Goeiemiddag 
Ik heb al ongeveer 3 jaar een pc die vlekkeloos werkt. Specs:
AMD Athlon XP1600+
Asus A7V266-E mobo
1x 265DDR geheugen (Samsung)
230Watt voeding van AOpen
Abit Siluro 100/200 MX (32MB) videokaart
op zich niet veel bijzonders verder, afgezien van een CD-Romspeler, TV-kaart, Netwerkkaart, USB-racket.
Sinds een maand geleden heb ik het volgende erbij gekocht:
4x Fans van Coolermaster
Coolermaster Musketeer
Coolermaster Aerogate I
Mijn pc werkte toen nog perfect.
Toen heb ik op een gegeven moment mijn HD (Maxtor, 40GB) omgetoverd naar NTFS, en toen begonnen de problemen. Eerst bleef hij ontzettend lang bij het bootscherm van XP hangen. Nadat ik iets in de bios heb uitgezet van de netwerkkaart is dit opgelost. Maar nu is het zo dat mijn pc hapert. Om de (laten we zeggen 5/10 minuten, is dus niet constant!) blijft hij zo'n 3 of 4 seconden stilstaan! Dit is dus erg irritant. Het is ook al bij alleen Internet Explorer, MSN en kazaa. Met een spel heb ik het eigenlijk nog niet getest.
Is hier een fixbare oplossing voor zonder iets nieuws aan te schaffen? Want over enkele maanden koop ik een nieuwe pc en ik ga nu geen oude rommel meer kopen voor dit ding. Maar ik heb ook geen zin om tot die tijd met een haperende pc te werken
.
Ik hoop eigenlijk dat dit een bekend probleem is
want dan is het makkelijk oplosbaar, maar met de search kwam ik er niet uit (wel haperende pc's, maar niet zoals ik heb, en ook die oplossing waren niet van toepassing op mijn pc).
Thanks.
Ik heb al ongeveer 3 jaar een pc die vlekkeloos werkt. Specs:
AMD Athlon XP1600+
Asus A7V266-E mobo
1x 265DDR geheugen (Samsung)
230Watt voeding van AOpen
Abit Siluro 100/200 MX (32MB) videokaart
op zich niet veel bijzonders verder, afgezien van een CD-Romspeler, TV-kaart, Netwerkkaart, USB-racket.
Sinds een maand geleden heb ik het volgende erbij gekocht:
4x Fans van Coolermaster
Coolermaster Musketeer
Coolermaster Aerogate I
Mijn pc werkte toen nog perfect.
Toen heb ik op een gegeven moment mijn HD (Maxtor, 40GB) omgetoverd naar NTFS, en toen begonnen de problemen. Eerst bleef hij ontzettend lang bij het bootscherm van XP hangen. Nadat ik iets in de bios heb uitgezet van de netwerkkaart is dit opgelost. Maar nu is het zo dat mijn pc hapert. Om de (laten we zeggen 5/10 minuten, is dus niet constant!) blijft hij zo'n 3 of 4 seconden stilstaan! Dit is dus erg irritant. Het is ook al bij alleen Internet Explorer, MSN en kazaa. Met een spel heb ik het eigenlijk nog niet getest.
Is hier een fixbare oplossing voor zonder iets nieuws aan te schaffen? Want over enkele maanden koop ik een nieuwe pc en ik ga nu geen oude rommel meer kopen voor dit ding. Maar ik heb ook geen zin om tot die tijd met een haperende pc te werken
Ik hoop eigenlijk dat dit een bekend probleem is
Thanks.