Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zen Portable Media Center Das geil :)

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Wat ziet mijn oog bij het bekijken van de Creative site.

Afbeeldingslocatie: http://www.creative.com/products/images/sku/prod_9882.jpg
http://www.creative.com/products/product.asp?prodid=9882

Das leuk...
Ik lees verder dat er gewoon een windows OS op kan :)

OS Support
Portable Media Centers will work with any version of Windows XP, including Windows XP Home Edition, Windows XP Professional Edition and Windows XP Tablet PC Edition. Portable Media Centers will also work with Windows XP Media Center Edition, allowing you to take all of the recorded television shows recorded on your Media Center PC with you to enjoy anywhere.

Hopen dat een product als dit snel op de markt komt, dan gaat mijn Mp3 speler die ik nu heb ruimte maken voor dit ding :P

Meer mensen die dit ding gezien hebben of een site weten waar hier nog leuke info over staat ?
Heb nog geen nieuws of posting ergens gezien van het ding.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:34
hij stond al een keer op de frontpage. maar vind zo snel het linkje niet.. hij is wel erg mooi maar zal wel superduur zijn

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:35
Dat is zeker mooi ja , lekker overal divx kijken :) en heeft ie ook poorten ? (usb /fw) Handig in combo met digicam dan.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

Het ziet eruit als een dik en lomp ding.. ?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:35
chem schreef op 14 februari 2004 @ 23:14:
Ik vind hem juist wel strak en stijlvol :X ik hoef geen 782 indicatielichtjes en een pimpelpaarse uitvoering

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

Chiel schreef op 14 februari 2004 @ 23:19:
[...]
Ik vind hem juist wel strak en stijlvol :X ik hoef geen 782 indicatielichtjes en een pimpelpaarse uitvoering
Nee, eenvoud is meestal sierlijk.

Maar dit ziet eruit als een videoband oid... iets platter en eleganter zou wel mogen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• motormuisje
Zoals hij hier afgebeeld staat is hij volgens Creative in een beta stadium en word hij dus nog aanzienlijk kleiner.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.info/images/news/creafpmc.jpg

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:17
Dat lijkt wel heel sterk op ee soep :P Met die knoppies zo scheef :P

|>

Verwijderd

ik wou ook een topic starten, maar kan je de startpost iets mooier maken? En de titel zonder 'das geil'?

En btw, met OS support wordt volgens mij de integratie tussen windows en het speeltje zelf bedoelt.. Geloof nou maar niet dat daar 256 ram inzit en een pentium 4...

• motormuisje
Ach ja het "das geil" was tijdens 1 van me melige buien op het werk :P maar hoe krijg je het weg ? Heb edit al gebruikt maar weinig actie.

[ Voor 6% gewijzigd door motormuisje op 15-02-2004 11:52 ]

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Tijdens de CES (Consumer Electronics Show) in Las Vegas heeft Bill Gates dit apparaat al aan het publiek gepresenteerd.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:17
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 11:49:

En btw, met OS support wordt volgens mij de integratie tussen windows en het speeltje zelf bedoelt.. Geloof nou maar niet dat daar 256 ram inzit en een pentium 4...
Dat lijkt me sterk, op welk OS draait het dan? En voor al die media heb je een beetje power nodig, waarom dan geen XP erop?

Anders kun je 't ook niet echte een portable multi-media monster noemen, want dan heb je bijv. nog je wifi connectie nodig voor je OS :P

|>

Verwijderd

je zult er echt geen Windows Xp op kunnen instaleren. Windows Xp heeft heel veel programma's die je totaal niet nodig hebt op zo'n media center. Waarschijnlijk bedoelen ze dat de Media Center optimaal met Windows Xp en Windows tablet version samenwerkt.
Het ding zelf zal wel een eigen versie van Windows hebben.
chem schreef op 14 februari 2004 @ 23:14:
Idd, hij ziet er heel erg lelijk uit. Ik zou me dood schamen als ik er zo een zou hebben. Ook een groot nadeel is dat hij zo dik is, 3 cm of zo. |:( Dan kun je beter zo'n klein tv-dvd speler combo kopen. Is nog veel goedkoper ook. :+

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-11 21:10

Vuurvoske

Nunquam cede!

hoeveel kost dit apparaat dan?

Beroeps brabander

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:17

Piggen

Lekker bakkie

pricewatch: Creative Zen Portable Media Center, 20GB (USB 2.0)

Was dat nou zo moeilijk om zelf te vinden :O

Overigens komt er een nieuwe Creative PMP aan (nu ik hier toch post), de Zen Vision.
Klik

Verwijderd

Die bestaat al lang toch ?? Ik heb hem al bij Dynabyte en Dixons gezien ..

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 14:24
dat voorkantje en die display zien er niet echt krasbestendig uit. lijkt me toch wel een must voor een portable video-speler.

Have a wheelie good weekend!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er is over deze speler inmiddels al een nieuw topique met een mooie startpost :)
Denk dat we daar beter verder kunnen gaan.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.