Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Geen matches
:*) :*) ...Heb het gevonden... _/-\o_ _/-\o_

Het is gewoon wat lastig omdat je bij sommige delen NIETS in moet vullen e.d.... maar zo werkt het bij mij bij een TELFORT NETWERK:

In Internet Explorer:
Automatisch instellingen zoeken
Netwerk = Internet

In Gegevensverbinding:
eerste scherm: Alles automatisch
opties scherm: Pc verbonden met Internet (altijd handig!)

Bewerken verbindingen:
Telfort Proxy: "van internet" "met wap" "193.113.200.195:9201" "HTTP" en de rest LEEG!
Telfort GPRS: "met internet" "internet" "username" "password" DNS = 0.0.0.0 en IP LEEG!!

That'll do the trick... JUHU :*) ! Ik ben verbaasd over de mogelijkheden nog steeds... pffff niet normaal! Sjappo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Geen matches
hey troxel... sorry dat ik het nu pas las maar ik had internet met telfort al werkend..

Echter nu ben ik benieuwd... Heb jij MMS ook werkend? Zoja how??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Welke instellingen moet je voor KPN instellen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Is er nog iemand die weet waar ik de nederlandse handleiding kan inzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
Grinder schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 23:32:
hey troxel... sorry dat ik het nu pas las maar ik had internet met telfort al werkend..

Echter nu ben ik benieuwd... Heb jij MMS ook werkend? Zoja how??
Die MMS lijkt een probleem bij Telfort.... ik ga vanmiddag bellen met de zakelijke helpdesk want ze hebben weer eens iets fout gefactureerd bij de verlenging... tsss...

Ik snap ook niet de indeling van de berichten... SMS (ok die snap ik) OUTLOOK EMAIL (ok die snap ik ook) maar dan MEDIA BERICHTEN... 8)7

Dat zou die MMS dan moeten zijn lijkt me... maar waar OO waar kan ik de instellingen wijzigen hiervan?? Heeft iemand UBERHAUPT bij willekeurige provider de MMS instellingen gereed??

[ Voor 6% gewijzigd door Troxel op 14-02-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Matched: mpx220
Ik wil zeer binnenkort een MINI SD kaartje gaan aanschaffen. Ik heb via wat forum's hier en daar vernomen dat SanDisk + de MPx220 wel eens problemen willen geven.

Ook zie ik her en der al een 1 gig MiniSd kaartje verschijnen, maar of ze echt al te leveren zijn..??

Wie heeft er nog tips... O-)

[ Voor 28% gewijzigd door Troxel op 15-02-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat probleempjes met mijn MPX220.
Ik heb IE werken en ook Orange world, maar ik krijg MMS niet aan de praat. Wie weet hoe ik een en ander moet instellen.

Ook krijg ik de het niet voor elkaar om mijn HP4700 PDA gebruik te laten communiceren met mijn telefoon. Ze zien elkaar wel, maar ik kan alleen maar een inbel verbinding opzetten maar geen internet via GPRS.

Een derde ding wat ik niet weet of dat uberhaupt kan, is synchroniseren met mijn HP4700 PDA.

Als 4e Heeft iemand wel eens SMSen naar het buitenland gezonden? Ik blijf problemen krijgen dat de ander partij mijn berichten niet kan ontvangen. Orange zegt dat het aan de provider van de ontvanger ligt, maar met een andere telefoon werkt het wel gewoon.

Al met al ben ik een beetje teleurgesteld in mijn MPX220 maar misschien is het op te lossen.

Help help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
Antwoord van Telfort Zakelijke abonnementshouders: MMS wordt nog niet ondersteund, maar wordt aan gewerkt. Datum van activering nog niet bekend. Ofwel... dat wordt gewoon wachten... :Z

Heeft iemand al ervaring met miniSD kaartjes van Sandisk... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Zodra ik geld heb haal ik deze phone. Wachten op de samsung d710 duurt me te lang (als hij ooit komt).
Maar wat ik mij afvraag is: is het mogelijk om als windows mobile 2005 komt, deze ook op de motorola mpx220 te installeren?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Ja, mits je Windows Mobile 2005 aan kan komen.... O-) , want deze werd al getest op een Mpx220!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat je hoogswaarschijnlijk niet gaat lukken :D

de mpx220 ligt trouwens deze week ook in de vitrine bij diverse BC's, ik hoorde echter dat BC alleen maar zwart toestellen heeft; geen zilveren

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 16:53 ]

Verwijderd

Geen matches
Hoi,

Weet er iemand hoe je fatsoenlijke hoofdtelefoon met 3,5 mm jack aan dit ding kan bevestigen. Ik heb een converter gekocht van 2,5 mm naar 3,5 mm maar die werkt niet. Waarschijnlijk omdat er aan de originele hoofdtelefoon 4 aansluitingen zitten en aan de converter maar 3. Is hier een standaardiets voor te kopen? De hoofdtelefoon die erbij geleverd wordt is namelijk echt crap!

• Troxel
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:42:
De hoofdtelefoon die erbij geleverd wordt is namelijk echt crap!
En mono... Kijk maar eens op Modaco en dan bijvoorbeeld ook bij het MPx200 forum. Daar staat hoe je makkelijk zelf zo'n converter kunt maken (als je soldeer-gek bent). Ook staan daar wel wat voorbeelden...

Succes!!

ps. nog niemand ervaring met Sandisk miniSD kaartjes??

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:53:
wat je hoogswaarschijnlijk niet gaat lukken :D

de mpx220 ligt trouwens deze week ook in de vitrine bij diverse BC's, ik hoorde echter dat BC alleen maar zwart toestellen heeft; geen zilveren
dat ligt hij al bijna een maand nu.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willen jullie eens naar mijn topic (motorola mpx220) kijken!!!!!!
En eventueel met een oplossing komen!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
zet 't dan hierin.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Gehaktbal schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 13:55:
[...]

dat ligt hij al bijna een maand nu.... :/
Niet bij de 2 BC's in Rotterdam Centrum, ze hadden hem soms wel soms niet, maar hij lag iig niet in de vitrine, je moest er echt om vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand geïnteresseerd in het ruilen van een MPX220 voor een MDA Compact?
Mail me : seissens@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 09:42:
Hoi,

Weet er iemand hoe je fatsoenlijke hoofdtelefoon met 3,5 mm jack aan dit ding kan bevestigen. Ik heb een converter gekocht van 2,5 mm naar 3,5 mm maar die werkt niet. Waarschijnlijk omdat er aan de originele hoofdtelefoon 4 aansluitingen zitten en aan de converter maar 3. Is hier een standaardiets voor te kopen? De hoofdtelefoon die erbij geleverd wordt is namelijk echt crap!
ik heb een standaard stereo hoofdtelefoonset gekocht op mobile plaza, als je de plug er volledig indoet werkt ie niet goed maar als ik de plug er op 1 mm na er in doe werk hij wel op stereo, dus heb ik een 1mm dik metalen ringetje over het metalen deel van de plug geschoven en die vast gelijmd met motagekit _/-\o_ , nu werkt t prima, heb een 1gb sd kaartje erin zitten kan dus aardig wat meenemen.

Kijk eens op
http://www.MobilePlaza.nl...erProductID=0&WebsiteID=4

voor Retractable Stereo Earset 2.5mm Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:17:
[...]

