ms intellimouse explorer ledjes

Pagina: 1
Acties:

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ben het in de 45342 threads over deze muis nog niet tegengekomen...

Ik heb nu een aantal dagen zo'n ding. Er zitten twee leds in, waarvan volgens mij de ene alleen maar voor de sier is, geen gezicht en het leidt erg af. Weet iemand of ik dat ding er veilig uit kan halen en hoe ik dat het beste kan doen? Of is er een softwarematige oplossing voor? (lijkt me niet want die dingen gaan niet eens uit als je de pc in standby zet)

Als ik zo kijk lijkt het erop dat ze zo dom zijn geweest de schroevjes weg te werken onder die grijze glijdingen.

Bij voorbaat dank voor alle info. :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ehm..... de MS-intelli-eye explorer 2 ledjes?????? goh... je hebt dan echt een andere dan ik.... Of heb je hem een 'mouse-mod' gegeven ;). De 4-knops van logitech, DIE heeft wel 2 leds, maar de MS toch echt niet. Dus sloop je dat ledje eruit waar jij je aan irriteert, dan ben ik bang dat je muisje niet zo best meer snuffelt. Ik vermoed dat je het oplichten bedoelt onder je pols? dat stukkie rood met het intelli-eye-teken erop? Dikke zwarte stift erop... staat niet zo mooi, maar je kunt vanaf de onderkant ook 'in' dat rode, doorzichtige plastic tekenen.

Verwijderd

Ik heb ook een Intellimouse Xploder, en er zitten idd 2 ledjes in, vogges mij kun je die onderaan wel weghalen. Maar ik begrijp toch niet hoe je je eraan kunt irriteren, want ik vind het alleen maar 8-) staan vooral als het donker is

Verwijderd

Die achterste kun je er wel uit halen hoor.
Je 5 jaar garantie kun je dan wel vergeten,maarja je moet er iets voor over hebben.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Moet je me toch eens proberen uit te leggen waar je die 2 leds ziet....... volgens mij is het gezichtsbedrog... Volgens mij zit er in de muis net zoiets als in de voorkant van veel computerkasten. Voor zover ik het zie, is het 1 led met daarvoor een cilinder-vormig stukkie helder plexiglas (oid). Ik kan zelf (nog) geen 2e led vinden/herkennen

Verwijderd

volgens mij zitten er ook 2 in

1tje bij de sensor en 1 achteraan....

omdat ze niet rechtachterelkaar zitten (de 2 lichtpunten) lijkt het me niet logisch dat ze met een geleideding gaan werken...

is duurder dan een ledje :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik weet zeker dat het er twee zijn, want een reviewer heeft 'm een keer open gesloopt en zei toen dat je de sierled door een andere kleur zou kunnen vervangen als je wil :7 En het is toch ook logisch?? Als je de muis stilhoudt dan gaat de camera verlichting zwakker branden terwijl de voorste led gewoon op dezelfde sterkte blijft branden. Hoe wou je dat anders simpel en goedkoop oplossen dan met twee ledjes? :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik begin het vermoeden te krijgen dat ik dus een andere MS-Intelli-eye-explorer heb dan jullie.... de mijne is de volgende
http://www.microsoft.com/catalog/22/images/boxshot/10036_fl_144.jpg
http://www.microsoft.com/products/hardware/library/images/mouse/product_explorer1a.jpg
Hm.... als ik dat 2e plaatje zo bekijk, begint het erop te lijken dat ik inderdaad een andere heb. Wel zo'n geval als op de foto staat, maar het lijkt op die onderste foto ofer ook helemaal rechts (aan de achterkant) nog een led naar achteren schijnt..... klopt dit bij jullie?????
Bij mijn muis wordt de led voor de verlichting van het oppervlak na een paar seconden minder fel... en tegelijkertijd ook het oplichtende gedeelte aan de achterkant. Wordt bij jullie muis dat achterste gedeelte ook minder fel, of blijft het even fel? Ik heb net namelijk dat demo-filmpje bekeken van de muis, en daarop was dat minder helder worden van de led weergegeven, maar bij die muis leek het achterste gedeelte gewoon even fel te blijven......... Kgeloof dat ze inmiddels een nieuwer type hebben... ik heb de mijne gekocht toen hij nog geen 2 weken op de markt was....

Verwijderd

Die muis die gaat gewoon aan als je beweegt dus die ledjes gaan bijna uit als je niet meer beweegt om stroom en levensduur te sparen. Draai gewoon de muis maar es om dan gaat hij meteen minder fel branden.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Zoals ik net al zei blijft mijn voorverlichting altijd even fel branden en heeft ie dus twee aparte ledjes. Maar ik heb 'm ook gekocht toen ie NET uit was. Ik las over die muis op een hardware site, ben gaan kijken bij Mycom en heb 'm meteen meegenomen. Ben nog nooit zo blij geweest met Microsoft ;) Maar goed, dat was in september vorig jaar ofzo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1