Link naar gelekte source code?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 19:32

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Topicstarter
AMDFreakie geeft een link naar de vermeende gelekte source code van MS. Zou dit echt "de" source code zijn, dan moet zo een link toch als 'illegaal' beschouwd worden?
Please correct me if I'm wrong :)

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik zag die link ook al op FOK! staan, dus ik denk wel dat dat de echte link is. Jammer voor hem, de reactie PM ik naar -2 en meneer wordt gemaild in verband met warez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 19:32

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Topicstarter
Wow, ook nog wakker? ;)

Wat me opvalt is dat de reactie administratief naar -2 is gemod, wat als effect heeft dat er nu staat "Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/r/n.gif 1 reply onzichtbaar op je huidige niveau". Klikken op de link heeft echter als enig effect dat de bovenliggende reactie naar voren komt, niet de naar -2 gemodde reactie (-2 zit natuurlijk altijd nog onder het laagst zichtbare niveau van -1).
De reactie is uiteraard met een bedoeling niet meer zichtbaar (hij is immers niet voor niets naar -2 gemod), maar het lijkt mij een nettere oplossing als er dan i.p.v. het linkje komt te staan "Reactie verwijderd door (nick van PM)" of dat klikken van de link je de mededeling geeft dat de reactie is verwijderd.

Of bezorg ik jullie met dit gezever het vroegst geregistreerde ochtendhumeur ooit? ;)

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
real(B)art schreef op 13 februari 2004 @ 03:03:
Of bezorg ik jullie met dit gezever het vroegst geregistreerde ochtendhumeur ooit? ;)
LOL :D . Voor een ochtendhumeur moet je eerst hebben geslapen en dat heb ik nog niet ;) . Doe ik zo wel even. Maarre, zoals je misschien wel weet is de PowerMod nog niet volledig af. Er ontbreken nog een aantal keyfeatures en er moeten nog heel wat details ingevuld worden voor het project "PM" als klaar beschouwd mag en kan worden. De feat/bug die jij nu noemt is daar één van en zal dus ongetwijfeld opgelost gaan worden :) .

* Harm is out, slapen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

In overleg van TMF naar FA verplaatst.

Daarbij is een reactie als nieuwe draad in TMF gestart.

[ Voor 49% gewijzigd door KeX op 13-02-2004 07:41 ]