Niet bij de 2 BC's in Rotterdam Centrum, ze hadden hem soms wel soms niet, maar hij lag iig niet in de vitrine, je moest er echt om vragen
Ze kregen er ook maar 1 tje per filiaal heb ik mij laten vertellen...
In Alphen aan den Rijn lag hij gelijk in de vitrine...
Wat een goddelijke verassing toen ik hem daar in de vitrine zag liggen.. ik werd overweldigd met een warm gevoel: "Daar is mijn schatje met wie ik de komende 2 jaar verder wil... O+ "

En nu al ruim een maand bij elkaar O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 14:44:
[...]

heb een 1gb sd kaartje erin zitten kan dus aardig wat meenemen.
Ik neem aan dat je een mini-SD kaartje bedoelt? Even een paar vraagjes hierover:

- Is het die ene van Sandisk?
- Hoe bevalt ie, geen problemen met missen van bestanden, traag kopieren e.d.?
- Waar heb je 'm gekocht?

Alvast bedankt voor je antwoord(en)!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wie kan mij nog helpen??????????
Het is me gisteren eindelijk gelukt om pc te verbinden met mijn telefoon, door een andere usb te gebruiken. Maar nu wil ik m vandaag weer aansluiten en geeft de pc op elke usb aansluiting een foutmelding (onbekend apparaat).
Weet iemand wat ik nog kan doen op mijn pc en telefoon te verbinden en dan niet voor 1 keertje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Geen matches
Het kan aan de connector liggen... ik heb er ook last van!!
Probeer de connector eens wat steviger in de telefoon te drukken.. het hielp bij mij.. mgoed, overstappen naar bluetooth blijft leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb een foutje gemaakt 8)7
Maar hij geeft aan usb apparaat wordt niet herkend.

Ik heb inmiddels via bleutooth verbinding gemaakt.
Hoe kan bestanden verzenden naar mijn telefoon via deze verbinding?
Kan ik activesync ook met bleutooth gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
Files verzenden kan je via "deze computer" en dan staat er bij je harde schijven ook een icoontje genaamd mijn smartphone of zoiets.... dat moet lukken lijkt me :)

Even een klein vraagje... ik vind mijn telefoon qua functies e.d. echt geweldig... alleen vind ik 'm af en toe nogal "buggy" overkomen. Dit zijn de problemen die ik sinds het gebruik van 2 weken ben tegen gekomen :'( :

- soms (1 à 2 keer per 3 dagen) wil de rechter soft-button blijven hangen. Dit zit 'm niet in de knop zelf, maar dan hoor ik ongeveer 10 seconden achter elkaar het geluidje dat ie 'n menu opent, maar er gebeurt niets. Na 10 seconden opent hij eindelijk dan het menu: Oplossing is dan de telefoon uit/aan zetten en de werking is weer normaal;

- De wekker (heb een wav file als geluid) heeft één keer gehapert en bleef gruwelijk hangen. Ik moest weer de uit/aan oplossing gebruiken om de telefoon bruikbaar te maken;

- Twee keer is het gebeurd dat ik wanneer ik in de wacht werd gezet door een andere gebruiker, niet veel meer kon doen met mijn telefoon. De rechter soft-touch geeft dan aan: "voortgang" maar als ik daar op klik doet deze helemaal niets. Weer de uit/aan oplossing moeten toepassen;

- Af en toe is ie gewoon langzaam... vooral de caller-id wil nog wel eens langzaam opkomen;

Vraag: Hebben jullie ook zoveel last van deze bugs? Of heb ik gewoon een slechte versie of zo? Ik gebruik niet overdreven veel programma's en let altijd via de taskmanager op hoeveel prog's ik open heb staan (nooit meer dan 2..!!!) Ik heb gewoon de NL versie (dus 1.15.00 software)... Moet ik Motorola bellen voor een nieuwe? Wat denken jullie??

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb dezelfde problemen, het ligt dus niet aan het toestel. Ik vind het ook vervelend dat je ca. 2 sec niets hoort als je de telefoon opneemt. Heb jij dit probleem ook?

gr. Bert
Troxel schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:30:
Files verzenden kan je via "deze computer" en dan staat er bij je harde schijven ook een icoontje genaamd mijn smartphone of zoiets.... dat moet lukken lijkt me :)

Even een klein vraagje... ik vind mijn telefoon qua functies e.d. echt geweldig... alleen vind ik 'm af en toe nogal "buggy" overkomen. Dit zijn de problemen die ik sinds het gebruik van 2 weken ben tegen gekomen :'( :

- soms (1 à 2 keer per 3 dagen) wil de rechter soft-button blijven hangen. Dit zit 'm niet in de knop zelf, maar dan hoor ik ongeveer 10 seconden achter elkaar het geluidje dat ie 'n menu opent, maar er gebeurt niets. Na 10 seconden opent hij eindelijk dan het menu: Oplossing is dan de telefoon uit/aan zetten en de werking is weer normaal;

- De wekker (heb een wav file als geluid) heeft één keer gehapert en bleef gruwelijk hangen. Ik moest weer de uit/aan oplossing gebruiken om de telefoon bruikbaar te maken;

- Twee keer is het gebeurd dat ik wanneer ik in de wacht werd gezet door een andere gebruiker, niet veel meer kon doen met mijn telefoon. De rechter soft-touch geeft dan aan: "voortgang" maar als ik daar op klik doet deze helemaal niets. Weer de uit/aan oplossing moeten toepassen;

- Af en toe is ie gewoon langzaam... vooral de caller-id wil nog wel eens langzaam opkomen;

Vraag: Hebben jullie ook zoveel last van deze bugs? Of heb ik gewoon een slechte versie of zo? Ik gebruik niet overdreven veel programma's en let altijd via de taskmanager op hoeveel prog's ik open heb staan (nooit meer dan 2..!!!) Ik heb gewoon de NL versie (dus 1.15.00 software)... Moet ik Motorola bellen voor een nieuwe? Wat denken jullie??

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.... _/-\o_

• Troxel
Geen matches
Yep... helaas wel... :'(

Misschien komen ze binnenkort wel met een update... je weet maar nooit.... O-)

Verwijderd

Het gekke is wanneer je laat opnemen door open te klappen, dan zit die vertraging er niet in.

Wat betreft de firmware heb ik ergens gelezen dat de 1.3 firmware van Cingular weer gelijk staat aan de 1.15 firmware in Europa en aan een ander firmware nummer van AT&T.
Welke firmware geen bluetooth probleem kent is mij dan ook onduidelijk.

Op welke duitse site was te lezen dat de MPX220 samenwerkt met TOMTOM?

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Geen matches
- vertraging heb ik ook (ook bij openklappen). Maar ik moet zeggen, het stoort me niet meer. Went heel snel.

- Hij is bij mij 2x in die menus blijven hangen (vertragend 10sec) maar idd opnieuw opstarten lost het op. Zet telefoon ook nooit uit enzo.. Maar is me dus niet hinderend vaak overkomen.

- Wekker gebruik ik Smartphone alarm voor, werkt heel lekker met veel opties. Misschien die eens proberen?

Tja, hij heeft een aantal bugs. Maar tot nu toe nog nooit zo tevreden geweest over een telefoon.

Verwijderd

Geen matches
Hallo mensen, ben ik weer... ;)

Heb nu de telefoon een kleine maand met een MiniSD van Sandisk (256MB)
Heb er leuke proggies opgezet en die doen het ook goed.

