Toon posts:

Toetsenbord kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gistermiddag kwam ik tot de ontdekking dat de entertoets van mijn tb het niet meer deed, dus ik naar de winkel voor een nieuwe... kom ik thuis en sluit ik dat ding aan, werkt ook daar de entertoets niet, dus ik de nieuwe uitgetest op een andere pc, waar hij gewoon normaal werkt... 8)7 Wat kan het probleem zijn? Het is alleen de entertoets die het niet doet, dus aan de poort kan het volgens mij niet liggen, maar wat kan het dan wel zijn? Wie kan mij helpen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 18:42
Er zitten twee Enters op je toetsenbord (als het goed is), werken ze allebei niet? En boot eens in DOS en probeer dan eens of je Enter het doet, want ik denk gewoon dat je één of ander programma geinstalleerd hebt staan die zit te bokken :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Ja misschien blokt er idd iets die key.
Post je HijackThis log eens :)

Verwijderd

Ik heb hier bijna het zelfde: bijna bij geen enkel prog doet ie het, alleen als ik iets in de adresbalk van IE typ doet ie het wel... Heel maf... en wat er bedoeld wordt met de HijackThis log kan ik niet vinden... dus was da?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2004 21:55 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik raad ook de tipv an December aan; test het eerst even in DOS. Als je geen DOS hebt kan je nog even de BIOS induiken, heb je er daar geen last van dan is het overduidelijk een software probleem. Dan zou ik even je systeem checken op virussen e.d.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

probeer ok eens <ctrl>+M

(is chr$(13) = <cr> ~ enter)

[ Voor 18% gewijzigd door Fish op 20-02-2004 00:21 ]

Iperf

Verwijderd

Sorry dat ik dit topic een kick geef, maar ik heb hetzelfde probleem. Nadat ik de search functie heb gebruikt kwam ik dit topic tegen, helaas is hier het probleem nog niet opgelost. Heeft de TS misschien nog een oplossing voor zijn probleem gevonden of zijn er anderen die weten hoe dit op te lossen is. Tot nu toe heb ik exact hetzelfde probleem. Inloggen bij Windows XP met de entertoets lukt bijvoorbeeld wel, in Word werkt hij niet, in de adresbalk van FF wel, in textvelden weer niet. Ook werkt hij niet bij bijvoorbeeld XP meldingen met een OK-button.

Nogmaals, sorry dat ik dit topic kick, maar omdat het om exact hetzelfde probleem gaat en dit topic nog geen echte oplossing heeft, post ik hier mijn probleem in.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je weet dat je een oude topic kickt, waarom doe je het dan? |:(

Een oude topic kicken is enkel en alleen toegestaan als je iets nuttigs on-topic bij te dragen hebt. 'Ik heb dit probleem ook' is nadrukkelijk NIET voor anderen nuttig. Laat die ouwe }:O dan gewoon in de sloot.

Verder is de originele topic nogal kansloos aangezien de TS niets meld over *WELKE* toetsenbord hij dan niet heeft en welke driverversie hij gebruikt. Dat doe jij ook niet :Z

Als überhaupt iets geregistreerd wordt van die keypresses is dit ook geen hardware issue maar een software issue. Kijk eens in de daarvoor relevante subfora, maar hou je aan het beleid aldaar :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.