[Win 98 FE] Configuratiescherm Software Setup is leeg

Pagina: 1
Acties:

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik heb al geprobeerd een oplossing te vinden voor dit probleem met de search met de woorden die ook in de topic staan en dat leverde alleen maar andere topic die over heel andere dingen gingen op, dus nu probeer ik het maar rechtstreeks.
Op een IBM Aptiva met windows 98 eerste editie heb ik het probleem dat je op de foto via de link hieronder ziet, ik heb werkelijk geen idee waar dit nou door komt, ik kan alles op het configuratiescherm aanpassen dus ik vermoed dat het geen policy is, maar ik sta voor alles open :)

http://home.kabelfoon.nl/~avenger/vreemd.jpg

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat is precies het probleem ? Ik zie namelijk zo het eerste gezicht niet veel bijzonders op dat screenshot namelijk. Had je eerst wel software ? Als je niks hebt geinstalleerd of Windows net geinstalleerd heb kan dit schermpje wel leeg zijn.

Heb je Windows Updates en dergelijke binnen ? Of hangt dit bakkie niet aan het internet ?

Als je een programma installeert wordt het dan wel weergegeven ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

sanfranjake schreef op 14 februari 2004 @ 03:32:
Wat is precies het probleem ? Ik zie namelijk zo het eerste gezicht niet veel bijzonders op dat screenshot namelijk.
Als je goed kijkt, gaat het om een ander tabblad als waar jij het over hebt.

Waar jij het over hebt is de lijst met geinstalleerde software.

Waar het hier om gaat is de lijst van Windows onderdelen die geinstalleerd zijn en geinstalleerd of gedeinstalleerd kunnen worden.

Zie deze Link , gevonden op Google.

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Hartelijk bedankt voor de reacties, maar na lang zeuren heb ik degene voor wie dit gefixed moest worden toch zover gekregen om te mogen formatteren, pc was toch een puinhoop.
Graag had ik uitgeprobeerd of dit de oplossing was, maar dat zal ik nooit weten ;)