Maar ja de telefoon zelf:

- Mooi ding, maar dat is een bijzaak.
- langzaam in menu's SOMS
- hij echooht, dat is verdomd lastig en irritant, zeker als je een zakelijk gesprek hebt
- idd een kleine vertraging bij opnemen, maar daar wen je aan
- energie vretend (ongeveer 2 dgn, dan ook als mp3 speler)
- mooi beeldscherm en erg duidelijk
- synchroniseren doet die ook goed met PC
- email (HCCnet) ophalen en verzenden gaat ook goed

Hebben jullie dat echoën ook?
Als er meer is dan lezen jullie het nog wel eens...

Verwijderd

Geen matches
Dat echoën heb ik ook. Echter wel de ene keer meer dan de andere.
Dat batterijen vretend is me ook al opgevallen zeker met half uurtje mp3's beluisteren.
Wat me ook opviel is dat het overzetten van mp3's naar de sd-kaart nogal traag gaat.

Voor de rest uitermate tevreden.

Verwijderd

Geen matches
Eigenlijk is het dus een fluttelefoon? En kun je hem beter gebruiken als portable-patience player. Een telefoon die echoot en vertraging heeft bij het opnemen noem ik geen goede telefoon, daarbij is een baterijduur van 2 dagen ongeveer evenveel als een 5 jaar oude 3310

Verwijderd

Geen matches
inderdaad

Verwijderd

Geen matches
oh oh oh, dieze reacties gaan even te snel!

Hij kan wel iets langer mee, maar vreet gewoon batterijen omdat je er veel mee doet.
Je kunt er ondertussen als je in de trein zit gewoon MSN en muziek luisteren, wat ik ook vaak doe.

Het is alleen dat echoën dat is verdomd lastig.

Verwijderd

Geen matches
Misschien was ik wat kort door de bocht met mijn eerste reactie. Maar ik was het wel eens met Mabit. Je koopt een telefoon om te bellen, en dat moet goed zijn. Klaar. En dat er veel opties op zitten, hartstikke leuk, maar je moet het wel kunnen gebruiken. En niet voor een paar uur. Net als de nieuwste pda's, zit van alles op, maar de accu-duur is soms nog geen 3 uur. Dat is toch jammer.

Verwijderd

Geen matches
Dat klopt wat je zegt.

Ik had er iets meer van verwacht, desalnietemin ben ik redelijk tevreden.

• Troxel
Geen matches
Damn man... ik vind 't ook zo'n mooie telefoon.... geweldig gewoon...

ALS IE NOU US NIET OM DE HAVERKLAP VASTLIEP OF HAPERDE!!!

Net probeerde ik even snel een foto te maken van de hond omdat ie zo leuk op de grond lag... wat gebeurt er... komt geen beeld in de camera-view-finder. Kijk ik op het externe display, wordt daar de viewfinder op afgebeeld, terwijl mijn telefoon OPEN is....

Dit is nou al de ZOVEELSTE bug die ik tegen kom... een soft reset hielp niet, dus ik denk dat ik mijn derde HARD reset (blauwe knop + aan) moet doen van deze 2 weken... om te HUILEN gewoon... :'(

Het is wel zo dat ik die CallerID.lnk eruit heb gegooid laatst... maar dat moet toch geen verschil maken lijkt mij zo?!

EDIT: Shortcut terug geplaatst en nu doet ie het weer... VAAG toch?!?!

[ Voor 7% gewijzigd door Troxel op 24-02-2005 19:27 ]

• Gehaktbal
Geen matches
terugbrengen, dit soort problemen heeft ie bij mij nog nooit gehad.... misschien gewoon fabrieksfout, rot onderdeel fzo :)

Verwijderd

Vandaag ook een MPX220 gekocht...op zich wel over te spreken, maar het lukt me niet om een MP3/WMA/WAV-bestand als ringtone in te stellen.

Vind het uberhaupt dubieus hoe het instellen van een beltoon in z'n werk gaat. De enige manier waarop het op mijn telefoon wil is via: Begin --> Multimedia --> Beltonen; dan via de menu-optie aangeven dat ik een bestand als beltoon in wil stellen.

Bij alle andere geluiden (inkomend bericht, etc.) kan het gewoon via: Begin --> Instellingen --> Geluiden.
Hier is het wel mogelijk om een MP3 als toon in te stellen....maar ja om nou een heel nummer als berichtmelding in te stellen :)

Ik zag ergens anders op de site (een afbeelding) wel de mogelijkheid 'beltoon' staan wanneer je het via de 'Instellingen' probeert. Stond ook bovenaan het lijst met in te stellen tonen. Bij mij begint de lijst met 'Site'.

Iemand die me kan helpen en/of hetzelfde probleem heeft?

• Troxel
Geen matches
Gehaktbal schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:42:
terugbrengen, dit soort problemen heeft ie bij mij nog nooit gehad.... misschien gewoon fabrieksfout, rot onderdeel fzo :)
Hee Gehaktbal,

Dat van de camera bleek iets te maken te hebben met de "callerID.lnk", dus dat is opgelost. Maar jij beweert dus dat jij geen last hebt van:

- "hangende" rechter soft-toets;
- vastlopen bij in de wacht gezet te worden;
- wekker die af en toe hapert met beginnen van .wav bestand.

Hmmm... als jij dit nog eens kan bevestigen voor mij... dan zal ik na mijn wintersport vakantie eens met Motorola gaan bellen... })

• Troxel
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:48:
Vandaag ook een MPX220 gekocht...op zich wel over te spreken, maar het lukt me niet om een MP3/WMA/WAV-bestand als ringtone in te stellen.

Vind het uberhaupt dubieus hoe het instellen van een beltoon in z'n werk gaat. De enige manier waarop het op mijn telefoon wil is via: Begin --> Multimedia --> Beltonen; dan via de menu-optie aangeven dat ik een bestand als beltoon in wil stellen.

Bij alle andere geluiden (inkomend bericht, etc.) kan het gewoon via: Begin --> Instellingen --> Geluiden.
Hier is het wel mogelijk om een MP3 als toon in te stellen....maar ja om nou een heel nummer als berichtmelding in te stellen :)

Ik zag ergens anders op de site (een afbeelding) wel de mogelijkheid 'beltoon' staan wanneer je het via de 'Instellingen' probeert. Stond ook bovenaan het lijst met in te stellen tonen. Bij mij begint de lijst met 'Site'.

Iemand die me kan helpen en/of hetzelfde probleem heeft?
WAV bestand kun je gewoon in "instellingen/geluiden" aangeven voor elk type. Een MP3 bestand echter alleeen voor de ringtone maar niet voor alarm of zo. Wanneer je de map verandert in je register, dan kan dat wel (zie forum's zoals Modaco of HowardForums)... succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpauchet
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-08-2024
Hey,

ben zelf ook trotse bezitter van een zwarte MPX220 en voorgaande probleempjes heb'k min of meer ook al last van gehad.

