Toon posts:

[C++/VSC++] hoe kan ik de snelheid van sprintf()Veranderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Got,

Sinds kort ben ik begonnen met C++. Ik gebruik Visual c++.net.

ik heb een vraagje over de functie:

springf(char *buffer, const char *format [, argument] ... )

Deze functie wordt ergens in de applicatie aangeroepen. De gegevens worden dan getoond in een console.

wat ik graag wil weten of het mogelijk is of de printsnelheid (de snelheid waarop de gegevens op het scherm wordt getoond) kan veranderen.

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen.

groetjes b

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:03
Helaas, dat kan niet. Je zult dan eerst de string moeten genereren en zelf de karakters één voor één moeten printen, met de door jouw gewenste pause tussen de letters.

Lees trouwens nog even het P&W Beleid door, want je topic start had wel wat netter gekund! ;)

• DolleDries
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 08:16
Wat bedoel je precies met 'afdruk snelheid veranderen ??'
Als je graag een pauze wilt afdrukken tussen de regels door dan zou ik gewoon een Sleep instructie gebruiken.
Als het je gaat om te kunnen debuggen, gebruik dan gewoon de debugger..

Maar de printf instructie zelf kan je niet aanpassen zodat deze sneller of langzamer werkt. Je zou deze eventueel wel zelf kunnen herschrijven zodat deze de gevraagde functionaliteit wel heeft..

Verwijderd

Topicstarter
ow sorry, Ik heb wel de search gebruikt maar kon helaas niks vinden waardoor mijn probleem wordt opgelost.

wat ik bedoel met afdruk snelheid is dat de gegevens wat langzamer wordt afgedrukt per regel. hopelijk is dit wat duidelijker.

maar wat ik wil is wanneer de applicatie wordt gerund dat de gebruiker zelf eerst een invoer waarde invoert (voor de afdruk snelheid) en vervolgens de app gestart wordt (met het tonen van gevens, het gaat hierbij om het ophalen van de default waarde van de serialport com1 en het versturen van waardes terug).

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dit kan alleen met een zelfgeschreven functie, wat overigens niet eens zo moeilijk is.

Maar wat anders, je bent al talloze keren gewezen op het stellen van basic vragen, maar je schijnt er geen boodschap aan te geven. GoT is geen vraagbaak, behandel het dan ook niet zo

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.