Geen pagina naam meer hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 16:54

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Ik heb dus een vraagje. Ik heb zeg maar www.domein.nl, en daar heb ik een site voor ontworpen. Nu is het zo dat als ik naar www.domein.nl ga er in de adresbalk www.domein.nl staat. Dit is goed, maar als ik nu op een link naar een andere pagina klik krijg ik dus dit te zien in de adresbalk; www.domein.nl/pagina.htm en dit wil ik niet ik wil juist dat al die link namen niet te zien zijn, dus dat er gewoon steeds www.domein.nl staat. Hoe moet dit (ik gebruik dreamweaver)?

-= Very annoying forum person =-

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Frames.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Een mogelijk antwoord op je vraag: frames

Of het praktisch is voor je site, hangt er maar net vanaf. Waarom zou je de url willen afschermen?

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 19:01
In Mozilla FireFox zit zo'n koele optie genaamd "Show Only This Frame". Krijg ik toch die o zo begeerde URL te zien. Daarbij bemoeilijken frames het bookmarken van pagina's, is het wegnemen van een stukje usability tov een mooiere URL het waard?

Skat! Skat! Skat!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 16:54

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Ik wil dit gewoon hebben omdat ik het mooier vind lijken. Maar ik heb het dus ingedeeld in tabellen, via het tabel en cel maken, maar dit is dan nu dus niet meer mogelijk

-= Very annoying forum person =-

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

master_viper schreef op 13 februari 2004 @ 19:15:
Ik wil dit gewoon hebben omdat ik het mooier vind lijken. Maar ik heb het dus ingedeeld in tabellen, via het tabel en cel maken, maar dit is dan nu dus niet meer mogelijk
Jawel hoor, waarom zou dat niet meer kunnen?
Je renamet gewoon je index.htm naar subpagina.htm en je maakt een nieuwe index.htm aan met daarin de definitie voor een frameset, en daarin roep je weer subpagina.htm enzo aan.
Je kunt als smerige oplossing gewoon een frame van 1,* maken.. waarvan dat frame van 1 dan gewoon een opvullende pixel gaat zijn en die * zich stretcht over het hele scherm.
En geen paginastructuur meer te zien in de taakbalk.

Maar dan nog, sluit ik me aan bij mn voorgangers: waarom wil je dat, afgezien van dat het mooi is, want dat is een zwak argument, zoveel sites geven hun mappenstructuur wel prijs bij het surfen.

Bedenk nou, microsoft.com/ie of /download, apple.com/ipod ... /products enzo, je tikt het maar in en je komt er, niks afgeschermde url, het is daar juist toegepast om je sneller te kunnen laten browsen.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

usability gaat voor estethiek...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.