problemen met radeon 9600 mobile

Pagina: 1
Acties:

• cuber
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-06 09:23
Mijn moeder heeft een probleem met haar laptop met radeon 9600 mobile in windows zelf is alles goed maar als ze een willekeurige rts gaat spelen(age of mythology) en the sims, dan is er telkens wat mis met de muis de ene keer lijkt het alsof de refresh rate heel laag is en krijg je een heel spoor van muis aanwijzers.
Bij andere spellen knippert de muis heel hevig.
Ik heb al gerobeerd andere muis drivers te installeren ik heb ook andere video drivers geprobeerd.
Maar niets werkte heeft iemand een idee?.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Welke resolutie wordt gebruikt bij het spelen van de games? Probeer zoveel mogelijk de native resolutie (of een benadering daarvan) te gebruiken. Met een aardige snelle radeon 9600 mobile moet dat geen probleem zijn. Software voor muizen (Logitech vooral) geven vaak meer problemen dan dat ze handig zijn, probeer het dus te doen met de standaard door Windows XP herkende "mouse drivers".
Probeer anders eens je touchpad/trackpoint van je laptop tijdelijk uit te schakelen, misschien dat dat helpt?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |