Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juba
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Geen matches
Troxel schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:41:
[...]

Juba & ViperTPR... nog vorderingen met de nieuwe ROM's? Ik heb Motorola een mailtje gestuurd of het zou kunnen dat er binnenkort een EU ROM uit komt... En lees deze 8)7 reactie:

[...]

Nou... daar hebben we weer veel aan.... |:(
fraai van motorola... misschien kunnen we het wel helemaal vergeten, het begint toch weer tijd te worden voor een nieuwe smartphone (mobile 5) van motorola...
maargoed, ik heb eigenlijk nog niet echt de tijd genomen naar die nederlandse taal filetjes te kijken, mijn iTap is door het versturen van berichtjes enz zo ongeveer weer helemaal nederlands, met de woorden die ik vaak gebruik dan ;) verder ben ik zeer te vreden over deze rom, nog niets tegen gekomen waar ik van wakker heb gelegen. ik verbaas me wel over mijn accu momenteel (standaard motorola ding) want ik heb hem nu al meer dan 3 dagen aan staan en heb nog 44% over, heb er gewoon normaal mee gebeld, maar geen bluetooth gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Geen matches
juba schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:19:
ik verbaas me wel over mijn accu momenteel (standaard motorola ding) want ik heb hem nu al meer dan 3 dagen aan staan en heb nog 44% over, heb er gewoon normaal mee gebeld, maar geen bluetooth gebruikt.
Dus je bedoelt dat de nieuwe ROM ook nog beter omspringt met zijn accu? Welke ROM heb je nu geinstalleerd... de 1.43 of de 3.45?? Hmm het wordt toch wel verleidelijk bijna om de stap te gaan nemen.... 8)

ps. ik heb gisteren ook maar 'n accu-tje van 1900mAh aangeschaft.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramseltje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 14:01
Matched: mpx220
Ik heb sinds een aantal daagjes ook zo'n mooie mpx220 en bevalt wel...

Nu vraag ik me alleen het volgende af: onder het toetsenblok is een ledje te vinden. ik kan alleen nergens in de handleiding vinden waar dit ledje voor dient. bij bluetooth en IR gaat ie niet branden en ook bij GPRS niet.
Tijdens het bellen is het wat lastig controleren met de telefoon tegen je kin, maar volgens mij ook niet.
Nu was ik al op zoek gegaan naar de service manual, maar die kon ik niet vinden. (for the record: Mag officieel ook niet toch? :+).

Iemand een idee waar dit ledje voor kan dienen? Of ligt het aan de firmware die in mn foon zit dat ie 't niet doet? Er zit volgens mij de gewone software versie in, niet een versie voor een operator specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Geen matches
Bramseltje schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:33:
[...]
Nu vraag ik me alleen het volgende af: onder het toetsenblok is een ledje te vinden. ik kan alleen nergens in de handleiding vinden waar dit ledje voor dient. bij bluetooth en IR gaat ie niet branden en ook bij GPRS niet.
[...]
Bedoel je het LEDje dat voor de automatische toetsenverlichting dient? Ga maar eens op een goed verlichte plek staan en leg dan een vinger op de plaats, dan zie je dat de toetsenverlichting aanspringt.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Geen matches
SquareHugo schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:50:
[...]

Bedoel je het LEDje dat voor de automatische toetsenverlichting dient? Ga maar eens op een goed verlichte plek staan en leg dan een vinger op de plaats, dan zie je dat de toetsenverlichting aanspringt.
Het is dan ook geen LEDje maar een oogje :+ 8)7

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
SquareHugo schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:50:
[...]

bedoel je die onder de * ?, want als ik een vinger daar op leg dan gebeurd er niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:21:
[...]

bedoel je die onder de * ?, want als ik een vinger daar op leg dan gebeurd er niks..
Vinger even wat langer laten liggen?

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
roma0803 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:44:
[...]

Vinger even wat langer laten liggen?
Nee, het werkt niet, moet ik het misschien ergens instellen? heb gekeken, maar niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
Maar.... doet je licht gevoeligheids sensor het wel? Dus als je

- in een verlichte plaats staat geen achtergrond verlichting toetsen...
- in een donkere plaats staat wel achtergrond verlichting toetsen...

Zo ja, waar maak je je druk om!

Dat oogje is zeker deze sensor, zeker weten. Het kan zijn dat het oogje ook nog licht opvangt vanuit de spleetjes tussen de toetsen of iets dergelijks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand er al achter hoe je via SMS een contactpersoon kan versturen?? Behalve dan het nummer onthouden en het in een leeg sms-je invoeren... :-)

In al mijn vorige telefoons kon je vanuit de contactpersonenlijst kiezen 'Verzenden via SMS' of iets dergelijk. In de MPx220 kan je wel 'verzenden' kiezen maar dat kan enkel via BT of IR....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:32:
Is iemand er al achter hoe je via SMS een contactpersoon kan versturen?? Behalve dan het nummer onthouden en het in een leeg sms-je invoeren... :-)

In al mijn vorige telefoons kon je vanuit de contactpersonenlijst kiezen 'Verzenden via SMS' of iets dergelijk. In de MPx220 kan je wel 'verzenden' kiezen maar dat kan enkel via BT of IR....
Dat kan niet. Smartphone werkt met een ander bestandsformaat dat niet compatible is met bijv. Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Foutje. Dubbel gepost, kan niet deleten.

