Hello You, I need your help!
Ik moet voor een opdracht een MS SQL-database kunnen uitlezen met PHP.
Heb op GOT al heel wat topics bekeken om info te vinden over het maken van de connectie met de DB.
PHP en MS SQL draaien zoals het moet.
Heb o.a. in PHP.ini "extension=php_mssql.dll" geactiveerd en deze driver in de map "System" en "System32" gegooid.
Heb vervolgens een .php-bestand gemaakt met onderstaande broncode welke ik heb gevonden op de PHP site.
<?
$msconnect=mssql_connect("SQLSERVER_TEST","sa","");
$msdb=mssql_select_db("Northwind",$msconnect);
$msquery = "select titleofcourtesy,firstname,lastname from employees";
$msresults= mssql_query($msquery);
while ($row = mssql_fetch_array($msresults)) {
echo "<li>" . $row['titleofcourtesy'] . " " . $row['firstname'] . " " . $row['lastname'] . "</li>\n";
}
?>
Probeerde vervolgens de file in de browser te openen maar na een hele tijd laden krijg ik een IE foutmelding met de tekst:
"In PHP Script Interpreter is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."
Vervolgens staat er in de browser:
"CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:"
En er staan dus geen headers!!!!!
Wat ben ik vergeten te doen? Wat gaat er mis??
Alvast bedankt!
Ik moet voor een opdracht een MS SQL-database kunnen uitlezen met PHP.
Heb op GOT al heel wat topics bekeken om info te vinden over het maken van de connectie met de DB.
PHP en MS SQL draaien zoals het moet.
Heb o.a. in PHP.ini "extension=php_mssql.dll" geactiveerd en deze driver in de map "System" en "System32" gegooid.
Heb vervolgens een .php-bestand gemaakt met onderstaande broncode welke ik heb gevonden op de PHP site.
<?
$msconnect=mssql_connect("SQLSERVER_TEST","sa","");
$msdb=mssql_select_db("Northwind",$msconnect);
$msquery = "select titleofcourtesy,firstname,lastname from employees";
$msresults= mssql_query($msquery);
while ($row = mssql_fetch_array($msresults)) {
echo "<li>" . $row['titleofcourtesy'] . " " . $row['firstname'] . " " . $row['lastname'] . "</li>\n";
}
?>
Probeerde vervolgens de file in de browser te openen maar na een hele tijd laden krijg ik een IE foutmelding met de tekst:
"In PHP Script Interpreter is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."
Vervolgens staat er in de browser:
"CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:"
En er staan dus geen headers!!!!!
Wat ben ik vergeten te doen? Wat gaat er mis??
Alvast bedankt!
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 80320 op 13-02-2004 16:14 ]