'k heb er anders nog eentje dat'k niet opgelost krijg.
-> gepersonaliseerde beltonen instellen wordt kompleet genegeerd door de foon. Iemand dat al voor gehad? ik stel ze in bij de contact, maar als die persoon dan belt krijg ik de gewone beltoon die bij 'instellinge -> Geluiden -> site (?)' staat

@Troxel: Dat noemt idd 'Site' ... don't ask me why ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer mijn MPX220 nu al een tijdje via Bluetooth aan te sluiten. Om de een of andere reden wil dit niet lukken. Windows installeert netjes mijn bluetooth-adapter. Vervolgens kan ik de verbinding instellen tussen de computer en het apparaat....ken een sleutel toe en krijg de melding dat het toestel verbonden is. Ook mijn MPX220 herkent de computer. Als ik vervolgens via Deze Computer naar Mobile Device ga, wordt ActiveSync opgestart. Probleem is dat ActiveSync blijft zeggen dat het geen apparaat kan vinden :'(

Heb heb het nu op 2 verschillende computers geprobeerd, beide met WinXP Prof. SP2. De Bluetooth-adapter is er een van Digitus.

Iemand die me kan en wil helpen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Hier zitten de mensen met het verstand en de info.
Ik heb de topic "even snel" door gelezen maar,
Ik heb nu al een jaartje de mpx200, nu wil ik mijn contract verlengen icm
de mpx220. Maar is hij niet in het zilver leverbaar? Heb al heel wat winkels
bezocht (ook online) maar niemand kan mij de zilvere versie leveren.
Dus weet iemand of de zilvere uitvoering ook in nederland leverbaar is?

Heb wel foto's hier gezien van mensen die er 1 in het zilver hebben, maar is dit
dan een nederlands model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 21-07 16:23
Geen matches
[tussendoor-modus]
waarom wil je trouwens je contract verlengen?
je krijgt veeeeel meer korting als je een nieuw contract afsluit
[/tussendoor-modus]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Als het echt veel scheelt met een nieuw contract afsluiten wil ik dat ook wel doen maar
dan moet hi wel in het zilver te leveren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook de MPx220 en heb er ff Opera opgedonderd wat gaat dat rete snel zeg!!!! site's opbouwen etc... echt super!
Weten jullie nog sites voor progries? coolsmartphone ken ik al.. en handango ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
gaat die echt sneller? Ik meende dat de snelheid puur afhangt van de GPRS snelheid...

Ik zal ook eens gaan experimenteren met Opera... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:39:
Ik heb dezelfde problemen, het ligt dus niet aan het toestel. Ik vind het ook vervelend dat je ca. 2 sec niets hoort als je de telefoon opneemt. Heb jij dit probleem ook?

gr. Bert

[...]
He, wat raar. Zelf ben ik in het bezit van een SPV C500 en heet dit probleem ook. Dit is ook al eens ter sprake gekomen in het SPV topic, dus ik dacht dat het een device specifiek probleem was... maar nu ziet het er naar uit dat het te maken heeft met Windows Mobile. Dan hebben we gelukkig noch kans op een update die het kan verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troxel schreef op zondag 27 februari 2005 @ 12:41:
gaat die echt sneller? Ik meende dat de snelheid puur afhangt van de GPRS snelheid...

Ik zal ook eens gaan experimenteren met Opera... :)
Yep gaat echt sneller door een techniek die opera gebruikt accelerated en die is er nu standaard ingebakken bij de beta versie voor windows 2003 se phones dus ook voor de mpx220!

Ff een ander vraagje ik kom niet op hotmail via me phone krijg dan een vage melding hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geen matches
volgensmij ondersteund ie alleen POP & IMAP (tenmiste ik ga dr vanuit dat je het over de ingebakken mail-fuctie hebt) je kan het wel via: http://mobile.msn.com/pocketpc proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
robert-630 schreef op zondag 27 februari 2005 @ 18:25:
volgensmij ondersteund ie alleen POP & IMAP (tenmiste ik ga dr vanuit dat je het over de ingebakken mail-fuctie hebt) je kan het wel via: http://mobile.msn.com/pocketpc proberen.
Nope bedoel gewoon via http pop heb ik al ingesteld dat werkt gewoon. Ik kom ook gewoon op de msn mobile site alleen wanneer ik naar hotmail wil gaan en mijn user naam en wachtwoord intik krijg ik een foutmelding server error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Maar ff iets anders weet een van jullie of tom tom navigator 3 ook op smartphones werkt?? Deze heb ik namelijk hoef ik geen nieuwe meer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Geen matches
Nee daar heb je volgens mij de TomTom Mobile versie voor nodig... die werkt trouwens wel gewoon met de kaarten van Navigator....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
`Weet iemand toevallig wanneer de MPx (300) uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Crow200
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-12-2021
Geen matches
Is het iemand al gelukt om tomtom mobile aan de praat te krijgen heb al die dingen geprobeerd uit het grote tomtom topic maar lukt me niet waarschijnlijk omdat mijn gps een holux 230 is en die niet in het lijstje van de compatible onvangers staat. Met mapopolis werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb gelezen op een ander forum dat tomtom mobile 3 met de laatste GPS drivers uitstekend moet werken. Ik weet even niet hoe ik de link naar dit forum kan invoegen. Ik heb zelf Tomtom mobile maar krijg deze niet aan de praat. Ben wel benieuwd of jij tomtom 3 werkend kan krijgen.
Laat het even weten als het lukt.

gr. Bert
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:06:
Maar ff iets anders weet een van jullie of tom tom navigator 3 ook op smartphones werkt?? Deze heb ik namelijk hoef ik geen nieuwe meer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hallo,

Ik heb ook al van alles geprobeerd met verschillende receivers die op andere telefoons uitstekend met tomtom werken w.o. de Rikaline 6030. Traffic patch geinstalleerd, renamen, enz. Ook in het register BT zettings aangepast maar vooralsnog zonder resultaat. Ik denk dus niet dat het aan je Holux receiver ligt. Op www.expansys.de heb ik gelezen dat Tomtom 3 wel goed werkt met de mpx 220. Casinoboy heeft tomtom 3 ik hoop dat hij kan proberen of het werkt.

gr. Bert
The Crow schreef op maandag 28 februari 2005 @ 19:20:
Is het iemand al gelukt om tomtom mobile aan de praat te krijgen heb al die dingen geprobeerd uit het grote tomtom topic maar lukt me niet waarschijnlijk omdat mijn gps een holux 230 is en die niet in het lijstje van de compatible onvangers staat. Met mapopolis werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb een Motorola MPx220 en ik krijg het niet voor elkaar om de wap instellingen te krijgen ik heb vodafone gebeld die komen er gewoon niet uit, ik heb op de site van motorola gekeken daar staat ook niks op.
Die zeggen neem contact op met je netwerk provider maar zo schiet ik ja niks op die zeggen dan weer moet je op de site van motorola zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoReY
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 08:56:
Hallo ik heb een Motorola MPx220 en ik krijg het niet voor elkaar om de wap instellingen te krijgen ik heb vodafone gebeld die komen er gewoon niet uit, ik heb op de site van motorola gekeken daar staat ook niks op.
Die zeggen neem contact op met je netwerk provider maar zo schiet ik ja niks op die zeggen dan weer moet je op de site van motorola zijn.
Ik gebruik zelf ook vodafone en heb een gprs verbinding aangemaakt om het internet te kunen benaderen.

Via Instellingen -> Gegevensverbinding -> Verbindingen bewerken -> GPRS verbindingen -> een nieuwe verbinding aanmaken.

Instellingen daar:
Maakt verbinding met: Internet
Toeganspunt: live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Password: vodafone
Primaire DNS: 0.0.0.0
Secundaire DNS: 0.0.0.0
IP-adres: leeg

En geef je verbinding een naampje.
Ga daarna terug naar Gegevensverbinding en kies bij Internet verbinding voor de zojuist aangemaakt verbinding.