[ Voor 172% gewijzigd door roma0803 op 16-06-2005 15:50 . Reden: dubbel gepost, kan niet deleten. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

roma0803 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:07:
[...]

Het is dan ook geen LEDje maar een oogje :+ 8)7
Je hebt helemaal gelijk. Om mijn elektrotechniek dan maar meteen van stal te halen: het betreft dus een LDR (Light Dependent Resistor) die een hogere weerstand heeft naarmate er minder licht op valt. Er zijn ook LDR's die omgekeerd werken: meer weerstand als er meer licht op valt, zogenaamde coëfficiente LDR's.

Plaatje!

Afbeeldingslocatie: http://www.mstracey.btinternet.co.uk/technical/Theory/ldr.jpg.

In het geval van de MPx220 is de schakeling zo gemaakt dat als er te weinig licht op de LDR valt, de toetsenverlichting aan gaat.

B)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Thanks Chriet Titulaer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb sinds kort die mpx 220. Nou is het geval dat hij regelmatig alleen nog maar een zwart scherm geeft. Als ik hem weer aan wil zetten moet ik de batterij er vanaf halen en er weer in zetten. Waarna de telefoon gewoon aangaat. Als ik de batterij laat zitten en wacht een nacht met aanzetten lukt dit nog steeds niet en is de batterij volledig leeg.
Het is bijzonder klote als een telefoon zomaar uitvalt want ik weet niet wanneer hij dit doet. Ik heb er al een nieuwe batterij ingezet maar er veranderde niets.

Weet iemand wat dit kan zijn?
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:21:
Ik heb sinds kort die mpx 220. Nou is het geval dat hij regelmatig alleen nog maar een zwart scherm geeft. Als ik hem weer aan wil zetten moet ik de batterij er vanaf halen en er weer in zetten. Waarna de telefoon gewoon aangaat. Als ik de batterij laat zitten en wacht een nacht met aanzetten lukt dit nog steeds niet en is de batterij volledig leeg.
Het is bijzonder klote als een telefoon zomaar uitvalt want ik weet niet wanneer hij dit doet. Ik heb er al een nieuwe batterij ingezet maar er veranderde niets.

Thanks.
Ik heb het nooit. Als ik jou was zou ik hem terug brengen als het nog kan en een andere halen, want wat je verteld heb ik nog niet gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 17:21:

Thanks.
Toestel meteen terugbrengen. het toestel wat jij hebt heeft een defect wat in eerdere toestellen, met name in de USA, voorkwam. Ik weet zo niet meer of het defecte hardware is of dat de ROM het defect heeft. Hoe dan ook is het toestel niet goed en moet je eigenlijk alleen een vervanging accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mijn toestel is ondertussen nagekeken en ik heb nieuwe software er op gekregen. De telefoon lijkt het nu goed te doen. ( voor nu dan) tevens heb ik een aantal nieuwe programma's erop gekregen.
CV document
CV Image
CV pdf
CV presentation
CV worksheet
VKB

ik ben dus benieuwd hoe de telefoon nu werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 13:01:
Mijn toestel is ondertussen nagekeken en ik heb nieuwe software er op gekregen. De telefoon lijkt het nu goed te doen. ( voor nu dan) tevens heb ik een aantal nieuwe programma's erop gekregen.
CV document
CV Image
CV pdf
CV presentation
CV worksheet
VKB

ik ben dus benieuwd hoe de telefoon nu werkt
Nieuwe software? Welke firmware heb je nu dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het aansluiten van twee Bluetooth devices?

Ik wil namelijk een Adapt GPS aansluiten en een Parrot handsfree kit.

De telefoon geeft aan slechts 1 Outbound COM poort te hebben... Dus volgens mij heb je dan een probleem met de MPX220

Heeft iemand ervaring met Tom Tom 5? Bij mij moet ik telkens na afsluiten van Tom Tom 5 de Adapt GPS opnieuw pairen omdat deze anders niet wordt herkend. Heel vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb nu
OS 4.210

Het zegt me niets want ik weet niet mee welke versie ik hiervoor had maar volgens de winkel is het geupdate.

Ik ben alleen nog aan het kloten met bluethooth. Krijg geen verbinding tot stand met mij pc. Wel met headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik vond nog meer informatie.

Windows mobile 2003 tweede editie
versie 4.21.1088 (build 15051.1.3.0)
radioversie 1.00

Processor armv4
omap1611

Rom updateversies:
Operator: 0.60.6040.0
Fabrikant: 1.360.00
Microsoft: 4.21.150.51.0
Taal: 0.240.16.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 14:09:

radioversie 1.00

Processor armv4
omap1611

Rom updateversies:
Heej...!! Da's apart... jij hebt dus een ROM 1.36, terwijl eigenlijk alle telefoons met de 1.15 Europa worden ingestuurd... zou dit dan de verwachtte nieuwe ROM worden?!

