Vandaag is mijn MyADSL verbinding opgeleverd, helaaas werkt die niet. Aangezien ik nu een inbeklverbinding moet gebruiken is het niet mogelijk om nog uitgebreider te zoeken naar een oplossing.
De modems die ik gebruikt heb zijn:
E-tech met ingebouwde router 4 port
SMC EZ USB 7403
Sweex 4 ports router+modem
Allen werken niet. Met de SMC geeft die wel de juiste snelheid aan maar hij werkt niet (512/256) voor de rest krijg ik geen enkele verbinding. De Sweex reageert niet (geen eens mogelijk om de modem te berekeiken) en de E-tech krijgt geen verbinding met de provider. (lampje blijft knipperen)
Wie kan mij een situatie geven van een bbnet verbinding met 1 van deze modems? Of heeft de oplossing voor wat ik vergeten ben???
De modems die ik gebruikt heb zijn:
E-tech met ingebouwde router 4 port
SMC EZ USB 7403
Sweex 4 ports router+modem
Allen werken niet. Met de SMC geeft die wel de juiste snelheid aan maar hij werkt niet (512/256) voor de rest krijg ik geen enkele verbinding. De Sweex reageert niet (geen eens mogelijk om de modem te berekeiken) en de E-tech krijgt geen verbinding met de provider. (lampje blijft knipperen)
Wie kan mij een situatie geven van een bbnet verbinding met 1 van deze modems? Of heeft de oplossing voor wat ik vergeten ben???