En nee... ik heb geen Vodafone Live abonnement.....! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
NeoReY schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 09:46:
[...]

Ik gebruik zelf ook vodafone en heb een gprs verbinding aangemaakt om het internet te kunen benaderen.

Via Instellingen -> Gegevensverbinding -> Verbindingen bewerken -> GPRS verbindingen -> een nieuwe verbinding aanmaken.

Instellingen daar:
Maakt verbinding met: Internet
Toeganspunt: live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Password: vodafone
Primaire DNS: 0.0.0.0
Secundaire DNS: 0.0.0.0
IP-adres: leeg

En geef je verbinding een naampje.
Ga daarna terug naar Gegevensverbinding en kies bij Internet verbinding voor de zojuist aangemaakt verbinding.

En nee... ik heb geen Vodafone Live abonnement.....! :)
oke dat heb ik gedaan maar dan zegt die controlleer inbel of proxy instellingen hoe zit dat dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoReY
Geen matches
check de opties in Internet Explorer zelf dan eens ff.... staat daar bij "Netwerk selecteren" ook "Internet" als standaard instelling??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:45:
[...]

oke dat heb ik gedaan maar dan zegt die controlleer inbel of proxy instellingen hoe zit dat dan
Ik heb hetzelfde probleem, alleen dan bij T-mobile. Heb netjes de gegevens ingevuld, zoals ze op t-mobile.nl zeggen maar krijg controlleer inbel of proxy instellingen. Op hellomoto kan je de instellingen laten opsturen, maar ik krijg helemaal geen bericht.

Weet iemand hoe je GPRS werkend krijgt met T-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
NeoReY schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:34:
check de opties in Internet Explorer zelf dan eens ff.... staat daar bij "Netwerk selecteren" ook "Internet" als standaard instelling??
het is gelukt
de wap doet het, alleen ik krijg de start pagina van vodafone niet krijg alleen een wit scherm met live.vodafone.com.
dat is niet zo erg ik kan tenminste wappen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik moet nog even een geheugen kaartje halen mini sd ik ben van plan de 1 gig kaart te kopen ik heb gezien dat je ze in duitsland voor rond de 80 eur kan krijgen ik kijk nog even in Nederland rond als ik ze niet kan krijgen koop hem wel in duitsland ik ga volgende week naar de Cebit in Hanover zullen ze die dingen ook wel hebben ff alleen nieuwe snufjes bekijken!!! Zal dan ook proberen om tomtom mobile erop te zetten en kijken hoe dat werkt! Ik laat het jullie weten
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 08:41:
Hallo,

Ik heb ook al van alles geprobeerd met verschillende receivers die op andere telefoons uitstekend met tomtom werken w.o. de Rikaline 6030. Traffic patch geinstalleerd, renamen, enz. Ook in het register BT zettings aangepast maar vooralsnog zonder resultaat. Ik denk dus niet dat het aan je Holux receiver ligt. Op www.expansys.de heb ik gelezen dat Tomtom 3 wel goed werkt met de mpx 220. Casinoboy heeft tomtom 3 ik hoop dat hij kan proberen of het werkt.

gr. Bert

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje:

Mijn MPX220 wil geen dailup verbinding maken met mij ipaq 4700. Heeft er iemand een idee hoe dit kan??? Ik ben er al heel erg lang mee bezig en worde er een beetje ziek van :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:23:
[...]

het is gelukt
de wap doet het, alleen ik krijg de start pagina van vodafone niet krijg alleen een wit scherm met live.vodafone.com.
dat is niet zo erg ik kan tenminste wappen lol
Ik heb het wel werkend gekregen (wel op een mpx200) aangezien ik een live-abonnement heb wil ik niet off-line wappen (à0,75 p.15.min) met deze instellingen kom je op het portal (à0,25 p.15 min zonder live-abo):
Hierbij ontvangt u de gevraagde informatie over: Motorola MPX200 - WAP via GPRS/UMTS

* EERST DE GPRS INSTELLINGEN
* Ga naar 'Programma's'
* Kies 'Instellingen'
* Kies 'Dataverbindingen'
* Kies 'Menu'
* Selecteer 'Verbind. bewerken'
* Kies 'GPRS-verbindingen'
* Kies 'Menu'
* Selecteer 'Toevoegen' als er nog geen 'Vodafone GPRS' profiel aanwezig is, kies anders 'Bewerken'
* Beschrijving: Vodafone GPRS
* Maakt verbinding met: Internet
* Toegangspunt: live.vodafone.com
* Gebruikersnaam: vodafone
* Wachtwoord: vodafone
* Primaire DNS: 0.0.0.0
* Secundaire DNS: 0.0.0.0
* IP-adres: leeg laten
* Kies 'Gereed' om de instellingen op te slaan
* DE WAP INSTELLINGEN
* Ga terug naar het menu 'Verbindingen'
* Kies 'Proxyverbindingen'
* Kies 'Menu'
* Selecteer 'Toevoegen' als er nog geen 'Vodafone WAP' profiel aanwezig is, kies anders 'Bewerken'
* Beschrijving: Vodafone WAP
* Maakt verbinding van: Internet
* Maakt verbinding met: WAP-netwerk
* Proxy (naam:poort): 192.168.251.150:9201
* Type: WAP
* Gebruikersnaam: leeg laten
* Wachtwoord: leeg laten
* Kies 'Gereed' om de WAP-instellingen gebruiken
* Ga naar terug het scherm 'Dataverbindingen'
* WAP-verbinding: Vodafone GPRS
* Ga terug naar het hoofdscherm
* Kies 'Programma's'
* Kies 'Internet Explorer'
* Kies 'Menu'
* Kies 'Opties'
* Kies 'Verbindingen'
* Vink uit: 'Instellingen automatisch detecteren'
* Netwerk selecteren: WAP-netwerk
* Kies 'Gereed' om deze instellingen op te slaan
* Ga terug naar het hoofdscherm van 'Internet Explorer'
* Kies 'Menu'
* Kies 'Favoriet toevoegen'
* Naam: Vodafone WAP
* Adres (URL): wsp://mmm.vodafone.nl
* Map: Favorites
* Kies 'Toevoegen'
* Klik nu op de favoriet 'Vodafone WAP' om het toestel verbinding te laten maken met de homepage van VodafoneLET OP: de Internet Explorer kan alleen WAP pagina's vinden als het adres met 'wsp://mmm.vodafone.nl' wordt ingevoerd in plaats van 'http://mmm.vodafone.nl'
bron: vodafone klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoReY
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 01:58:
Ik moet nog even een geheugen kaartje halen mini sd ik ben van plan de 1 gig kaart te kopen ik heb gezien dat je ze in duitsland voor rond de 80 eur kan krijgen ik kijk nog even in Nederland rond als ik ze niet kan krijgen koop hem wel in duitsland ik ga volgende week naar de Cebit in Hanover zullen ze die dingen ook wel hebben ff alleen nieuwe snufjes bekijken!!! Zal dan ook proberen om tomtom mobile erop te zetten en kijken hoe dat werkt! Ik laat het jullie weten
Ik ben ook al aan het zoeken geweest, maar kan er in NL nog steeds niet aankomen. Wil wel wachten tot ze leverbaar zijn, maar ook weer niet te lang... Waar heb jij ze in Duitsland gezien dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Check deze site ff hier kan je online bestellen

http://www.idealo.de/prei...fersOfProduct/277585.html

vanaf 84 euro zonder verzend kosten.
NeoReY schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:48:
[...]

