Ik heb een vervelend probleem met UT2003. De scrollbutton werkt niet meer. Hij deed het eerst perfect. Ineens is hij er mee gestopt. Ik heb geen logitech drivers geinstalleerd, omdat ik weet dat die dit soort dingen kunnen veroorzaken en omdat die mijn muis anders laten reageren.
Ik zie dus niet in waarom ineens mijn scrollbutton niet meer werkt. Logitech had altijd zo'n regfix voor win98, maar die kan ik niet meer vinden. Ik denk ook niet dat die werkt, omdat die volgens mij dat probleem met niet kunnen scrollen in mouseware oploste.
Wellicht doet de scrollwheel het ook niet meer in andere spellen die DirectInput gebruiken, maar ik heb geen andere spellen op het moment die dat doen vogens mij. Call of Duty en Half-Life doen het wel, maar die gebruiken dus geen DirectInput volgens mij.
Mijn relevante specs:
Logitech MX500 op de USB. Hij heeft gewerkt in deze modus.
Windows 98 first edition.
Directx9.0b
Heeft iemand een oplossing, of ook dit probleem?
Ik zie dus niet in waarom ineens mijn scrollbutton niet meer werkt. Logitech had altijd zo'n regfix voor win98, maar die kan ik niet meer vinden. Ik denk ook niet dat die werkt, omdat die volgens mij dat probleem met niet kunnen scrollen in mouseware oploste.
Wellicht doet de scrollwheel het ook niet meer in andere spellen die DirectInput gebruiken, maar ik heb geen andere spellen op het moment die dat doen vogens mij. Call of Duty en Half-Life doen het wel, maar die gebruiken dus geen DirectInput volgens mij.
Mijn relevante specs:
Logitech MX500 op de USB. Hij heeft gewerkt in deze modus.
Windows 98 first edition.
Directx9.0b
Heeft iemand een oplossing, of ook dit probleem?