Draadloos toetsenbord en muis in 1, bestaat dat al?

Pagina: 1
Acties:

• MoNo79
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-03 21:47
Ik zoek voor mijn multiemedia computer een toestenboord en een muis in 1, dat is lekker makelijk als ik vanuit mijn luie stoel mijn bak kan bedienen.

Nou vraag ik mij af of dat al bestaat, ik heb gezocht in pricewatch en goolge maak ik heb nog niks kunnen vinden.

Het liefst via radio golven omdat infrarood altijd beroerd werkt.

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Logitech Cordless Desktop? Wat bedoel je precies? Gewoon een aparte muis en een apart toetsenbord die allebei draadloos zijn, of een soort toetsenbord met ingebouwde trackball oid?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-05 20:34

Maasluip

Kabbelend watertje

Ik ben naar precies zo iets op zoek. Als je goed zoekt kun je wel wat vinden, probeer eens op google met keyboard+trackball+wireless.
Ze zijn echter niet goedkoop (hier voor $80, maar de dollar staat laag) en ik heb ze ook nog niet in Nederland gevonden.

Maar ik hou me ook aanbevolen voor tips!

[ Voor 9% gewijzigd door Maasluip op 13-02-2004 15:48 ]

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Ik heb zoiets, ik zal zo ff een foto maken.

Edit:
Dit is em dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Silitek_SK-7100_profilelarge.gif

Ik vind die muis alleen niet echt makkelijk werken, al helemaal niet bij games.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 15:54 ]

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-05 21:25

Hu9o

Schokkend

Laatst ook een topic gezien waar iemand zo'n ding als hierboven had gekocht, maar dan voor 25EUR bij de expert oid.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Maasluip

Maasluip

Kabbelend watertje

Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 15:49:
Ik zie dat ook vaker, met de trackball ergens rechtsboven weggewerkt. Lijkt me ook niet zo handig. Een trackball ben ik sowieso niet zo kapot van, Compaq levert dat soort toetsenborden ook bij hun rackservers, daar zit de trackball onder de spatiebalk.
Er zijn ook toetsenborden met touchpad te krijgen, maar ik denk dat het met beide wennen is.

Maar wat ik wil vragen: hoe goed is dat draadloze? In mijn planning ligt er ergens een laptop/pc op een schapje, niet noodzakelijk in het zicht, en zit ik met mijn lazy fat-ass op de bank met het toetsenbord op schoot en een TFT-scherm op tafel.
Trekt dat infrarood dat nog?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 10:47
laatst was er iemand die eentje bij de mediamarkt had gekocht voor een paar euro.. maar weet niet meer in welk topic ik dat had gezien.

Verwijderd

Maasluip schreef op 13 februari 2004 @ 16:00:
[...]
Ik zie dat ook vaker, met de trackball ergens rechtsboven weggewerkt. Lijkt me ook niet zo handig. Een trackball ben ik sowieso niet zo kapot van, Compaq levert dat soort toetsenborden ook bij hun rackservers, daar zit de trackball onder de spatiebalk.
Er zijn ook toetsenborden met touchpad te krijgen, maar ik denk dat het met beide wennen is.

Maar wat ik wil vragen: hoe goed is dat draadloze? In mijn planning ligt er ergens een laptop/pc op een schapje, niet noodzakelijk in het zicht, en zit ik met mijn lazy fat-ass op de bank met het toetsenbord op schoot en een TFT-scherm op tafel.
Trekt dat infrarood dat nog?
Op zo'n 5 meter afstand werkt het zeker, volgens mij heb ik hem ook wel eens op 10 meter afstand gebruikt....

Het enigste wat er lastig aan is, maar dat heb je ook bij RC toetsenborden, als ie leegraakt ga je zo typen: g e ls di tyn . En dat is niet fijn als je het niet merkt kan ik je mededelen :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 16:18 ]

• MoNo79
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-03 21:47
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 15:49:
Ik heb zoiets, ik zal zo ff een foto maken.

