Toon posts:

Problemen met muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de medion 8080 en de muis & toetsenbord die erbij zitten trekken daadwerkelijk op niets (ok toetsenbord valt wel mee). Nu wil ik dus mijn oude optische muis terug gebruiken samen met het toetsenbord. Heb al vanalles geprobeerd maar het wil maar niet lukken, terwijl het me al eens gelukt was. Vraag me niet waarom ik het toen niet zo gelaten heb, had het beter gedaan....

Als iemand me zou kunnen helpen...

Alvast bedankt

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 00:29
Wat voor muis zit erop, wat bedoel je met niets, zijn de batterijen nog wel goed? :Z

Trut van een schoonmaakster heeft m'n glazen bol weer met jif gedaan :( :+

• FeverDream
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-02 15:32
Zal wel een usb variant zijn, aangezien het ding optical is. :)

[update]
Vlak daarna krijg ik te lezen dat het een PS/2 variant betreft! :D
[/update]

[ Voor 116% gewijzigd door FeverDream op 13-02-2004 19:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
op mijn trust heb ik 6 knoppen en het is een optische muis. Vele malen beter als de bijgeleverde draadloze muis.
Ik krijg hem dus maar niet aan de praat....

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Toetsenbord en muis werken uitermate perfect hiero. Nergens geen problemen mee.
Ik het zowel het toestenbord en muis draadloos als met draad. bevallen zeer goed.
Ik neem aan dat je optische muis geen USB muis is, want daar kun je er nogal wat van inplugen :)
Is het wel een USB muis, hang dat ding erin, ga naar apparaatbeheer, delete hem dan. En plug hem er eens opnieuw in.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
het is wel een combo pack (muis + toetsenbord met 1 gezamelijke receiver)

doelstelling: draadloos toetsenbord behouden
optische ps/2 muis i.p.v de draadloze

heb al in apparaatbeheer de draadloze gedelete, de drivers gedelete, ...
maar het wil maar niet werken. Hij lijkt de draadloze muis iedere keer opnieuw zelf te installeren

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 00:29
Heb je de muis wel unplugged? Bij mijn logitech combo is het zo dat er 1 receiver is die met 1 kabeltje voor toetsenbord en eentje voor muis wordt ingeplugd. Als het kabeltje voor de muis er dan in blijft zitten, dan blijft de receiver melden dat hij een muis is, dus installeert hij die ook.

Overigens is het alleszins mogelijk om 2 muizen tegelijk te gebruiken/ingeplugd te hebben :P

Verwijderd

Topicstarter
Een stuurprogramma (service) voor dit apparaat is uitgeschakeld. Er bestaat mogelijk een ander stuurprogramma dat deze functionaliteit biedt. (Code 32)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.

dat is de foutmelding in het apparaatbeheer

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
Misschien denk ik weer eens te makkelijk hoor, maar wat denk je hiervan?

Haal de batterijen uit de draadloze muis die je niet meer wilt gebruiken.
Haal de stekker uit de PS2 (muis) van je computer als die er inzit. De rest (voor je toetsenbord) laat je lekker zitten. Waarschijnlijk zal windows nog steeds wel iets voor een muis vinden, maar dit ga je lekker negeren.
Sluit je bedrade muis aan op de daarvoor bestemde PS2 connenctor en start je computer op. Windows zal wel vragen naar drivers voor je bedrade muis.
De draadloze muis leg je voor jan met de korte achternaam in de kast.
Het kanaal voor de muis op de ontvanger zal ook niets meer te doen krijgen, maar dat is pech hebben.

En als het goed is heb je nu en een draadloos toetsenbord en een bedrade muis en een niet aangesloten draadloze muis.

Precies zoals je het hebben wou toch?

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad, maar spijtig genoeg heb ik dat al geprobeerd.......

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
Dan weet ik het ook niet

/edit/
lijkt er een beetje op dat je enige optie een verse installatie van windows is. En dan installeren met de opstelling zoals jij die wenst.
/edit/

[ Voor 77% gewijzigd door olof op 13-02-2004 20:04 ]

Verwijderd

Heb dus hetzelfde probleem. Gisteren nieuwe pc gekocht Medion 8080 en maxxtro optische usb muis. Eerst gewoon een tijdje gedraaid met het standaard bijgeleverde setje dus draadloos toetsenbord en muis alleen de muis ligt echt niet lekker in de hand dus besloten om vandaag de oude muis eraf te ketsen en de maxxtro erop. :)

Maar het werkt dus bij mij ook niet! Alles geprobeerd maar de muis is niet de praat te krijgen, zelfs niet als ik heel hard schreeuw tegen die bloody f.....

Is dit een bekend probleem of doe ik iets goed verkeerd?

Jippy
Pagina: 1