Hoi,
Ik heb hier een database die vroeger 1 tabel had, omdat dit natuurlijk krankzinnig is om bij te houden, heb ik deze genormaliseerd naar meerdere tabellen.
Dit is allemaal gelukt, en ook de queries heb ik weten aan te passen om goed te werken. Maar ik ben nu bezig met de formulieren (het eerste nog
) maar ik krijg de hele tijd een wazige melding bij het aanpassen van een checkbox. Ik heb deze melding gekoppeld aan de juiste waarde in de tabel, maar nog wil deze niet aangepast worden. 
Ik ben ondertussen behoorlijk aan het stressen wegens deze foutmelding, ik kom er maar niet uit wat het is en beter nog, hoe ik het zou moeten verhelpen.
Mijn eerste gedachten waren natuurlijk op GoT en/of Google te zoeken, maar daar kon ik niets bruikbaars vinden. Ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen 
Alvast bedankt
Ik heb hier een database die vroeger 1 tabel had, omdat dit natuurlijk krankzinnig is om bij te houden, heb ik deze genormaliseerd naar meerdere tabellen.
Ik ben ondertussen behoorlijk aan het stressen wegens deze foutmelding, ik kom er maar niet uit wat het is en beter nog, hoe ik het zou moeten verhelpen.
Alvast bedankt
Signature