Edit:
Dit is em dus:

[afbeelding]

Ja zo iets zoek ik, het liefst met trackball en de connectie via radio golven.

PS waar heb jij hem gekocht?

[ Voor 6% gewijzigd door MoNo79 op 13-02-2004 19:36 ]

Verwijderd

MoNo79 schreef op 13 februari 2004 @ 19:35:
[...]

Ja zo iets zoek ik, het liefst met trackball en de connectie via radio golven.

PS waar heb jij hem gekocht?
Deze gaat wel via IR hoor, dat je het even weet.

Ik heb hem als ik het goed heb een aantal jaar (denk in '99 ofzo) geleden bij Gooil@nd in Naarden/Bussum gekocht.

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-05 12:39
Ok,
tip van de dag, (of niet :P)

Ik heb van de week zo'n ding voor € 15,- bij de mediamarkt gekocht,
een BTC 5090 Radiografisch toetsenboard en muis in 1,

de afstand is 3 meter voor goed berijk daarna niet wordt het minder...

Afbeeldingslocatie: http://pwp.roltanet.com/egain/5090-w.jpg

zo ziet hij er uit alleen dan in het zwart (in zwart is hij mooier :P)

ik gebruik hem voor mn divx bak, normale pc is echt niet te doen, muis werkt er te kut voor en de toetsenboardindeling is ook niet perfect voor veel tikwerk, maar zoals ik al zei is het perfect voor een divx bak :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• Maasluip

Maasluip

Kabbelend watertje

D4V3 schreef op 15 februari 2004 @ 01:27:
Ok,
tip van de dag, (of niet :P)

Ik heb van de week zo'n ding voor € 15,- bij de mediamarkt gekocht,
een BTC 5090 Radiografisch toetsenboard en muis in 1
Even een grote schop.

Ik kan op de website van BTC geen enkele referentie naar de 5090 vinden. Het vreemde is dat deze wel door enkele winkels wordt aangeboden.
Van de andere kant kan ik wel de BTC 9019 vinden. Die ziet er hetzelfde uit, maar kan ik weer niet in Nederlandse webshops vinden.
Afbeeldingslocatie: http://www.btcusa.com/product/key9019urf.jpg

Misschien kan D4V3 hier wat licht op laten schijnen?
Ik heb trouwens de usermanual van dit dingetje bekeken, en daar staat voor de joystick/muis functie:
Fn+F12 = mouse function
Fn+F11 = joystick function

Is Fn+F12/F11 nu een omschakelfunctie of moet je die toetsencombinatie inhouden als je die joystick/muis wil gebruiken?

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

Ik neem aan dat deze ook met draad verkrijgbaar zijn bij mediamarkt oid.

No signature found

• Maasluip

Maasluip

Kabbelend watertje

Schapie schreef op 06 april 2004 @ 10:58:
Ik neem aan dat deze ook met draad verkrijgbaar zijn bij mediamarkt oid.
Mediamarkt is voor mij niet echt een optie zolang er maar eentje beneden de grote rivieren is (en dan nog wel in het diepste van Zuid-Limburg).

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:52

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Maasluip schreef op 06 april 2004 @ 11:06:
[...]
Mediamarkt is voor mij niet echt een optie zolang er maar eentje beneden de grote rivieren is (en dan nog wel in het diepste van Zuid-Limburg).
In Kerkrade net over de grens is er 1, in Heerlen is er 1. Keuze genoeg lijkt me :)

-Te huur

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 10:47

dread

Sluwe vlaming

lijkt me wel dat hier een markt is voor dit type van toetsenbordjes.

ik ben zelf op zoek naar dit toetsenbordje klik

Wil hem wel in Nderland kunnen kopen

of iets vergelijkbaar. Het is voor in de auto.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

Dat BTC bordje waar het eerder over ging heb ik ook in mijn bezit, voor €9,99 op de kop getikt bij de Media Markt en dat was hooguit een maand geleden. Misschien heb je er nog een kans.
Pagina: 1