]
Ik heb alle topic over de NEC2500 al bekeken dus weet wel waar het over gaat allemaal, mijn dvd+/-r's ed zijn goed.
Maar ik heb het hier over een reeds geripte DVD's, die dus ook op een 4.7gb disc staan... Ik zou deze on the fly moeten kunnen kopieren. Je zou denken het ligt aan Nero, maar waarom werkt het met nero dan wel bij iemand anders....?

Ik weet alleen niet precies wat overburn is, ik heb wel een of ander tooltje dat Nero sneller zou kunnen branden dan aanbevolen is voor de DVD+r, dit werkt niet.
Met wat moet ik dit dan doen?
Jaded schreef op 13 februari 2004 @ 19:50:
[dlor2k schreef op 13 februari 2004 @ 19:14:
Dezelfde DVD en dezelfde lege DVD heb ik bij iemand anders geprobeerd die ook nero heeft en bij hem werkt het perfect]

Read people :)
ja...

Mijn vraag is dus hoe ik dat overburn kan laten werken, dit is misschien de oplossing....

Verwijderd

Topicstarter
ehm weet iemand dat of...?

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:01
"On-the-fly" kopiëren is zowiezo vragen om problemen. Beetje zinloos vind ik ook. :/
Altijd met tussenkomst van de harddisk branden. Bovendien moet je de meeste DVD's wel eerst rippen om de beveiliging er uit te halen en uiteraard te comprimeren omdat de meeste DVD's DVD-9 zijn, en dus niet passen op een DVD-5.

[ Voor 27% gewijzigd door Tranquility op 15-02-2004 16:35 ]

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 17:32

HJR

En er zijn nog steeds mensen die reageren dat je een DVD moet verkleinen om hem te kunnen kopieren! Hallo! DVDR -> DVDR moet gewoon kunnen.....

Zelf heb ik precies hetzelfde probleem. Als de DVD zelfs maar 3,5 GB is dan zegt hij dat het niet anders kan.. Misschien dat het met de automatische bitsetting van mijn gehackte firmware ligt, want sidnsdien treedt het op....

Iemand ervaring?

Verwijderd

JazzySOB schreef op zondag 15 februari 2004 @ 16:32:
"On-the-fly" kopiëren is zowiezo vragen om problemen.
Wel waneer je de dvd drive en brander op de zelfde kabel heb aangesloten of gebruik maakt van een brakke dvd/dvd speler. Anders gaat het wel goed.

Ik zal zeggen probeer eens Clone DVD _/-\o_ .

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Oud topic / kansloze kick 8)7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.