Toon posts:

Packard Bell upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil mijn PB systeem (MediaStar was ut d8 ik) PII 350 upgraden...
nu wil ik er een nieuw mobo, proc, videokaart en geheugen in pleuren, ik d8 aan de onderstaande configuratie.
nu is mijn vraag heeft iemand dezelfde of een vergelijkbare configuratie of een andere geupgrade PB?

Asus A7N8X-X,SockA,nForce2,3xDDR,Audio,USB2.0,LAN
AMD Athlon XP 2500+, 333Mhz, 512Kb, SocketA, Box
Asus V9180SE Geforce4 MX440-8X, 64Mb, TVout
Dane-Elec Dimm 256Mb DDR SDram PC3200
dit alles wordt gevoed door een Forton/source voeding van 235W

over de voeding gaat dat werken?? dus niet zeggen stop er een 400 watt voeding in maar alleen ff zeggen of het gaat werken
thnx alvast :)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:22
Bespaar jezelf een hoop moeite, en koop voor pak em beet 50 euro een nieuwe kast. Die pb dingen zijn een ramp omtrend het aan de atx standaart houden en ruimte voor alles. Zodoende heb je ook een leuke voeding, en weet je zeker dat het goed gaat werken, EN je bespaart jezelf een hoop moeite.

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-03 12:28

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

gezien je vorige post van een compleet systeem voor 300 euro is dit leuk bedacht.
maar ook weer zo vaag.
waarom alles in die kast bouwen? pak voor 40-50 euro een nieuwe kast?
dat werkt sowieso.
suc6 met je ict opleiding

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Icey schreef op 13 februari 2004 @ 16:42:
Bespaar jezelf een hoop moeite, en koop voor pak em beet 50 euro een nieuwe kast. Die pb dingen zijn een ramp omtrend het aan de atx standaart houden en ruimte voor alles. Zodoende heb je ook een leuke voeding, en weet je zeker dat het goed gaat werken, EN je bespaart jezelf een hoop moeite.
En dat is een lading bullshit van de onderste plank :/

Het systeem wat epperd (met veel te weinig info) beschrijft heeft een mooie full-ATX kast met een voor z'n tijd goede en stille 235W voeding. Enige wat afwijkt van een standaard is de front panel connector, maar die is toch niet bepaald critical te noemen :z

* dion_b heeft zelf een K7S5A in exact dezelfde kast gehad

Gewoon nieuwe voeding en dan lukt al het andere ook wel.

Wat niet wegneemt dat deze vraag hier niet in thuishoort of niet met een beetje zoekwerk beantwoord had kunnen zijn:

--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---
"Wat kan ik het beste hieraan upgraden" deel 7

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.