Als ik gesurft hebt wil ik de map geschiedenis wissen! Vaak gebeurt het dan dat dit niet gebeurt! Dit wil zeggen dat als ik het internet weer op ga en de geschiedenismap open, de hele geschiedenislijst er nog instaat! Ook met speciale clean tools heb ik hetzelfde probleem. Ik gebruik windows XP Pro zit in een netwerk met een router en heb onder andere norton systemworks geinstalleerd. Wie weet welke instellingen ik moet veranderen? Alvast bedankt
Verwijderd
Volges mij moet je dan ook je cookies verwijderen (iirc)?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 16:44 ]
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 16:44:
Als ik pr0n gesurft hebt wil ik de map geschiedenis wissen!
Als je pr0n zo leuk vind; reageer dan niet en ga er wat opzoeken
oftewel: reageer liever ontopic
Anyway, WOS --> Software Algemeen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Wat wil je met die uitroep tekensF_J_K schreef op 13 februari 2004 @ 17:23:
[...]
Als je pr0n zo leuk vind; reageer dan niet en ga er wat opzoeken
oftewel: reageer liever ontopic![]()
Anyway, WOS --> Software Algemeen
@ontopic
Nou ook al heb je geen problemen dan zou ik norton systemworks eraf gooien! Weet niet of het daar aan ligt maar vaak is symantec de boosdoener.
*Anyway ben je wel ingelogt als administrator?
*Zoek eens in je registery waar de history word opgeslagen
Waar wis je de Geschiedenis vandaan ? Deze wordt per gebruiker opgeslagen namelijk. Kan je deze wel verwijderen bij andere gebruikers ?
Scan voor de zekerheid even op spyware, zoals in [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] bijvoorbeeld uitgelegd wordt.
Is er toevallig ook een server+domein aanwezig in je netwerk ? Dan zou een policy het verwijderen kunnen verbieden. Of een zwervend profiel ervoor kunnen zorgen dat je elke keer je 'History' terugkrijgt van de server.
Als verwijderen niet lukt, verwijder je dan de bestanden handmatig uit 'Documents and Settings\UserName\Local Settings\History\History.IE5\' of die je dit via Internet Explorer ? Ook de cookies verijderen kan zoals hierboven genoemd wel eens helpen
Scan voor de zekerheid even op spyware, zoals in [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] bijvoorbeeld uitgelegd wordt.
Is er toevallig ook een server+domein aanwezig in je netwerk ? Dan zou een policy het verwijderen kunnen verbieden. Of een zwervend profiel ervoor kunnen zorgen dat je elke keer je 'History' terugkrijgt van de server.
Als verwijderen niet lukt, verwijder je dan de bestanden handmatig uit 'Documents and Settings\UserName\Local Settings\History\History.IE5\' of die je dit via Internet Explorer ? Ook de cookies verijderen kan zoals hierboven genoemd wel eens helpen
Pagina: 1