"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Zou heel goed kunnen, want de ST510 had hetzelfde probleem.
Een firmware update verhielp het toen//
Een firmware update verhielp het toen//
Ok, ik ga eens kijken of dat het oplost...
Zou dat geen problemen geven ivm de tweak die ik heb toegepast, dat ie gereset word ofzo? En moet ik dan firmware upgrade nemen voor de home (lijkt me niet) of de pro??????
Zou dat geen problemen geven ivm de tweak die ik heb toegepast, dat ie gereset word ofzo? En moet ik dan firmware upgrade nemen voor de home (lijkt me niet) of de pro??????
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Mischien kun je hier meer vinden:
Alcatel 510i NAT-problemen topic
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
De tweaked speedtouch kan idd maar maximaal 255 entrys aan.
Dus als je veel connectyiers maakt (servers, emule etc) dan zit je tabel zo vol ja.
Dus als je veel connectyiers maakt (servers, emule etc) dan zit je tabel zo vol ja.
had ik al gelezen, maar ik heb een pro, geen 510.Tukk schreef op 13 februari 2004 @ 11:03:
Mischien kun je hier meer vinden:
Als je de pro tweaked, dan is hij toch getweaked naar een 510?Tiberium schreef op 13 februari 2004 @ 12:02:
[...]
had ik al gelezen, maar ik heb een pro, geen 510.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Overloaded is het zeker hij wordt toch een partij sloom.
Ik heb er gewoon nu een Unex Router tussen zitten, werkt stukken sneller
Ik heb er gewoon nu een Unex Router tussen zitten, werkt stukken sneller
Dat klopt als een bus, ware het niet dat ik een home getweaked heb naar een pro, en dus niet een pro naar een 510.Tukk schreef op 13 februari 2004 @ 15:30:
[...]
Als je de pro tweaked, dan is hij toch getweaked naar een 510?
Pagina: 1