Toon posts:

Triple-view op een FX5600?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje:

Mijn FX5600 heeft een D-sub, een S-VHS en een DVI-uitgang. Nu staat mijn monitor op de D-SUB en een kabel naar mijn TV op de S-VHS. Graag wil ik ook mijn DVI gebruiken voor een tweede monitor, maar voor zover ik weet snapt nView dat niet en wordt mijn S-VHS niet meer aangestuurd.

Is er een instelling of programma (van externe leverancier?) waardoor ik makkelijk kan switchen van dual-monitor naar monitor/VHS zonder met kabels te gaan lopen spelen de hele tijd??

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
TV-tool kan een heel hoop (als hij de TV-chip op die kaart ondersteund tenminste, maar bij de meeste nvidia's is dat wel het geval).

De RAMDAC van de tweede monitor wordt vaak zowel door de TV-out als secundaire monitor gebruikt. Die 2 tegelijk gebruiken gaat meestal niet.
Je moet wel aan kunnen geven welke van die 2 je wil gebruiken met de software van nVidia (maar ik moet toegeven dat het een oerwoud van opties is).

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
TVTool kan/wil niet helemaal wat ik bedoel...

Iemand???

Verwijderd

Volgens mij kunnen die kaarten dat niet, ze kunnen volgens mij alleen maar dual view aan. Hij geeft problemen als die ze alle 3 moet aansturen. Als je het echt wilt gaan doen moet je er een vga splitter tussen zetten. (met het nadeel dat je op schermen hetzelfde gaat zien, en je hebt signaal verlies) Wil je echt triple head gaan draaien, denk dan aan een extra pci kaartje, of een Parhelia van matrox (maar denk dat een pci kaartje wat beter kwa butget uitkomt)