Ik ben ook al aan het zoeken geweest, maar kan er in NL nog steeds niet aankomen. Wil wel wachten tot ze leverbaar zijn, maar ook weer niet te lang... Waar heb jij ze in Duitsland gezien dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe die de MMS instellingen van Telfort in de MPX220 moet krijgen?

Ik krijg het niet voor elkaar, weet niet eens waar ik moet beginnen.

Internetten lukt
MSN lukt
HCCnet-mail binnenhalen doet 'ie ook om het uur

Maar ja, ik zou ook graag foto's willen versturen, wat met mijn vorige mobiel wel ging.
Ik wil gewoon alle mogelijkheden uit het toestel halen.

Kan iemand mij helpen?
Dit aub door stap voor stap uit te leggen, waar ik in menu moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn nu 2weken verder en heb helaas nog geen reactie gezien op mijn vraag omtrend
een zilvere mpx220. Ik neem aan dat jullie dus allemaal een zwarte uitvoering hebben?
Dan wordt het het toch helaas de zwarte bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De motorola MPx220 staat nu ook op de nederlandse site van motorola zie hier: http://direct.motorola.co...guage=DUT&productid=29469

Oftewel nu ook support in nederland? Of is dat ijdele hoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoReY
Hmm en nu heb ik ook maar eens op NL site van Motorola gekeken. Daar staat dat de MPX220 'maar' 512 Mb Mini SD kaartjes ondersteunt. Is het iemand al gelukt om een 1Gb kaartje te ritselen en die te kunnen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had deze telefoon eigenlijk al weer uit mijn hoofd gezet en was al voor de D500 gegaan, maar nu zag ik de MPX220 bij phonehouse liggen en ff beet gehad, maar wat een cool ding. Nu wil nog wel ff een paar dingen weten. Dat de camera kut is, is algemeen bekend. Maar hoe kut ? Vergeleken met D500 waarschijnlijk waardeloos.

Verder vraag ik me af hoe het zit met de problemen die sommigen hebben, nl:
-De echo
-De vertraging met opnemen
-"Hangende rechtknop"

Tevens las ik iets over het ontvangen van berichten en gemiste oproepen, dat dat niet helemaal duidelijk is/was. Klopt dat?

Hebben de mensen die de telefoon recentelijk gekocht hebben hier ook last van?
Of is dit iets van de eerst levering ?

Ik twijfel dus nog tussen de D500 en deze. Jaja ik weet het 2 verschillende foons. Smartfone vs de top van de normale foons(met goede cam). Voor de prijs maakt 't niet uit. Beide €0 bij vodafone 21,50 ofzo. 2 jarig abbo

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Echo is het enige waar ik 'last' van heb. Ik vind het nogal meevallen.
- Van die rechterknop is mij niets bekend.
- Dat opnemen: je moet gewoon 1 sec. wachten. Het is een kwestie van gewenning.
Is niet specifiek iets van de Mpx220, maar van Windows Mobile.
- Dat van die berichten en gesprekkenlijst is mij ook niet bekend. Vind het wel fijn zo.

Verder moet je je wel bedenken dat het een heel ander systeem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor zoveel verschillende dingen dat ik dus niet meer weet wat ik moet kiezen ...

Ik zit te twijfelen tussen de:

Motorola MPx220 € 399

Afbeeldingslocatie: http://reviews.zdnet.co.uk/i/z/rv/2004/08/moto-mpx220-400x400.gif

features:

Windows Mobile 2003 SE
Pocket Outlook en Pocket Internet Explorer
Speakerphone mogelijkheid
Ingebouwde 1.3 Megapixel camera met flits
Windows Media Player
Video opname en afspeel mogelijkheden
Quadband voor wereldwijd gebruik
Ingebouwde Bluetooth voor draadloze communicatie

in de doos:

USB Kabel
Reislader
Stereo Headset
Accu
Handleiding
Synchronisatie software

of de

Qtek 8020 Mediacenter € 444

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/toestellen/qtek_8020.jpg

features:

Snelle 200 MHZ Processor
32 MB RAM
Ingebouwde camera geschikt voor foto's en video's
Tri-band GSM
Sterke 1050 mAh accu
Ingebouwde Bluetooth
Geschikt voor elk netwerk en simlockvrij
Voorgeprogrammeerd GPRS & MMS settings
DVD's bekijken op uw Multimedia Smartphone

in de doos:

Reislader (220v)
Accu (1050mAh)
Stereo headset met volume control
USB Synchronisatie kabel
CD-Rom met MS ActiveSync (voor PC) en Outlook (voor PC)
Mobile Media Maker (voor PC) van Makayama Software voor Qtek 8020 (NL versie)
Kingston 128MB mini-SD card
Nederlandstalige handleiding en Quick Start Guide
Uniek aan dit toestel is de mogelijkheid om uw DVD's, MPEG1, MPEG2, DV8, AVI, DivX, WMV en ASF bestanden om te zetten naar het Windows Media Video formaat. Een speciale Fit to Memory Card optie, zorgt ervoor dat uw film altijd past op dat geheugenkaartje. Zo geniet u van uw DVD's op uw Smartphone en heeft u uw mobiele entertainment Smartphone altijd bij u.
Mpx220 is gewoon onwijs mooi, clamshell is liev & is quadband (staat stoer 8) ;) )
8020 Mediacenter is ook errug mooi, is wat meer een mediacenter en kan je Movie to fit memory card doen wat ook weer bijzonder gaaf is & word heel compleet geleverd incl. 128 Mb kingston mini SD card ... B) :9~

Camera boeit me niet, heb ik een digicam voor. :D
MP3 playback ook niet, heb ik een Zen micro voor O+

Wel belangrijk is een beetje de batterij, heb geen zin om elke dag te laden.
En het geheel moet wel een beetje stabiel zijn, want ik ben niet anders gewend van mijn SE p900

En over dit alles hoor ik zoveel verschillende dingen, met name het batterij verbruik van de Motorola :/

Dan heb ik nog een belangrijke vraag in het algemeen:
Wat is het verschil tussen een Pocket PC Phone en een Smartphone;

De grenzen tussen een Pocket PC Phone en een Smartphone zijn daarentegen wat vager. In zal me beperken tot Windows Mobile om het duidelijk te houden.
Een Pocket PC Phone draait onder het ‘Windows Mobile for Pocket PC Phones’ platform en is te beschrijven als een PDA met telefoon functies. Ze zijn gemiddeld groter dan normale telefoons en Smartphones en hebben een toucshcreen die als muis fungeert. Ook zijn ze in sommige gevallen uitgerust met een QWERTY toetsenbord.

Een Smartphone draait onder het ‘Windows Mobile for Smartphones’ platform en heeft in tegenstelling tot de Pocket PC Phones geen touchscreen. De Smartphone kan dus niet met muis-navigatie bediend worden, je moet normale toetsen gebruiken om hem te bedienen. Hij is het beste te beschrijven als een telefoon met PDA functies.
Met bovenstaande in gedachte, kan je dan ook applicaties draaien op bovenstaande telefoons die je ook op een normale PDA kan draaien (en/of bedoeld zijn) ??? Of word daar een onderscheid in gemaakt?

Keuzes, keuzes, keuzes ...

