[PHP-Nuke] nieuws achter link

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:57
Hoi Allen,

Ik weet niet of het hier goed staat, maar mocht hij hier niet horen, plaaats hem dan aub in het goede gedeelte van GOT.

Ik ben nu 1 1/2 dag aan het zoeken naar iets wat volgens mij heel simpel moet zijn: Ik heb PHP-nuke nu draaien. Maar kijk ik op mijn hoofd pagina dan krijg ik alle "nieuwtjes" als 1 lap tekst. ik wil eigenlijk alleen de headlines zien zodat je deze kunt aanklikken en dat je dan het artikel ziet.

Volgens mij is het heel simpel te regelen, maar als ik in google of op phpnuke info sites op headlines zoek krijg ik of hoe je de backend.php kunt gebruiken om nieuws op iemand anders zijn/haar pagina te toveren (lijkt me onzinnig om het via die manier te doen). Of ik krijg info over hoe ik b.v. healines van een andere site op mijn site moet krijgen.

Heeft iemand hier de simpele oplossing voor?

[ Voor 3% gewijzigd door ge-flopt op 12-02-2004 21:48 ]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Hoi,

Programming & Webscripting is bedoeld voor mensen die zelf programmeren. Ondersteuning van door anderen geschreven scripts is de bedoeling hier.

Heeft PHP nuke niet zelf een support forum waar je terecht kunt?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• ge-flopt
Ja en ik heb er gezocht, maar daar kan ik niets vinden, dus ik dacht ik post het eerst hier om te kijken dat iemand het hier weet, want het is volgens mij vrij simpel, maar ik krijg het niet gevonden.

• ge-flopt
Klein schupje... Iemand een idee?

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Tsja... wat zal ik zeggen...

Iemand met een beetje PHP kennis zet dit wel om, maar ik denk niet dat dat hier aanwezig is. Het enige wat je kunt doen is een feature request bij PHP Nuke, want ik kan je niet door heel de code heen leiden...

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Zoals reeds gezegd hier, vraag je dat best bij PHP Nuke. (Die hebben ook wel een support forum oid).

https://fgheysels.github.io/

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 00:01

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik denk niet dat dit verder komt dan een scriptrequest of een 'bij het handje neem' topic.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.