Welke Media Player heb je, 9 of 10? En heb je nog last van een delay tijdens het opnemen?

Ow ja en natuurlijk... heb je de NL taal erin zitten?!?!

[ Voor 5% gewijzigd door Troxel op 23-06-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
de taal is inderdaad in het nederlands, versie van mediaspeler 9.
Wat ik met die nieuwe programma's moet weet ik nog niet. Ik ben er wel achter dat ik pdf bestanden nu op de telefoon kan zien maar word bestanden lukt nog niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
En dan nog de vraag: Waar halen we deze vandaan, kan nog niks vinden.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Laatst online: 27-03-2024
Geen matches
weet iemand misschien hoe je bewegende achtergronden kan maken
zoals die van: http://www.phonethemes.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Weet iemand of je de ROM update Manufacturer van 1.15 naar 1.43 kan updaten zonder problemen? 1.43 is alleen voor de NoordAmerikaanse markt, maar het geluid op de headset, de 2 seconden vertraging bij openklappen en alle bluetooth problemen ben ik echt zat.

Het is een prachtig telefoontje, maar als je je klanten niet eens kan horen op je headset in de auto bij <100km/uur -:) dan houdt het echt op voor mij!

Ook TT5 moet ik steeds opnieuw pairen. Heel vervelend.

Laat gaarne weten...

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon niet meer wachten....
Alvast geprobeerd: Motorola MPx220 System Update v1.0.0.43.exe
Maar na een check zegt ie dat de telefoon al up-to-date is. Mijn ROM is echt 1.15...
Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
Kom op... het antwoord is simpel:

De OFFLINE updater gebruiken. Zoek maar eens op HowardForums... daar gaan de ROMS al tot 1.46 (wordt de 3.46 genoemd) en zijn er gewoon erg goed over te spreken!

Ik ben nog niet gaan updaten aangezien ik mijn NL iTAP wil houden... en ben er nog niet uit of ik die kan uitwisselen....

Nou... omdat het vandaag zo'n mooi weer is... kijk hier maar eens http://www.alienhq.com/

[ Voor 17% gewijzigd door Troxel op 26-06-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Spontaan op Speakerphone
Heeft iemand al meegemaakt dat het profiel automatisch op speakerphone springt? Ik krijg deze er met geen mogelijkheid af. Moet ik hiervoor het register in en wat moet ik dan wijzigen

Fotos komen niet op card
2e probleem. De fotos van mijn camera kan ik niet meer vinden. Als ik zeg toevoegen aan album op mijn storage card dan kan de fotos niet meer terug vinden. Is dit ook weer een registry probleem zo ja waar en hoe? probleem is volgens mij begonnen dat ik mijn minicard via een card reader ben gaan uitlezen om mijn MP3 te syncroniseren. Dat ben ik gaan doen omdat thuis synchroniseren met Bluetooth wel werkt voor PIM maar niet voor Mediaplayer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Accu kleint heel erg goed en niet duur. Waar kan je deze bestellen?
roma0803 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:05:
[...]

Ja, echt wel. Ik krijg 'm op een dag met redelijk wat bellen, een uurtje TomTom (zonder de autolader) en de HELE dag Bluetooth aan niet leeg. Het meest lege niveau dat ik heb bereikt na een hele dag gebruik van 7 's-ochtends tot een uurtje of 11 a 12 's-avonds is tot 68% vol (Battery Pack Pro meting).

Een tientje met een paar euro verzendkosten. Het maakt net dat stukje verschil. Ik vind het een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:06:
Accu kleint heel erg goed en niet duur. Waar kan je deze bestellen?

[...]
Beetje lezen kan geen kwaad...!! Maar goed zal je helpen: EBAY. Daar zoeken op trefwoorden zoals:

- mpx220 li-polymer 1900

Dan kom je uit op een bedrijfje in Duitsland. Ik heb de accu ook en het scheelt wel wat. Maar om nu te zeggen dat de capaciteit verdubbeld is...?? Nee niet echt helaas.

Wat betreft je problemen hierboven nog... ik heb geen van die problemen gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Op de Hellomoto USA site is een nieuwe ROM vrijgegeven. Is voor de US toestellen, maar wou het toch ff melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Heeft iemand al geprobeerd de Adapt GPS BT aan te sluiten MET een BT Parrot carkit. Kortom is het mogelijk 2 Bluetooth devices op de telefoon tegelijkertijd aan te sluiten???

De telefoon laat het volgens mij niet toe omdat er alleen een COM6 poort is.... Wie weet het??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:37

ThunderNet

Flits!

Ik zit er dus sterk aan te denken om een Motorola MPx220 te nemen.
(zit nog te twijfelen tussen MPx220 en SE K750i).

Voordeel van de MPx is dat ik makkelijk zelf er software voor kan schrijven natuurlijk :)
Maar ik vroeg me af hoe veel mensen last hebben van vastlopers e.d. of zijn die tegenwoordig (nieuwe firmware etc.) zo goed als zeldzaam? :)

edit:
Hoe gaat dat eigenlijk met messenger, en internet. Is dat ook mogelijk via bluetooth? of alleen via GPRS?

