Beste Mensen,
Ik heb hier de bestanden
*VIDEO_TS.BUP (12KB)
*VIDEO_TS.IFO (12KB)
*VIDEO_TS.VOB (468KB)
*VTS_A.BUP (108KB)
*VTS_A.IFO (108KB)
*VTS_A.VOB (1013MB)
Ik weet niet hoe ik dit moet afspelen, ook niet na de search en google > heb alle 6 de bestanden probrenen te openen met >
- VideoLAN
- BSPlayer
- WMP7
- WMP9
- Quicktime
- RealPlayer
- ZoomPlayer
- WinDVD 4
Daemon Tools kan er ook niets mee imo?
Bij allen geen resultaat, nu ben ik toch echt de weg kwijt, ik kan me geen andere spelers bedenken en welk bestand moet ik openen? Inbranden is geen optie want ik heb geen dvd brander en geen dvd speler. Ik wil de bestanden (het is een film geloof ik) graag op de pc via de hdd af kunnen spelen. Moet ik ze dan editten, converteren, hernoemen of gewoon een ander programma gebruiken?
Bedankt voor jullie hulp (als jullie het antwoord weten, zoniet, nog bedankt)
Ik heb hier de bestanden
*VIDEO_TS.BUP (12KB)
*VIDEO_TS.IFO (12KB)
*VIDEO_TS.VOB (468KB)
*VTS_A.BUP (108KB)
*VTS_A.IFO (108KB)
*VTS_A.VOB (1013MB)
Ik weet niet hoe ik dit moet afspelen, ook niet na de search en google > heb alle 6 de bestanden probrenen te openen met >
- VideoLAN
- BSPlayer
- WMP7
- WMP9
- Quicktime
- RealPlayer
- ZoomPlayer
- WinDVD 4
Daemon Tools kan er ook niets mee imo?
Bij allen geen resultaat, nu ben ik toch echt de weg kwijt, ik kan me geen andere spelers bedenken en welk bestand moet ik openen? Inbranden is geen optie want ik heb geen dvd brander en geen dvd speler. Ik wil de bestanden (het is een film geloof ik) graag op de pc via de hdd af kunnen spelen. Moet ik ze dan editten, converteren, hernoemen of gewoon een ander programma gebruiken?
Bedankt voor jullie hulp (als jullie het antwoord weten, zoniet, nog bedankt)
De meeste mensen deugen!