[mac os X] nrg omzetten naar een .ISO bestand

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:35
Hoi,

heb hier een nrg bestand (iso dus) alleen deze is voor een mac. Nou heb ik al geprobeerd met nero te branden maar dat wil niet krijg een fout.

hoe kan ik een MAC nrg bestand branden op een PC voor een mac? of heeft iemand anders een oplossing ?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nero bestaat niet voor de Mac, die image moet op een PC gemaakt zijn, dus moet je hem daar ook op kunnen branden. Welke error krijg je?

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:35
ik heb het op het werk gebrand met een niet zon super brander dan kapt ie ermee vlak voor het einde krijg een write error en dan doet ie het neit meer..

toen maar de file op een cd gebrand gewoon als file maar als ik het nu copieer naar me eigen pc krijg ik een redunante cy.. dinges fout...

kan zijn dat me brander op het werk brak is maar andere cd die ervlak voor is gebrand was ok ?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

.nrg is nero, ik gok dat de mensen in Software Algemeen wel weten hoe je daar een fatsoenlijke .ISO file van maken maken.. Tikje daarheen dus maar.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 09:29

Schonhose

Retro Icoon

SA FAQ: CD burning

Neem daar eens een kijkje en gebruik het pakket wat daar beschreven staat. Deze kan verschillende formaten aan.

Zoals al eerder gezegd is een .nrg bestand eigenlijk van Nero, het feit dat ie wel begint met branden geeft aan dat dit waarschijnlijk ook zo is. Apart alleen van die write error.

Moet je overburnen om de cd te branden? Het kan best zijn dat je brander of je cd toevallig gaar is. Gebeurt mij af en toe omdat ik spindels gebruik. Probeer het nog eens, maar dan met een CDRW.

Probeer anders de image te mounten met Deamon Tools. Dan kun je via de virtuele cd rom de bestanden kopieren.

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Schonhose schreef op 13 februari 2004 @ 08:19:
SA FAQ: CD burning
Probeer anders de image te mounten met Deamon Tools. Dan kun je via de virtuele cd rom de bestanden kopieren.
Dat wilde ik nou net zeggen.
Als je met DT mount en "die CD" kopierd(met wat dan ook) is dat naar mijn ervaring zelf beter als ISO's branden met nero, die krijgt het nog weleens voor elkaar om het niet goed te doen.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Schonhose schreef op 13 februari 2004 @ 08:19:
Als het een Mac-only CD is denk ik dat je met je PC er niet veel vanaf kunt halen.
Pagina: 1