[ Voor 15% gewijzigd door ThunderNet op 03-07-2005 15:23 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Nieuwe ROM's zijn NIET officieel, maar werken wel echt als een t**t...!! Super dus.... Want met de originele (1.15) rom zijn vastlopertjes nogal eens werkelijkheid jah... vrij irritant.

Ja... wanneer je connected bent met ActiveSync kan ik via mijn internetverbinding met mijn MPx220 surfen / MSN-nen.... werkt goed, mits de goede instellingen natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 18:05:
Heeft iemand al geprobeerd de Adapt GPS BT aan te sluiten MET een BT Parrot carkit. Kortom is het mogelijk 2 Bluetooth devices op de telefoon tegelijkertijd aan te sluiten???

De telefoon laat het volgens mij niet toe omdat er alleen een COM6 poort is.... Wie weet het??
Daar heb je de aap bij de mouw... ofwel dat gaat niet aangezien je maar 1 poort tegelijk kan gebruiken. Misschien in een nieuwe rom..?! Ik weet 't niet.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Geen matches
Vraagje, wat voor snelheden halen jullie met bluetooth?

Bij het kopieren van een mp3tje via FTP zegt windows 17kbps. Dat is echt teringlangzaam :(
Elke andere service lijkt de zelfde snelheid te geven aangezien hij er ongeveer even lang over doet.

Kopieren naar of van telefoon maakt niets uit. Hij blijft hardnekkig 17kbps geven (wel constant overigens).

Motorola V525@V600 geeft 40 to 60kbps |:( dus aan de bluetooth stick ligt het niet. Ook al andere drivers geprobeerd.

[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 04-07-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches

radioversie 1.00

Processor armv4
omap1611

Rom updateversies:
Is hetzelfde als wat ik heb. Die nieuwe programma's die er bij zijn gekomen heb ik ook. Ik heb hem via internet besteld met een abo. + VKB (virtual keyboard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Geen matches
;)

[ Voor 89% gewijzigd door jasperv525 op 06-07-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen ook ik heb de mpx220 en bevalt me goed.
alleen lukt me het niet om verbinding te maken met internet via gprs heb vodafone al gebeld maar die hebben alleen de instellingen van de 200 serie.
hellmotto staat ook niks.

dus een vraagje wie heeft de instellingen voor mij.
provider is vodafone.
vriendelijk bedankt!
tjangoman.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Vodafone GPRS/WAP/MMS:

* EERST DE GPRS INSTELLINGEN
* Ga naar 'Programma's'
* Kies 'Instellingen'
* Kies 'Dataverbindingen'
* Kies 'Menu'
* Selecteer 'Verbind. bewerken'
* Kies 'GPRS-verbindingen'
* Kies 'Menu'
* Selecteer 'Toevoegen' als er nog geen 'Vodafone GPRS' profiel aanwezig is, kies anders 'Bewerken'
* Beschrijving: Vodafone GPRS
* Maakt verbinding met: Internet
* Toegangspunt: live.vodafone.com
* Gebruikersnaam: vodafone
* Wachtwoord: vodafone
* Primaire DNS: 0.0.0.0
* Secundaire DNS: 0.0.0.0
* IP-adres: leeg laten
* Kies 'Gereed' om de instellingen op te slaan
* DE WAP INSTELLINGEN
* Ga terug naar het menu 'Verbindingen'
* Kies 'Proxyverbindingen'
* Kies 'Menu'
* Selecteer 'Toevoegen' als er nog geen 'Vodafone WAP' profiel aanwezig is, kies anders 'Bewerken'
* Beschrijving: Vodafone WAP
* Maakt verbinding van: Internet
* Maakt verbinding met: WAP-netwerk
* Proxy (naam:poort): 192.168.251.150:9201
* Type: WAP
* Gebruikersnaam: leeg laten
* Wachtwoord: leeg laten
* Kies 'Gereed' om de WAP-instellingen gebruiken
* Ga naar terug het scherm 'Dataverbindingen'
* WAP-verbinding: Vodafone GPRS
* Ga terug naar het hoofdscherm
* Kies 'Programma's'
* Kies 'Internet Explorer'
* Kies 'Menu'
* Kies 'Opties'
* Kies 'Verbindingen'
* Vink uit: 'Instellingen automatisch detecteren'
* Netwerk selecteren: WAP-netwerk
* Kies 'Gereed' om deze instellingen op te slaan
* Ga terug naar het hoofdscherm van 'Internet Explorer'
* Kies 'Menu'
* Kies 'Favoriet toevoegen'
* Naam: Vodafone WAP
* Adres (URL): wsp://mmm.vodafone.nl
* Map: Favorites
* Kies 'Toevoegen'
* Klik nu op de favoriet 'Vodafone WAP' om het toestel verbinding te laten maken met de homepage van Vodafone
LET OP: de Internet Explorer kan alleen WAP pagina's vinden als het adres met 'wsp://mmm.vodafone.nl' wordt ingevoerd in plaats van 'http://mmm.vodafone.nl'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel

