Toon posts:

mp3 burnen met Nero op DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb op mijn laptop een paar gig aan mp3's gebrand op een dvd'tje om schijfruimte te creeren. Branden gaat allemaal prima maar als ik vervolgens de DVD afspeel, wordt er van een random nummer maar enkele seconden afgespeeld waarna de boel ophoudt. De laptop lootp niet vast of iets dergelijks, maar de muziek speelt niet verder en krijg de melding dat er een redundancy failure is opgetreden, terwijl de bron al lang verwijderd is en de eventuele bronprocessen al gekilld zijn zoals Nero.

Is mijn DVD gewoon slecht gebrand of is er een ander probleem?

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Hoe heb je het zaakje op de DVD gebrand? Mp3/Audio cd? Daarbij weer ik niet of het nu wel mogelijk is om een Audio cd op een DVD te branden, dacht ik niet overigens. Als je gewoon mp3's gebrand hebt op een DVD is mijn eerste reactie: DVD is niet goed gebrand, overnieuw branden. :)

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Verwijderd

Topicstarter
heb gewoon losse mp3's met Nero op de DVD gebrand en op de DVD staat alles netjes, de beschreven ruimte klopt ook precies, dus ga er wel vanuit dat de DVD goed beschreven is...of toch niet

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Hier liep een kleine twee weken terug nog iets over, te weten Mp3 op dvd branden, wellicht kan je daar iets mee :)

Verder heb je misschien iets aan Audio DVD maken

[ Voor 29% gewijzigd door G33rt op 13-02-2004 14:57 ]

Verwijderd

offtopic:
wanneer komen trouwes de Mp3 DVD spelers? :+