Toon posts:

Lite-on 811s dvd brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Lite-on 811s dvd brander aangeschaft en die speelt de dvd's niet af op mijn pioneer 350-s. Als ik met een andere dvd-brander brand, bv NEC dan speelt hij ze wel af. Ik heb reeds de nieuwste firmware op mijn brander.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen!!!!!!!!!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09-2025
Ja je kan een tool downloaden op de liteon website waarmee je dvd+r als dvd-rom kan branden.

Dit geeft zoveel extra compatibiliteit dat het gewoon gaat werken.
Maar eventuele firmware upgrade is ook aan te raden :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb je ook een linkje, het enigste wat ik op de lite-on site kan vinden is firmware en wat pdf'jes

Verwijderd

Topicstarter
Het omzetten naar dvd-rom werkt allemaal prima, alleen kan de pioneer 350 hem nog niet lezen. Het ligt aan de combinatie lite-on 811s en pioneer 350.
Andere gebranden dvd's van andere branders leest die wel.

Iemand nog een suggestie

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:58
1. Nieuwste firmware
2. Verschillende soorten media
3. DVD+R / DVD-R
4. Booktype

Al deze punten kunnen de compatibiliteit verminderen, dus zoek eens wat op, en experimenteer eens wat :)

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10-2025
Misschien de brandsnelheid 's wijzigen? Zou'k trouwens pas proberen als je de vier bovenstaande punten al geprobeerd hebt...

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Verwijderd

Topicstarter
Die vier punten heb ik allemaal doorlopen en inderdaad dvd-r werkt prima.
Maar dvd+r werkt niet in combinatie met dvd brander lite-on en pioneer 350 en dit zou ik graag ook werkend willen hebben vanwege het feit dat het wel werkt met ander types dvd-branders.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:58
Dan ligt dat simpelweg aan de compatibiliteit, valt niets aan te doen. Ja, andere media gebruiken, zoals DVD-R, of mischien een totaal ander merk DVD+R...
Pagina: 1