radioversie 1.00

Processor armv4
omap1611

Rom updateversies:
Kleine vraag... welke talen zijn bij jou ROM allemaal beschikbaar...?? Ik ben voor iemand anders op zoek naar een deense taal... Deze is jammergenoeg niet geimplementeerd in de 1.15 ROM.... maar misschien wel bij jou? Zou je dat eens in je MPx220 willen opzoeken voor mij?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Cheeks
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-08 21:27
Is het mogelijk om je telefoon in het engels te hebben (de interface), terwijl je kan SMS-en (met I-tap) in het nederlands? Ik moet regelmatig in het nederlands en het engels SMS-en...

Op de oudere MPx200 kan je heel makkelijk gewoon de T9 taal kiezen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat op de MPx220 niet meer kan.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik kom net een mooi forum tegen met allerlei download ect. voor de MPx 220.
Hier de link: http://www.surrealnetworks.com/default.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casa_215
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 20:16
Troxel schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 13:40:
[...]

Kleine vraag... welke talen zijn bij jou ROM allemaal beschikbaar...?? Ik ben voor iemand anders op zoek naar een deense taal... Deze is jammergenoeg niet geimplementeerd in de 1.15 ROM.... maar misschien wel bij jou? Zou je dat eens in je MPx220 willen opzoeken voor mij?

Alvast bedankt!!
Ik heb dezelfde ROM en helaas zit Deens er niet tussen. De beschikbare talen zijn:
UK English
US English
Frans, Duits
Spaans
Italiaans
Nederlands
Turks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Troxel zegt dat de nieuwe updates goed zijn, ... Heb nu mijn MPx220 aangsloten op het punt van updaten... Durf alleen niet zo goed (lekkere laffe instelling van me)... Zit er Nederlandse iTap bij?

Volgens Casa wel?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
Zoals al zovaak genoemd... dit is een US ROM ofwel niet te gebruiken voor europese modellen....

En jah die andere ROM's zijn beter dan de 1.15 echter ben je wel je NL taal kwijt... ook iTAP dus dat is wel vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Troxel schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:06:
[...]

Zoals al zovaak genoemd... dit is een US ROM ofwel niet te gebruiken voor europese modellen....

En jah die andere ROM's zijn beter dan de 1.15 echter ben je wel je NL taal kwijt... ook iTAP dus dat is wel vervelend...
Zou je kunnen toelichten in welk opzicht de ROM's beter zijn dan de 1.15 ROM? Hoe zijn ze bijvoorbeeld geluidtechnisch (bijv. m.b.t. echo en zo)?

thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
roma0803 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 18:50:
[...]

Zou je kunnen toelichten in welk opzicht de ROM's beter zijn dan de 1.15 ROM? Hoe zijn ze bijvoorbeeld geluidtechnisch (bijv. m.b.t. echo en zo)?

thanx.
http://www.howardforums.com & www.surrealnetworks.com

Daar staat HEEL veel verteld over alle roms.... maar samenvattend zijn de nieuwe roms beter in geluid, stabiliteit, enz... voor details verwijs ik naar de boven genoemde site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
is het nog iemand gelukt javagames te installeren (*.jar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:10
Java applicaties kun je alleen installeren vanaf een webserver. Daarnaast moet je ook de .jad file maken, welke de MPx220 nodig heeft om te installeren.

Dus gewoon even apache installeren en de mimetypes voor de .jad en .jar files toevoegen:
AddType text/vnd.sun.j2me.app-descriptor .jad
AddType application/java-archive .jar

En dan lekker downloaden vanaf je eigen webserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
Zijn er bekende bluetooth problemen met de mpx220 ? Ik probeer te pairen met een socketcomm kaartje in m'n PDA. Wanneer ik pair vanaf de mpx220 gaat het goed, maar wanneer ik dit doe vanaf de PDA, dan geeft de mpx220 een foutmelding met o.a. de melding dat het code verkeerd kan zijn.

Iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben ontzettend content met de mpx 220. Ik heb het direct gekocht na de teleurstelling van aankoop van een spv m500, een pocket pc die me was 'aangesmeerd' bij een orange abonnements verlenging om mee te kunnen e-mailen en vooral om eenvoudig een bijlage te kunnen bekijken.

Enfin, wellicht dat iemand kan aangeven hoe ik eenmaal gedownloade email bijlage, een .doc, kan openen. De mpx 220 geeft aan dat er geen bestandkoppeling bestaat en dat ik de applicatie (cv doc) moet openen en vervolgens de bijlage moet openen.. Waar staat die bijlage dan is mijn vraag en is dat echt zo nodig? Wellicht dat iemand me een juiste richting kan uitduwen. thanks! Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Heb de " how-to-guide 3.46" gevolgd en mijn MPx220 in het US English / Aziatisch geknald. WMP10 is niet de moeite om je Nederlandse iTap eruit te beuken, maar dat had ik van tevoren ook zelf kunnen raden. Ach, in ieder geval leuk, verantwoord knutselen met de MPx220 is sowieso stoer ;)

In de map \Storage\Application Data\iTAP staan 2 bestanden (TAP_UAD en iTAP_UAD1) die ik heb vervangen met mijn Nederlandse leftover uit de ROM 1.15. Jammer maar helaas, geen Nederlandse iTap. Heb al veel gezocht, iemand al enig idee waar het dictionary/iTap gedeelte zich bevindt? In het register van de MPx220 kan ik geen waardes of koppelingen vinden naar het grote woordenboek...

