VOB, IFO en BUP files

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste Mensen,

Ik heb hier de bestanden

*VIDEO_TS.BUP (12KB)
*VIDEO_TS.IFO (12KB)
*VIDEO_TS.VOB (468KB)
*VTS_A.BUP (108KB)
*VTS_A.IFO (108KB)
*VTS_A.VOB (1013MB)

Ik weet niet hoe ik dit moet afspelen, ook niet na de search en google > heb alle 6 de bestanden probrenen te openen met >

- VideoLAN
- BSPlayer
- WMP7
- WMP9
- Quicktime
- RealPlayer
- ZoomPlayer
- WinDVD 4

Daemon Tools kan er ook niets mee imo?

Bij allen geen resultaat, nu ben ik toch echt de weg kwijt, ik kan me geen andere spelers bedenken en welk bestand moet ik openen? Inbranden is geen optie want ik heb geen dvd brander en geen dvd speler. Ik wil de bestanden (het is een film geloof ik) graag op de pc via de hdd af kunnen spelen. Moet ik ze dan editten, converteren, hernoemen of gewoon een ander programma gebruiken?

Bedankt voor jullie hulp (als jullie het antwoord weten, zoniet, nog bedankt) :)

De meeste mensen deugen!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:57
InterVideo WinDVD 4 kan de bestanden afspelen (die gebruik ik in ieder geval). Overigens zijn dat DVD bestanden. Het makkelijkste is om ImgTool te gebruiken en kun je hem op dvd zetten voor de beste beeldkwaliteit: http://coujo.de/

Overigens heb je wel Nero nodig want hij gebruikt 1 nero dll. Hoe ben je overigens aan die DVD gekomen en wat staat er op? Gewoon nieuwsgierig O-)

Verwijderd

probeer eens een dvd player (powerdvd bijv.)

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Robkazoe schreef op 13 februari 2004 @ 02:36:
InterVideo WinDVD 4 kan de bestanden afspelen (die gebruik ik in ieder geval). Overigens zijn dat DVD bestanden. Het makkelijkste is om ImgTool te gebruiken en kun je hem op dvd zetten voor de beste beeldkwaliteit: http://coujo.de/

Overigens heb je wel Nero nodig want hij gebruikt 1 nero dll. Hoe ben je overigens aan die DVD gekomen en wat staat er op? Gewoon nieuwsgierig O-)
Bedankt, maar ik kan geen dvd's branden of afspelen, want ik mis een dvd-/+r of normale dvd drive. Maar WinDVD doet het potverdorie niet hier, ik moet iets verkeerd doen, te oude WinDVD? Iig.

Als je het wilt weten, het is een disney film (een oude) die mijn vader en ik sparen (disney films dus, niet lachen :/ !). Nu is mijn oom ("de alwetende computer oom, die alles fout doet") langsgekomen met een dvd van die film en heeft met een programma die bestanden op onze computer gezet (was hij erg lang mee bezig). We zouden het kunnen afspelen met WinDVD, niet dus...

Anyway, ik ga wel wat aanklodderen?

De meeste mensen deugen!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:34
BSplayer kan dvd's van de harde schijf spelen... Selecteer dan gewoon de map waarin de vobs en ifo's staan

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:20
Je kunt ook nog Powerdvd XP proberen , die kan dvd bestanden vanaf de hardeschijf starten. , overigens is het maar een kleine film zo te zien of hij is incompleet want ik zie maar 1 VTS_A.VOB (1013MB) staan :P

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Pagina: 1