Hallo, bij de A7V8X-X zie ik juist in de handleiding dat er enkel 1.5V videokaarten erop mogen... Is dit zo bij de meeste videokaarten of niet? Want ik heb alles in elkaar gestoken en alles lijkt te werken, behalve mijn scherm... Als ik hem aansluit brand het lichtje geel ipv groen... maar als ik het uittrek zegt hij NO SIGNAL, dus is er blijkbaar toch wel een signaal... Kan iemand me helpen plz...
niemand?
Modbreak: Dude, niet zo snel kicken! Hier wachten we gewoon net als ieder ander 24 uur mee, of je moet wat te melden hebben. Zie ook de FAQ.
Modbreak: Dude, niet zo snel kicken! Hier wachten we gewoon net als ieder ander 24 uur mee, of je moet wat te melden hebben. Zie ook de FAQ.
[ Voor 92% gewijzigd door Abbadon op 13-02-2004 11:52 ]
hmm dat laatste deel snap ik nie helemaalVerwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 10:43:
Hallo, bij de A7V8X-X zie ik juist in de handleiding dat er enkel 1.5V videokaarten erop mogen... Is dit zo bij de meeste videokaarten of niet?
wat bedoel je met: is dat met de meeste videokaarten zo
en verder is kicken binnen 24 uur niet toegestaan
[ Voor 9% gewijzigd door Paulus0013 op 13-02-2004 11:42 ]
Verwijderd
welke videokaart heb je? heb je al een andere geprobeerd? kaart aandrukken?
wat heb je zelf al gedaan om het op te lossen?
het hoeft natuurlijk niet aan je videokaart te liggen, hij start gewoon niet op. kijk eens in de faq (hangen en opstartproblemen)
en kicken binnen 24 uur wordt niet op prijs gesteld
edit:
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)
hier zie je of een kaart 1,5 V of 3,3 V is
wat heb je zelf al gedaan om het op te lossen?
het hoeft natuurlijk niet aan je videokaart te liggen, hij start gewoon niet op. kijk eens in de faq (hangen en opstartproblemen)
en kicken binnen 24 uur wordt niet op prijs gesteld
edit:
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)
hier zie je of een kaart 1,5 V of 3,3 V is
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2004 11:46 ]
Bedoel je heel toevallig dat je monitor een ledje heeft die in standy geel brand en zodra je er echt iets mee doet dat ledje ineens groen gaat branden?
Dat bedoelt ie neem ik aan.olof schreef op 13 februari 2004 @ 11:47:
Bedoel je heel toevallig dat je monitor een ledje heeft die in standy geel brand en zodra je er echt iets mee doet dat ledje ineens groen gaat branden?
Sommige mobo's hebben een rood lampje, die gaat branden als je een verkeerde voltage videokaart hebt gemonteerd, maar die a7v8x-x heeft dat niet helaas.
Clear iig ff je cmos van je mobo, en probeer een andere videokaart die agp 4x ofzo is, en niet al te oud.
Ik bedoel meer het ledje van de monitor. Ledje op het mobo zegt me niets namelijk (behalve die om aan te geven dat er uberhaubt spanning op staat).
Dat zeggen we ook, ik zei er alleen bij dat dat rode lampje niet op jou mobo zit.olof schreef op 13 februari 2004 @ 12:24:
Ik bedoel meer het ledje van de monitor. Ledje op het mobo zegt me niets namelijk (behalve die om aan te geven dat er uberhaubt spanning op staat).
En zoals Bendrix ook al vroeg, wat heb je verder voor specs, dus wat voor videokaart heb je o.a. ?
Oepsolof schreef op 13 februari 2004 @ 13:17:
Sander ff opletten graag. Je quote mij met het idee dat ik de TS ben. Helaas.
Waar blijft de TS
Ik heb het geprobeerd met een oude Geforce 2 MX 200 en met een "recentere" Ati Radeon 9700 Pro, dit zonder enig succes...
Ik ga morgen het moederbord terugsturen... heb ik de juiste beslissing genomen of heb ik te snel opgegeven... In elk geval ik vind het niet normaal dat dit niet onmiddellijk werkt... Waren er nog andere dingen die ik kon doen om te testen (vind ik toch wel interessant om te weten
)
IIG thx voor jullie hulp
Ik ga morgen het moederbord terugsturen... heb ik de juiste beslissing genomen of heb ik te snel opgegeven... In elk geval ik vind het niet normaal dat dit niet onmiddellijk werkt... Waren er nog andere dingen die ik kon doen om te testen (vind ik toch wel interessant om te weten
IIG thx voor jullie hulp
ze zouden wel moeten werken.. want beide zijn het AGP4x compatible kaarten (en dus ook 1.5v).. alleen de oudere AGP1x/2x kaarten zijn volgens mij 3.3vVerwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 22:33:
Ik heb het geprobeerd met een oude Geforce 2 MX 200 en met een "recentere" Ati Radeon 9700 Pro, dit zonder enig succes...
Ik ga morgen het moederbord terugsturen... heb ik de juiste beslissing genomen of heb ik te snel opgegeven... In elk geval ik vind het niet normaal dat dit niet onmiddellijk werkt... Waren er nog andere dingen die ik kon doen om te testen (vind ik toch wel interessant om te weten)
IIG thx voor jullie hulp
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Pagina: 1