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Geen matches
volgens mij zit het in een .ing file
maar bedankt dat je het wil uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 18:05:

Werkt bij mij prima tegelijk,adapt bt gps en parrot ck3100.
Ik heb de amerikaanse rom cingular 1.43.
Je moet even met regedit het volgende veranderen.
CODEHKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Bluetooth\

Change the active com from 0 to 1 or 2 depending on how many active connections are needed.
CODEIsBthVCOMActive = 2

VComsetup = 0
CODEIsBthVCOMSetup = 0

Bron:Modaco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
weet iemand of het mogenlijk is je telefoon stil te krijgen als je een inkomend gesprek niet wil beantwoorden maar ook niet wil wegdrukken? ( net als de optie knop bij een nokia)
En is het mogenlijk je lampje van de flits aan te zetten en te gebruiken als zaklamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Geen matches
Volgens mij kan de je de led gebruiken als funlight met het programma Torch
www.surrealnetworks.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
Helaas, dat kan niet. Dat is alleen 'n proggie die je int LCD geheel wit maakt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
Vraag: Is het iemand al eens gelukt om de mpx220 te pairen met een tfac bluetooth GPS. Ik krijg steeds de melding dat het pairen mislukt is terwijl ik wel de juiste code invoer.

Daarnaast heb ik ook problemen om bluetooth werkend te krijgen i.c.m. m'n PDA. Het vreemde is dat ik vanaf de mpx220 wel kan pairen met de PDA, maar dat het andersom mislukt.

Ik heb firmware fabrikant versie: 1.150.0.0

Zou een firmware update deze problemen verhelpen ? Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n zin om dat zomaar te proberen zonder te weten of het gaat werken, omdat dat sowieso m'n NL iTap kost.

Andere mpx220 / GPS combinaties die wel werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb de 1.43 firmware gedownload van http://www.surrealnetworks.com/dl.asp en mijn MPX220 is nu uiters stabiel, vooral met het gebruik van TomTom mobile 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Vraagje, als een andere telefoon een BT verbinding met mijn telefoon maakt krijg ik daar geen melding van en kan de andere telefoon van alles van mijn geheugen lopen kopiëren. Mijn BT staat op identificeerbaar ingesteld ivm carkit. Enig idee hoe ik dit kan dicht timmeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2005 @ 21:50:
Vraagje, als een andere telefoon een BT verbinding met mijn telefoon maakt krijg ik daar geen melding van en kan de andere telefoon van alles van mijn geheugen lopen kopiëren. Mijn BT staat op identificeerbaar ingesteld ivm carkit. Enig idee hoe ik dit kan dicht timmeren?
Hoezo identificeerbaar? Je hebt hem toch gepaired met je carkit?

Maar ook wat anders wat betreft bt gps ellende.
Gooi er andere firmware op ,ik draai hier met de 1.43 uit amerika,in 1 keer van alle ellende af.
Voor uitleg en de download van dit spul http://www.surrealnetworks.com/fhome.asp

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2005 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 09:03:
[...]

Hoezo identificeerbaar? Je hebt hem toch gepaired met je carkit?

Maar ook wat anders wat betreft bt gps ellende.
Gooi er andere firmware op ,ik draai hier met de 1.43 uit amerika,in 1 keer van alle ellende af.
Voor uitleg en de download van dit spul http://www.surrealnetworks.com/fhome.asp
Vin jij 't niet erg dan dat je je NL i-TAP kwijt bent nu...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 14:34:
weet iemand of het mogenlijk is je telefoon stil te krijgen als je een inkomend gesprek niet wil beantwoorden maar ook niet wil wegdrukken? ( net als de optie knop bij een nokia)
En is het mogenlijk je lampje van de flits aan te zetten en te gebruiken als zaklamp?
Als je telefoon overgaat druk je op de volume up/down knop aan de zijkant. Hierdoor houdt je ringtone op maar blijft hij wel overgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Geen matches
Troxel schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:18:
[...]

Nou, ik baal er wel van. Heeft iemand zin om met mij langs Motorola te gaan? Knuppeltje mee en 'es even ervoor zorgen dat ze een nieuwe Nederlandse ROM voor ons openbaren... :D

[ Voor 4% gewijzigd door SquareHugo op 19-07-2005 16:26 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je met het navigatiesysteem van een BMW je telefoonboek toegankelijk kan maken. Ik kan wel pairen maar als ik dan vanuit navigatiesysteem wil bellen heb ik geen toegang tot telefoonboek van MPX220. Ook zou je graag de adressen op MPX 220 willen gebruiken in navigatiesysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Troxel schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 15:18:
[...]

