Toon posts:

Dilemma .NET wat te doen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Morgen,

Ik zit met een vreselijk dilemma zal het even uitleggen:

Ik programmeer al een tijd in ASP/SQL voor mijn vorige werkgevers.
Ben er al een tijdje mee bezig zo een 3 jaar en ik kan aardig uit de voeten daarmee.

Bij mijn huidige werkgever ben ik ook bezig om wat dingen aan het omzetten naar ASP gewoon weg omdat ik daar (redelijk) goed in ben.

Nu wil ik eigenlijk wel meer gaan doen om dat .NET nu toch IMO wel redelijk stabiel is.

Nu heb ik via de search al een aantal topics bekeken (echter waren deze al een stuk ouder 2003/2002)

Ik wil graag ook wat meer qua windows programmeren ga doen echter weet ik niet warvoor ik zal kiezen ik neig zelf meer naar C# omdat ik volgens als ik de meeste mensen mag geloven daar toch wel meer brood inzit.

Het is alleen ook natuurlijk op het moment zo dat de huidige IT markt niet zo denderend is en wil ik meer gaan leren om eventueel later over een aantal jaar als alles weer op rolletjes loopt in te kunnen springen in de markt om daar eventueel mijn brood mee te verdienen (zoals ik altijd gedaan heb)

Ik ben niet de meest slimste persoon ;) maar als ik iets graag wil lukt het me altijd wel.

Zal ik er gewoon voor gaan?
Ik zat te denken om van WROX - beginning C# te halen van het weekend en die eens uit te spitten

Alvast bedankt,

Xeon

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat is eigenlijk je vraag? Of je je moet gaan verdiepen in .NET?

Ik zou er sowieso voor gaan, als je er de tijd voor hebt. Koop een boek, bekijk tuts op het net en ga ermee stoeien!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-05 23:39

mulder

ik spuug op het trottoir

Ik kan geen gitaar spelen, maar lijkt me wel leuk, zallik het doen... of zallik het niet doen?

oogjes open, snaveltjes dicht

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ja, waarom niet?

Er is zoveel informatie beschikbaar. Begin bij de basis en zie hoever je komt :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Dat is inderdaad mijn vraag

Ik heb s'avonds ook een hoop tijd over en verveel me eigenlijk best wel

Gelieve serieus te houden :)

ACh wat kan mij het ook eigenlijk schelen heb ik iig in de time being wat te doen

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Don Facundo's reactie is anders heel serieus hoor :)

Je vraagt namelijk advies over iets waar wij je geen advies over kunnen geven omdat het helemaal van jouw eisen, situatie, voorkennis en instelling afhangt. En zelfs als we die 4 parameters kennen komt er nog het grote stukje 'voorkeur' bij.

Je stelt gewoon een open vraag, en veel meer dan 'ja, vooral doen als je daar zin in hebt' kunnen wij daar niet op geven. Gelukkig had je dat zelf al door:
ACh wat kan mij het ook eigenlijk schelen heb ik iig in de time being wat te doen
d:)b

En omdat dit soort topics (welke taal moet ik leren) meestal in een ruzie tussen voorstanders van verschillende kampen uitlopen zonder inhoudelijke argumenten, gaat deze dan ook dicht :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.