Beste mensen, ik probeer nu al een paar uur een gif animatie in een powerpoint te plaatsen. Ik heb de volgende posts al bekeken, maar ben er nog steeds niet helemaal uit.
[rml][ powerpoint]Plaatje laten vliegen ??[/rml]
Powerpoint 2002 presentatie afspelen
Het gaat om de 4 animaties van de website:
http://www.gmi.edu/~drussell/Demos/doppler/doppler.html
Nu weet ik wel dat ik
1. het plaatje naar m'n bureaublad kan slepen en da heb ik een GIF animatie
2. Het plaatje openen in een IE6 window
Alleen als ik deze animatie in een office programma (bijv. Word of Powerpoint) plak dan krijg ik alleen een stilstaand plaatje.
Voor alle duidelijkheid ik wil hem in Powerpoint plaatsen. Ik beschik over OfficeXP (2002) en Office 98 bijde volledig upgedate.
Als jullie een antwoord hierop weten graag. ik kan redelijk overweg met eventuele 3th party software dus alles is welkom.
Ps: Vreemd genoeg als ik de hele pagina onder een webquery in Excel plaats werken de animaties wel
maar ik kan er dan nog steeds niks mee omdat ik 't plaatje niet op kan slaan of slepen naar powerpoint (weer stilstaand plaatje) ik denk dat 't gewoon een html pagina copy is....
[rml][ powerpoint]Plaatje laten vliegen ??[/rml]
Powerpoint 2002 presentatie afspelen
Het gaat om de 4 animaties van de website:
http://www.gmi.edu/~drussell/Demos/doppler/doppler.html
Nu weet ik wel dat ik
1. het plaatje naar m'n bureaublad kan slepen en da heb ik een GIF animatie
2. Het plaatje openen in een IE6 window
Alleen als ik deze animatie in een office programma (bijv. Word of Powerpoint) plak dan krijg ik alleen een stilstaand plaatje.
Voor alle duidelijkheid ik wil hem in Powerpoint plaatsen. Ik beschik over OfficeXP (2002) en Office 98 bijde volledig upgedate.
Als jullie een antwoord hierop weten graag. ik kan redelijk overweg met eventuele 3th party software dus alles is welkom.
Ps: Vreemd genoeg als ik de hele pagina onder een webquery in Excel plaats werken de animaties wel
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 13:54 . Reden: office versies ]