Maakt mij niks uit,werkt nu stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 15:01:
[...]

Maakt mij niks uit,werkt nu stukken beter.
Maar in welk opzicht dan precies? Ik kan uit de voorgaande postings niet helemaal halen waarin de update beter is dan de 1.15 firmware die standaard op de europese toestellen zit. Kun je de specifieke punten aangeven waarin verbetering zit?

Hopie dankie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
open deur misschien, maar welk regedit programma kan je het beste gerbuiken voor de 220?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Niks open deur hoor.

Smartione om vanaf je pc het register van je mobiel te bewerken en/of PHM Registy Editor om vanaf je (Windows) phone te editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@roma

Thanks,

Maar als ik het PHMRegedit programma installeer dan krijg is steeds de melding

Info
ALL-locations ALL-regedit.cab failed to install on your device because the installation file is not intended for this device.

Weet jij raad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
KIJK EN HUIVER...... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Een nieuwe firmware voor de Europese markt! Check deze link maar eens:

http://www.howardforums.com/showthread.php?t=682015

Je gelooft je ogen niet, een ROM versie 1.47 met nederlandse taal...!! Mooi mooi... ik ga hem erop knallen, maar heb van het weekend geen tijd. Wilde het jullie toch even laten weten....

Succes met updaten (offline updater gebruiken... zie surrealnetworks).... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 08:10:
@roma

Thanks,

Maar als ik het PHMRegedit programma installeer dan krijg is steeds de melding

Info
ALL-locations ALL-regedit.cab failed to install on your device because the installation file is not intended for this device.

Weet jij raad
Wel de smartphone versie gebruiken....... jij hebt zeker voor 'n PDA..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
Geen matches
Heb net de 1.47 eu versie erop gezet. Werkt perfect. Adapt GPS werkt probleemloos en NL iTap is terug :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Geen matches
uiterlix schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 18:22:
Heb net de 1.47 eu versie erop gezet. Werkt perfect. Adapt GPS werkt probleemloos en NL iTap is terug :-)
Heb hem geupdate. De 1ste keer toen ik hem weer aanzette begon ie met reset of zoiets? Klopt dat?

[ Voor 37% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 22-07-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
Geen matches
ik heb hem nu ook :D

[ Voor 84% gewijzigd door jasperv525 op 22-07-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Luitjes, vertel me es meer over wat de update voor je doet, waarin zie en merk je verschil?

EDIT:
Never mind, heb net zelf de upgrade gedaan, had daar voldoende redenen voor. Ik zal proberen te verzamelen waarin de veranderingen (en ik hoop verbeteringen) zitten.

L8er

[ Voor 51% gewijzigd door roma0803 op 23-07-2005 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Geen matches
Heb hem geupdate, ging goed kreeg melding dat het was gelukt. Daarna bij het aanzetten van de telefoon kreeg ik zwart beeld en resette het ding zich. Nou kijk ik bij info staat er nog steeds rom versie 1.15??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
roma0803 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 23:36:
[...]

Maar in welk opzicht dan precies? Ik kan uit de voorgaande postings niet helemaal halen waarin de update beter is dan de 1.15 firmware die standaard op de europese toestellen zit. Kun je de specifieke punten aangeven waarin verbetering zit?

Hopie dankie!
Ik had steeds problemen met tomtom5 wat betreft de com6 poort,met deze rom niet meer.
Hij is nu ook een stuk zuiniger met de batterijen.
Hij is een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Ja, hij lijkt inderdaad alles een stuk vlotter te doen. Ook kun je nu bij je instellingen je telefoon een naam geven. Wat ik helemaal geweldig vind is dat ik nu m'n SIM tooltje kan gebruiken. Ik heb 2 SIM kaarten in de telefoon en ik zou een menu moeten krijgen om te switchen van nummer. Dat had ik niet maar nu dus wel. Opstarten doet ie trouwens ook iets vlotter volgens mij.
Over de gesprekskwaliteit durf ik nog niets te zeggen, nog te weinig ervaring mee. TomTom ook nog niet omdat ik m'n GPS muis nog niet terug heb. Die wordt afgesteld want had een iets te grote afwijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hey mensen! Ik heb ook de update op mn PC gedowned, maar krijg hem nu met geen mogelijkheid geinstalleerd op mijn 220. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
Geen matches
Hey mensen! Ik heb ook de update op mn PC gedowned, maar krijg hem nu met geen mogelijkheid geinstalleerd op mijn 220. Wie kan mij helpen?
Wat heb je geprobeerd ?

