Toon posts:

XP Explorerbalk 2 naastelkaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik op deze computer druk krijg je deze te zien...

Hier staat wat ik niet wil

maar ik wil deze zien
de weergave mappen links wil ik weg!
Hier staat wat ik wel wil

maar ik krijg elke keer dit als ik deze computer opnieuw open...

ik heb eenvoudige mappenweergave uitgezet, hij slaat mijn folderinstellingen op ik zet mappen (explorerbalk) elke keer uit en start deze computer opnieuw op en mappen (explorerbalk) staat er weer, very irri, someone help me please

Verwijderd

Bij mapopties --> Algemeen

Van Algemene taken in mappen weergeven --> Klasieke Windows-mappen gebruiken

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 13:33:
Bij mapopties --> Algemeen

Van Algemene taken in mappen weergeven --> Klasieke Windows-mappen gebruiken
Ik zit nou op mijn werk, dus ik kan niet kijken

Maar, ik heb dit gister ook al gedaan, maar ik heb hier geen xp. Maar ik wil wel die balk met die systeemtaken, en dat komt er volgens mij dan niet te staan.. naar mijn weten heb ik nooit klassieke windows mappen gebruikt. er ging gister iets mis met map-opties maar dat is verholpen en ik heb op standaard gedrukt en nu komt dit er dus. maar ik wil als ik deze computer opstart dat ie die mappen weglaat en systeemtaken laat zien meteen!

ik ga vanavond wel even kijken , maar als iemand weet wat het zeker weten is replyen mag nog. dan probeer ik die ook

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb het al gevonden kijk:

ik had gister een foutje gemaakt met bestandsmappen, ik heb dit veranderd met bestandsmap maar niet met map, hier heb je nog verschil tussen, dus een foutje wat ik in de reg al verandert had was met die find-gedoe, dit heb ik veranderd, maar als ik dus nu naar deze computer ging dan was het geen bestandsmap (wat ik dacht dat het was) maar gewoon map eigenlijk heel logisch maar ik had dat niet gezien mijn fout...

maar ik zag het pas toen ik naar beneden keek toen zag ik bij 1 map gewoon een foldertje en bij andere mappen een mapje met een vergrootglas, (dit betekent dat ie hem opent in explorer... maar ok bedankt voor het meedenken iig :)