Ik heb zojuist 2 a7v8x-x plankjes met twee xp 2600+ cpu's. Moederboard is niet echt een oc pro, dat weet ik wel maar het gekke is als ik hem op verschillende multiplyers of hogere fsb instellingen blijft ie lekker doorbooten.
Zelfs 16x180 pakt ie, en met air is dat echt onmogelijk. En al helmaal met default vcore
. Bij bootup blijft ie dus ook volhouden met de 2600+ rating. Ik heb nog geen hdisk of andere zaken er aan hangen om de werkelijke snelhied op te vragen, maar aangezien ik dik 2700mhz neer zet met lucht (kan nooit)lijkt het me niet relevant om winxp er op te gaan zetten.
Heeft iemand enige idee of ervaring met dit boardje? Search levert weinig tot niets op, ook is de a7v8x ervaringen topic dicht. Boardjes hebben beide een 1006 bios. Moet er ergens iets ingesteld worden? Soort security ofzo? Ik wacht nog even met de bios flash totdat ik wat van jullie heb gehoord.
Zelfs 16x180 pakt ie, en met air is dat echt onmogelijk. En al helmaal met default vcore
Heeft iemand enige idee of ervaring met dit boardje? Search levert weinig tot niets op, ook is de a7v8x ervaringen topic dicht. Boardjes hebben beide een 1006 bios. Moet er ergens iets ingesteld worden? Soort security ofzo? Ik wacht nog even met de bios flash totdat ik wat van jullie heb gehoord.
[ Voor 10% gewijzigd door Workaholic op 13-02-2004 18:03 ]