De shop E&E Computersystemen heeft besloten te stoppen met de shopactiviteiten aan particulieren en zich volledig te gaan richten op andere activiteiten. Dit topic is bestemd ter bespreking van alles dat hiermee te maken heeft en dat niet in de Shop Survey van deze shop thuishoort.
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
Houdt de discussie hier netjes, beargumenteerd, gooi niet met monder, en post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt. Mocht blijken dat men daartoe niet in staat is, is dit topic zo gesloten.
Verwijderde reacties in chronologische volgorde:
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
- De welbekende "ja ik ook"-reacties.
- Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting E&E Computersystemen.
- Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policies niet toegestaan is.
Houdt de discussie hier netjes, beargumenteerd, gooi niet met monder, en post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt. Mocht blijken dat men daartoe niet in staat is, is dit topic zo gesloten.
Verwijderde reacties in chronologische volgorde:
Gepost door Plaatzer - maandag 9 februari 2004 - 15:11
Hoe heb je contact op genomen met die persoon, ik probeer namelijk ook al geruime tijd mijn geld terug te krijgen. Mwa misschien antwoord ie wel op mijn aangetekende brief
Gepost door andrestouwe - dinsdag 3 februari 2004 - 21:37
Het afhandelen van lopende bestellingen doen ze heeeel makelijk, namelijk:
Geachte lezer(es),
Wij zijn al langere tijd op succesvolle wijze bezig met de aanleg/onderhoud van netwerken. Om
ons hier nu volledig op te kunnen richten stoppen wij met de verkoop van hardware aan
particulieren.
Omdat wij ons hier zo snel mogelijk volledig op willen richten worden niet alle bestellingen
meer uitgeleverd. Hieronder valt ook uw bestelling. Op het moment van verzending van deze
email laten wij uw bestelling dan ook vervallen. Onze excuses voor de gemaakte overlast.
Vriendelijke groet,
--------------------------------------------------------------------------
I.Spijkers
KlantenService E&E Systemen
Kijk, zo kan ik ook bestellingen afhandelen....
[ Voor 27% gewijzigd door Harm op 12-02-2004 22:46 . Reden: BTW ]