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Geen matches
Hoe testen julie een foon uit voordat je em koopt? Kan ik gewoon bijvoorbeeld belcompany binnenlopen en vragen hem even mag uitproberen? (dat je t menu enzo kan bekijken, ik vooral beniewd naar het iets kleiner schermpje)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
Het scherm is dik scherper als dat van de T-mobile SDA iig....
Heb ze naast elkaar gehouden, mijn mpx220 en SDA in de winkel waar ik werk..
Doe mij maar de mpx220... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Geen matches
Ik heb hem gister in mijn handen gehad en ben helemaal verkocht :D Formaat valt me echt hartstikke mee. (zeker vergeleken met de V3 die ik ook op het oog had) Kon alleen nog niet met de telefoon spelen omdat het veels te druk was (je moet het ook niet op een zaterdag proberen) dus ik ga morgen of overmorgen langs om mijn keus te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
robert-630 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:55:
[...]

Ik heb het wel werkend gekregen (wel op een mpx200) aangezien ik een live-abonnement heb wil ik niet off-line wappen (à0,75 p.15.min) met deze instellingen kom je op het portal (à0,25 p.15 min zonder live-abo):

[...]

bron: vodafone klantenservice
email werkt dus nu ook >:)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik wil ook gelijk een Bluetooth USB dongle aanschaffen. Zijn er dongles die absoluut niet of veel problemen met de Mpx220 geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Geen matches
Heb em vandaag gehaald _/-\o_ Dammit wat is dit toch een uberding! Mn N6600 valt in het niets!

Supermooi. In het echt istie velen malen mooier dan op de foto's. Als je zit te twijfelen kun je hem het beste in de winkel bekijken en als je dan nóg twijfelt moet je hem in je handen hebben. Snelheid van t toestel is dik in orde. Ik werd bij vodafone met een nog onbekende reden (heb wel een vermoeden, pas een half jaar 18 en student zijnde) afgewezen. Bij T-mobile niet. Heb hem nu met een T150 abbo 2 jr afgesloten.

Kan je het MSNen en I-netten van je belminuten laten afgaan? qua verbindingsinstellingen is de 220 echt zo anders vergeleken met symbian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ND schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:36:
Heb em vandaag gehaald _/-\o_ Dammit wat is dit toch een uberding! Mn N6600 valt in het niets!

Supermooi. In het echt istie velen malen mooier dan op de foto's. Als je zit te twijfelen kun je hem het beste in de winkel bekijken en als je dan nóg twijfelt moet je hem in je handen hebben. Snelheid van t toestel is dik in orde. Ik werd bij vodafone met een nog onbekende reden (heb wel een vermoeden, pas een half jaar 18 en student zijnde) afgewezen. Bij T-mobile niet. Heb hem nu met een T150 abbo 2 jr afgesloten.

Kan je het MSNen en I-netten van je belminuten laten afgaan? qua verbindingsinstellingen is de 220 echt zo anders vergeleken met symbian
Kan jij mij misschien vertellen wat jouw GPRS instellingen zijn? Ik krijg het niet aan de praat, elke keer een error dat ik mijn proxy instellingen moet controleren. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar de zilveren MPX220 met (zonder mag ook) een abbonnement (1 of 2 jarig).

Iemand enig idee waar die te krijgen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Meende dat je em bij de site van belcompany kan bestellen (daar stond een week ofzo geleden dat ie alleen in het zilver te bestellen is)

Suc6 ermee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okeej, hier komen ze dan, werkende Telfort instellingen voor GPRS en MMS:

GPRS MPx220

Gegevensverbinding (instellingen):
alle verbindingen automatisch

Onder GPRS-verbindingen:
naam: telfort gprs
verbinding met: Internet
toegangspunt: internet
gebruikersnaam: username
wachtwoord: password

Onder Proxyverbindingen:
naam: telfort proxy
verbinding van: Internet
verbinding met: WAP-netwerk
proxy: 193.113.200.195:9201
type: HTTP
de rest leeg

In Internet Explorer / Opties / Verbindingen:
automatisch detecteren: aanvinken
netwerk: Internet

MMS MPx220

In MMSC-instellingen:
naam: telfort mms
url: http://mms
wap gateway: 193.113.200.195
poort: 9201
max. grootte: 100K

Voorkeuren:
direct ophalen: aanvinken
aantal pogingen: 3
verbinden via: mms-netwerk

Gegevensverbinding (instellingen):
alle verbindingen automatisch

Onder GPRS-verbindingen:
naam: mms
verbinding met: mms-netwerk
toegangspunt: multimedia
de rest leeg

Mocht mms-en nog niet lukken: probeer eerst een mms-berichtje via Mijn Telfort naar jezelf te sturen.

Eindelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nu die van T-mobile nog.. Het lukt me maar niet!!! Grrrr... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:42:
Mij ook niet :(

Wat me ook tegenvalt is de erg sumiere handleiding. Zoveel opties met de telefoon en het word niet eens toegelicht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zijn er bezitters van de mpx 220 die ook problemen hebben met het klepje van de mini SD, bij mij springt het klepje steeds open, en nog beter misschien een oplossing hiervoor hebben.

gr. Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:42:
Lukt het niet als je de Telfort-instellingen hierboven gewoon omwisselt voor die van T-mobile?
Die post was voornamelijk bedoeld om te laten zien wáár je iets moet invullen.

MMS T-mobile
Startpagina http://t-mobilemms
IP-adres 010.010.010.011 (of 10.10.10.11)
Gebruikersnaam tmobilemms
Password tmobilemms
Toegangspunt mms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Okay voor alle mensen die een Motorola MPX 220 hebben op het netwerk van KPN hier komen de GPRS en de MMS instellingen. Na lang zoeken en proberen is het mij eindelijk gelukt om het te laten werken. Daar kunnen ze bij KPN en Motorola een voorbeeld aannemen, want zij konden mij en vele andere gebruikers niet helpen:

Als eerst moet men een GPRS verbinding maken:

GPRS:

1. Ga naar de instellingen
2. Ga naar Gegevensverbinding
3. Zet alle verbindingen op automatisch
4. Vervolgens druk je op menu en verbindingen bewerken
5. Selecteer GPRS verbinding en maak vervolgens een nieuwe aan
6. Geef als omschrijving: GPRS,
Maakt verbinding met: internet
Toegangspunt: internet
Dan druk je op gereed. (Bij alle andere velden vul je NIETS in!!)

Nu heb je een gprs verbinding welke zorgt dat je toegang hebt tot het internet.

De MMS verbinding:

1. Herhaal de bovenstaande stappen tot en met punt 5.
2. Geef als omschrijving: mms
Maakt verbinding met: Werk
Toegangspunt: portalmmm.nl
Dan druk je op gereed. (Bij alle andere velden vul je NIETS in!!)
Druk nu vervolgens tweemaal op gereed en ga naar de MMSC-Instellingen

In het voorkeuren scherm selecteer je Direct ophalen, Aantal pogingen 1, verbinden via Werk.
Het is dus van groot belang dat je Verbinden via WERK selecteert.

Vervolgens druk je op Menu en MMSC-Instellingen en maak een nieuwe instelling.

1. Naam: KPN MMS
2. URL MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
3. Wap Gateway: 10.10.100.20
4. Poort 9201
5. Max verzendgrootte 200K en druk op klaar

Ga nu terug naar het begin scherm en schakel de telefoon uit en weer aan. Nu wordt er opnieuw een verbinding gelegd voor de GPRS en je zal zien dat je nu eindelijke kan MMS en Internetten.

