Ik wil Mozilla Thunderbird 0.5 installeren op mijn RedHat Linux 9 distro. Dus ik naar mozilla.org, Thunderbird download gaat allemaal prima totdat ik wil uitpakken. Ik ben nogal lui dus dubbelklik net als anders gewoon op de file en geef fileroller de opdracht de *.tar.bz2 uit te pakken, maar krijg een foutmelding:
Ik dacht dat het bestand corrupted was dus heb hem meerdere malen opnieuw gedownload (met firefox 0.8, wget en mozilla 1.4), maar iedere keer dezelfde error.
Ik kan de file op de commandline wel uitpakken met 'bzip2 -d' maar als ik dan tar de opdracht geef te untarren blijft het stil. Het lijkt erop dat tar totaal blijft hangen 
Heeft iemand anders dit probleem weten op te lossen of een goed id? Misschien dat er een mirror is waar ik van kan proberen te downen... Ik kon er alleen niet een vinden.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| tar: thunderbird/defaults/messenger/US/mailViews.dat koppelen aan thunderbird/defaults/messenger/mailViews.dat: Niet gevonden in archief tar: thunderbird/defaults/isp/US/movemail.rdf koppelen aan thunderbird/defaults/isp/movemail.rdf: Niet gevonden in archief tar: thunderbird/defaults/profile/mimeTypes.rdf koppelen aan thunderbird/defaults/profile/US/mimeTypes.rdf: Niet gevonden in archief tar: thunderbird/defaults/profile/search.rdf koppelen aan thunderbird/defaults/profile/US/search.rdf: Niet gevonden in archief tar: thunderbird/defaults/profile/localstore.rdf koppelen aan thunderbird/defaults/profile/US/localstore.rdf: Niet gevonden in archief tar: thunderbird/defaults/profile/panels.rdf koppelen aan thunderbird/defaults/profile/US/panels.rdf: Niet gevonden in archief tar: thunderbird/defaults/profile/bookmarks.html koppelen aan thunderbird/defaults/profile/US/bookmarks.html: Niet gevonden in archief tar: thunderbird/defaults/profile/US/chrome/userChrome-example.css koppelen aan thunderbird/defaults/profile/chrome/userChrome-example.css: Niet gevonden in archief tar: thunderbird/defaults/profile/US/chrome/userContent-example.css koppelen aan thunderbird/defaults/profile/chrome/userContent-example.css: Niet gevonden in archief tar: Fout afsluiting uitgesteld na eerdere fouten |
Ik dacht dat het bestand corrupted was dus heb hem meerdere malen opnieuw gedownload (met firefox 0.8, wget en mozilla 1.4), maar iedere keer dezelfde error.
Heeft iemand anders dit probleem weten op te lossen of een goed id? Misschien dat er een mirror is waar ik van kan proberen te downen... Ik kon er alleen niet een vinden.
offtopic:
Mijn excuses voor het vern**ken van de layouot.
Mijn excuses voor het vern**ken van de layouot.