Toon posts:

Alcohol 120% - Virtual Drive problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo een ieder,

Wie o wie kan mij helpen met het volgende probleem wat zich voordoet bij mijn Alcohol 120%.

Ik heb nu al geruime tijd Alcohol 120% in gebruik en werkte allemaal perfect tot op zekere hoogte. Ik had voorheen nooit geen problemen met de virtual drive, kon altijd zo images inladen door rechtermuisknop op een image te drukken en te mounten in de virtual drive, maar tot op heden kan ik dit helaas niet meer om een of andere vage reden, welke weet ik niet. Ik ben ten einde raad lijkt het.
Ik heb zelfs Alcohol al helemaal verwijdert en opnieuw geinstalleerd, dit mocht ook niet helpen, ik heb de virtual drive opnieuw aangemaakt, hielp ook niet, ik heb daarna nog een extra virtual drive aangemaakt, dit hielp helaas ook niet, toen heb ik nog de drive letter verandert van de drive, dit hielp ook niet.

Wie o wie kan mij helpen er weer voor te zorgen dat ik met alcohol netjes via het rechtermuisknop menu een image kan invoegen/mounten? Wie weet wat er mis is gegaan.

Please help me out!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik heb alcohol ook weleens gehad, was in begin best leuk maar werd op een gegeven moment dramatisch.

Gebruik nero en daemon tools!

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:14
Is dit niet een bekend probleem? Zijn meer mensen die er last van hebben, zoek anders even op de forums van Alcohol. Herinstallen werkt niet. Heb helaas geen oplssing voor je tenzij je een herinstall van windows een oplossing wil noemen ;)

[edit]
http://forum.alcohol-software.com/index.php?showtopic=9456

[ Voor 13% gewijzigd door Drogo op 13-02-2004 17:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Cochrane schreef op 13 februari 2004 @ 17:32:
Is dit niet een bekend probleem? Zijn meer mensen die er last van hebben, zoek anders even op de forums van Alcohol. Herinstallen werkt niet. Heb helaas geen oplssing voor je tenzij je een herinstall van windows een oplossing wil noemen ;)

[edit]
http://forum.alcohol-software.com/index.php?showtopic=9456
tnx ik ga ff rond kijken daar, ik had al lopen zoeken, maar niet veel gevonden dus...