SUCCES!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
Jooww MPx220 users >:)

Alles goed? Hier wel... want mijn MPx220 heeft het vastlopen e.d. (al eerder beschreven in dit topic) zo goed als afgeleerd!! Ik weet niet hoe 't komt of waardoor het nu minder is geworden, maar mijn MPx220 werkt al 3 weken zonder noemenswaardige bug zonder hem te on/off-en!!

Kleine vraag... wie heeft er ervaring met miniSD geheugen kaartjes gebruikt in de Mpx220? En wie weet er iets over de beschikbaarheid van 1 GB kaartjes???

Alvast bedankt voor de antwoorden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb net een nieuwe mpx220. Nu is mijn vraag/probleem hoe kan ik een e-mail attch. lezen, bv een word doc. Krijg nl de melding dat de toepassing niet aanwezig is. Ik heb al gekeken op de cd, maar er staan geen office appl op, alleen outlook en active sync.

Kan iemand mij hiermee helpen??

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Geen matches
ND schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:36:
Zon
Inbelnummer: 036-7500300
Login: guest
Password: guest

Gaat gewoon van je belminuten af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al een maandje terug dat er in dit topic veel over de MPX220 gesproken is maar schijnbaar krijgt niemand deze combinatie werkend. Ik heb TTM wel probleemloos werkend met de MPX220. Omdat ik ook wel eens wat andere software wil uitproberen en maar de beschikking had over één 128 mb kaartje (mini-SD) had ik TTM gewist. (Wel even een copy gemaakt op de HD) Nadat ik andere progjes (zoals spelletjes etc) geïnstalleerd had en weer ge-deïnstalleerd wilde ik TTM er weer opzetten en dat lukte in eerste instantie niet. Maar de aanhouder wint en als het niet met simpel geschut gaat, dan maar met grof geweld. Gewoon een totale reset uitgevoerd van de MPX, alles is dan clean en hoppa, TTM werkte weer als voorheen.
Dus mijn actie zag er als volgt uit:
- reset MPX220 (tijdens aanzetten blauwe knop even ingedrukt houden)
- BT gepaired (Rikaline 6030)
- BT hernoemd naar TomTom Wireless GPS
- plaats de mini-SD kaart in het toestel, deze installeert TTM onmiddelijk
- BT aanzetten en buiten leggen (was al eerder gebruikt dus vlotte fix)
- TTM via menu opstarten.
Ik las dat er ook verschillende versie's van de MPX bestaan ( welke ik heb weet ik niet) ik heb het toestel nu ongeveer 2 maanden in bezit en het is een gewone nederlandse uitgave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb een probleem met mijn MPX220

als ik een bestand verzend zoals een mp3 de dan 4 mb groot is van de nokia 6630 en verstuur hem naar de mpx220 en dan zegt hij wil je het opslaan. ik sla het op en ga kijken naar die mp3 is die nergens meer te vinden weg gewoon niet eens opgeslagen terwijl ik hem wel verzonden heb.

normaal gaat die naar mijn document strorage enz enz maar niks daar.
stuur ik gewoon een plaatje die vindt die wel gewoon is dat een bug in de telefoon of heeft er meerdere dit probleem

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 11:12:
Het is al een maandje terug dat er in dit topic veel over de MPX220 gesproken is maar schijnbaar krijgt niemand deze combinatie werkend. Ik heb TTM wel probleemloos werkend met de MPX220. Omdat ik ook wel eens wat andere software wil uitproberen en maar de beschikking had over één 128 mb kaartje (mini-SD) had ik TTM gewist. (Wel even een copy gemaakt op de HD) Nadat ik andere progjes (zoals spelletjes etc) geïnstalleerd had en weer ge-deïnstalleerd wilde ik TTM er weer opzetten en dat lukte in eerste instantie niet. Maar de aanhouder wint en als het niet met simpel geschut gaat, dan maar met grof geweld. Gewoon een totale reset uitgevoerd van de MPX, alles is dan clean en hoppa, TTM werkte weer als voorheen.
Dus mijn actie zag er als volgt uit:
- reset MPX220 (tijdens aanzetten blauwe knop even ingedrukt houden)
- BT gepaired (Rikaline 6030)
- BT hernoemd naar TomTom Wireless GPS
- plaats de mini-SD kaart in het toestel, deze installeert TTM onmiddelijk
- BT aanzetten en buiten leggen (was al eerder gebruikt dus vlotte fix)
- TTM via menu opstarten.
Ik las dat er ook verschillende versie's van de MPX bestaan ( welke ik heb weet ik niet) ik heb het toestel nu ongeveer 2 maanden in bezit en het is een gewone nederlandse uitgave.
heb net een mpx220, maar TomTom mobile krijg ik niet aan de praat, alles geprobeerd, patches, traffic update, pairen, renamen etc etc..heb overigens een globalsat BT modem, is het mogelijk dat je mij een kopie van je installatie toestuurd dan ga ik kijken of die werkt.

mvg,

EMonty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Iemand die me kan helpen met deze smartphone?

Ik kan mijn data kabel wel verbinden, maar geen bestanden op deze phone zetten.

Als ik naar deze computer ga>mobiele telefoon> Ik heb al iets dat ik wil plakken/copien

dan kan ik alleen, als ik rechtermuisknop doe, beeld en pictogrammen en vernieuwen kiezen.

niet plakken oid.

Op deze manier kan ik dus nix op mijn phone zetten :(

En nog een vraag mbt het geheugen. Bij resourch manager heb ik staan:

Flashinfo:
opslagapp. 32,51 MB
gebruikt: 3.42
vrij: 29.09

geheugen info:
totaal geheugen:22.94
prog geheugen: 21.55
gebruikt: 11.94
vrij: 9.61

Hebben jullie dit ook? Ik heb het gevoel dat ik teweinig geheugen heb gekregen ???

Bij voorbaat dank allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kopie? en daarna krijg ik die kopie zeker weer terug.... Ik vermoed dat je niet alle mapjes hebt, bij symbian os heb je geen 2577 nodig, (ergens gelezen) heb je die wel? Ook al zou je GlobalSat BT niet functioneren dan nog zou het progje wel moeten opstarten.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:04:
[...]

heb net een mpx220, maar TomTom mobile krijg ik niet aan de praat, alles geprobeerd, patches, traffic update, pairen, renamen etc etc..heb overigens een globalsat BT modem, is het mogelijk dat je mij een kopie van je installatie toestuurd dan ga ik kijken of die werkt.

mvg,

EMonty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hallo Joopknoop,

Ik ben ook al tijden bezig mijn mpx 220 werkend te krijgen met TTM. Volgens mij ben jij enige die het tot nu toe gelukt. Het programma werkt bij mij wel gewoon alleen geeft het steeds aan dat er geen gps is. Welke instellingen gebruik je? Is b.v. com 6 geactiveerd. Kan je ook zien welke firmware je telefoon heeft en welke versie van TTM je gebruikt.

gr. Bert
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:38:
Kopie? en daarna krijg ik die kopie zeker weer terug.... Ik vermoed dat je niet alle mapjes hebt, bij symbian os heb je geen 2577 nodig, (ergens gelezen) heb je die wel? Ook al zou je GlobalSat BT niet functioneren dan nog zou het progje wel moeten opstarten.

[...]
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.