Gewoon de offline updater gebruiken, en dan installeert ie zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Werkt feiloos met de offline updater, kan niet fout gaan (zolang de stroom tussentijds niet uitvalt tenminste)

Ik verbeeld me dat de geluidskwaliteit beter is... maar misschien is het slechts verbeelding. Nog maar wat meer bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hallo hoe kan je twee sim kaarten in je telefoon kwijt en misschien een domme vraag maar waar kan je de nieuwe rom update downloaden en hoe?
roma0803 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 11:39:
Ja, hij lijkt inderdaad alles een stuk vlotter te doen. Ook kun je nu bij je instellingen je telefoon een naam geven. Wat ik helemaal geweldig vind is dat ik nu m'n SIM tooltje kan gebruiken. Ik heb 2 SIM kaarten in de telefoon en ik zou een menu moeten krijgen om te switchen van nummer. Dat had ik niet maar nu dus wel. Opstarten doet ie trouwens ook iets vlotter volgens mij.
Over de gesprekskwaliteit durf ik nog niets te zeggen, nog te weinig ervaring mee. TomTom ook nog niet omdat ik m'n GPS muis nog niet terug heb. Die wordt afgesteld want had een iets te grote afwijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 20:38:
Hallo hoe kan je twee sim kaarten in je telefoon kwijt en misschien een domme vraag maar waar kan je de nieuwe rom update downloaden en hoe?

[...]
De dual SIM tool kun je bijvoorbeeld hier vinden. Voor een ROM update moet je ff een Google doen. Ik geloof niet dat het een officieel gereleasde ROM is. Maar je zult wel wat plekken kunnen vinden waar je 'm kunt downen en het zullen er vast alleen maar meer worden. Hoe je kunt downloaden hoef ik je neem ik aan niet echt te vertellen.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparcky
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 18:15
Geen matches
Weet er iemand hoe ik de achtergrond van het lcd op de buitenkant vervang ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Start - Instellingen - Telefoon Instellingen - LCD-Achtergrondafbeelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparcky
Geen matches
roma0803 schreef op zondag 24 juli 2005 @ 08:41:
Start - Instellingen - Telefoon Instellingen - LCD-Achtergrondafbeelding
Hmm, blijkbaar met de laatste rom update(1.47) speel je dit kwijt :-( .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
Geen matches
Hmm, blijkbaar met de laatste rom update(1.47) speel je dit kwijt :-( .....
't kan nog steeds met 1.47 hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Waar kun je deze update downloaden,
ik snap niet echt veel van die site is alleen maar in het russisch...:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparcky
Geen matches
uiterlix schreef op zondag 24 juli 2005 @ 10:44:
[...]

't kan nog steeds met 1.47 hoor..
Sorry, Found it !!! (het is op het derde scherm.) Bedankt voor de moeite !!

[ Voor 68% gewijzigd door Sparcky op 24-07-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
uiterlix schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 14:04:
[...]

Wat heb je geprobeerd ?

Gewoon de offline updater gebruiken, en dan installeert ie zonder problemen.
Beste uiterlix ik heb het volgende geprobeerd:

Heb Motorola Mobile Update Wizzard v 1.8.5 gedowned en doorloop de wizzard. Selecteer dus mijn phone, schakel de phone uit en haal de batterij weg. Daarna selecteer ik de firmware versie: mds-4-1470-4001-000.mlf deze komt uit het pakket '220_147rbyBase' en dan map '4001-EMEA_generic_with_ISV'. Vervolgens moet ik dan de cable inpluggen en dan loopt het fout bij "detecting mobile communication" hier loopt het steeds vast en dan sluit de wizzard automatisch af.

Please help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat heb ik ook gehad. Ik heb toen bij apparaat beheer gekeken en zag toen dat er een ! teken stond bij usb device. Ik heb toen stuurprogramma bijwerken gedaan en toen vond windows een smartphone device (o.i.d.). Daarna weer de upgrade wizzard gedaan en toen werkte het wel.
Suc7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Klopt, je moet het stuurprogramma installeren voor Smartphone Wireless USB Modem. In principe moet ie die automatisch installeren wanneer de upgrade tool registreert dat ie niet is geïnstalleerd, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:15
Geen matches
zijn er ook verbeteringen mbt de camera met de nieuwe rom update?

klopt het dat alles op je tel gewist wordt na een update? en het dus verstandig is een backup ( sprite backup ) te maken van je toestel voordat je begint met updaten?

en last but not least, kan je nog terug gaan naar je oude firmware mocht het niks zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Geen matches
Gh0stw4lk3r schreef op maandag 25 juli 2005 @ 10:06:
zijn er ook verbeteringen mbt de camera met de nieuwe rom update?

klopt het dat alles op je tel gewist wordt na een update? en het dus verstandig is een backup ( sprite backup ) te maken van je toestel voordat je begint met updaten?

en last but not least, kan je nog terug gaan naar je oude firmware mocht het niks zijn?
1) Nee, de camera blijft van twijfelachtige kwaliteit.

2) Ja! Zie het als een format c: van je desktop pc. Het kan verstandig zijn een backup te maken, echter na een ROM verandering is het niet verstandig de backup zomaar terug te zetten. Beter is het alles weer schoon te installeren.

3) NEE!! Maar mijn ervaring is dat er geen enkele reden is om terug te gaan naar de oude ROM, integendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:15
Geen matches
we zullen het vanavond een sproberen en dan zien we wel of alles werkt zoals ik wil :)
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.