Toon posts:

discman aansluiten op radio

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb het volgende probleem:

op mijn werk staat een radio. Deze radio kun je alleen gebruiken om naar de radio te luisteren...maar omdat ik zelf (natuurlijk) veel betere muziek heb als die naadje radio van tegenwoordig dacht ik bij mezelf:

kan ik de discman niet (op één of andere manier) verbinden met de radio???

De radio heeft maar twee 'aansluitpunten', die van de koptelefoon (die zal het dus wel niet doen) en die van de microfoon.....

NU IS MIJN VRAAG:

kan ik de uitgang (waar ik normaal mijn oordopjes in plug) van mijn discman aansluiten op de ingang (voor de microfoon) van een radio??

...en zo ja, zijn daar aparte snoertjes voor (ik heb er zo een nodig met dan aan allebei de kanten zo'n klein plugje die je normaal standaard aan de oordopjes heb zitten), of moet ik gewoon twee snoertjes van de oordopjes via en kroonsteentje met elkaar verbinden????

IK HOOP (MAAR IK ZIE DE BUI AL HANGEN) DAT IEMAND MIJ KAN HELPEN....

alvast bedankt

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:16

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

jah, moet opzich kunnen... maar wat houdt je tegen om het te proberen!?!?! Denk dat de microfooningang alleen wel versterkt is, dus waarschijnlijk zul je het volume erg laag moeten zetten...
gebruik gewoon een jack ==> jack kabeltje

Niet zo'n nuttig topic in mijn ogen... En kroonsteentjes is al helemaal not done...

[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 13-02-2004 14:51 ]

Verwijderd

Je geluid zal waarschijnlijk mono zijn als het al werkt, probeer het anders eerst op je computer. En schaf een kabeltje aan waar aan 2 kanten dezelfde aansluiting zit als die van je koptelefoon, hier kosten ze iets van 3 euro voor 1,5 m dus om de prijs hoef je ze niet te laten liggen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja dat kan, gewoon een kwestie van dat kabeltje kopen en het eventjes proberen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.