Toon posts:

Daemon tools en winxp reboot failure

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al gezocht op GOT met de search functie, en daar vind ik wel een paar mensen met het zelfde probleem, maar nergens vind ik een oplossing.

Mijn probleem is het volgende.
Daemon tools kan ik netjes installeren, en dan wordt recht onderin netjes de tool gestart, werkt ook perfect tot ik wil gaan rebooten.
Dan blijft hij in een reboot loop hangen tenzij ik opstart in de laatst bekende juiste config. of veilige modus.

Als ik dan de tool verwijder start ook windows weer normaal op en af. Installeer ik die tool weer, reboot loop.

Nou heb ik hem op 3 andere systemen ook geinstalleerd, mijn werk PC, m'n servertje, en een FilmVideo machine. daar werken ze perfect, waar ook twee winxp machines tussen zitten.

Zou het met mijn chipset van mijn mobo kunnen liggen, een nForce2 chipset, of ligt het aan een CD-ROM drive die ik nu al heb...... Ik heb geen idee meer, en hoop dat er iemand is die hier een oplossing voor heeft gevonden, aangezien ik net met ULTRAISO al mijn CD's en de CD's van mijn ouders (die leuk/belangrijk kunnen zijn) als iso op een HDD heb gezet.

Wingman5

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
[als reactie op een nu blijkbaar getrashte groffe post richting GoT en zijn users, dat er weer 'lekker geholpen wordt hier', e.d.]

Hier wil ik toch echt even (als user zijnde) even op reageren. Lees bijvoorbeeld Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens, men heeft liever niet dat er geschopt wordt.

Daarnaast - ik zit hier voor mijn lol, evenals alle andere 95k+nogwat users. GoT is geen professionele helpdesk instantie waar je klakkeloos je vraag kan neerplempen en kan eisen dat gebruikers antwoorden, het is een community van mensen die IT als hobby, beroep of beide bedrijven, en hier ook voor hun lol zijn. Je kunt niet van mensen eisen dat ze je een antwoord geven hier, als je dat wil kun je altijd een helpdesk bellen. Als er geen reacties opkomen is dat voor jou als topicstarter in mijn optiek jammer, maar ik voel me als user toch enigszins aangevallen, aangezien jij in je reactie aangeeft dat iedereen verplicht is een ander te helpen, en zo werkt een community als GoT mijns inziens niet. Zeker niet om binnen vier uur en tweeenvijftig minuten reacties te verwachten waarin de oplossing uit een hoge hoed getoverd word. Let wel, dit is mijn persoonlijke mening.

Om inhoudelijk in te gaan op je probleem - reboot bij een BSOD staat uit? als dat nog aanstaat, zet het dan uit, en kijk of er geen BSODs optreden :)

[ Voor 7% gewijzigd door G33rt op 13-02-2004 15:08 ]

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 15:07
From dtools 3.43 up, there is a new feature on Windows NT/2000/XP. If you can't boot your system after installing dtools, you can boot into safe mode. During startup, you will see a prompt asking to cancel loading dtools scsi driver. You can hit escape at this point to cancel loading.

http://www.daemon-tools.cc/portal/forum.php

[ Voor 9% gewijzigd door VincentVega op 13-02-2004 15:28 ]

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011