Toon posts:

ftp via passive transfers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om mijn internet te delen, gebruik ik Lanpro.
Normaal als ik vanaf een werkplek een ftp-server op wil (bv met WSFTP) dan moet ik passive transfers aanzetten. Normaal geen probleem, maar nu heb ik een faxprogramma waarmee gebruikers vanaf werkplek kunnen faxen en hierin kan je wel je proxyserver aangeven maar niet de optie passive transfers.
Dus nu werkt het niet.

Hoe kan ik internet delen, zonder dan je passive transfers aan moet zetten?
Of heb ik daar een ander proxy programma voor nodig?

Verwijderd

Topicstarter
602 Lan Suite bedoel ik |:(

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> NT

Voor zulke toevoegingen kun je overigens de edit-knop rechtsboven je posts gebruiken.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Voor zover ik uit je verhaal op kan maken wil je nu dus een compleet ander programma dan een FTP-client gebruiken. Je hoeft dan in prinicpe niets te doen met PASV. Dat is in principe enkel voor FTP-transfers.

Ik denk dat je het dus in de verkeerde hoek zoekt ;)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Wat versta jij onder internet delen!? We "delen" het internet toch al met zn allen!!?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 16:08:
Voor zover ik uit je verhaal op kan maken wil je nu dus een compleet ander programma dan een FTP-client gebruiken. Je hoeft dan in prinicpe niets te doen met PASV. Dat is in principe enkel voor FTP-transfers.

Ik denk dat je het dus in de verkeerde hoek zoekt ;)
Er zit een soort ftp programma in het faxprogramma.
Het werkt wel goed, bij een computer met een internet verbinding die direct aan de computer zit. Maar zodra een computer dit wil doen met een gedeelde internet verbinding, dan gaat dit fout.
Pagina: 1