Toon posts:

Dxr3 als H+ problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dxr3 heb ik nu eindelijk als H+ met software aan de gang en nu geeft ie twee voorkomende foutmeldingen:
1)eeprom is bad
2)msmm275 error
Beiden zijn bekend op bepaalde sites maar de oplossingen werken niet!!!!

Dus vraag ik u allen wat is de juiste volgorde van het installeren van de dxr3 als H+?

Bij voorbaar dank

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:41
ander vraagje

Installeer je hem als H+ omdat je van die regiocode af wilt zijn? Of andere reden..

Red Devil

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor,

Die regio is ook weg met remote selector1.72
Ik heb regiovrij pioneer 103S 6x32DVD.

Ik wil hem als H+ omdat deze kaart veel betere driverondersteuning heeft.

Het geheel werkt nu ook goed hoor.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
uhmmm /me vind juist de dxr3 drivers beter, maar voor dat eprom is tampered with, dat komt omdat je een dvd wilt afspelen die niet van de standaard regio is, bij mij was dat tenminste. Draai je toevallig w2k?

• Red devil
Moi,

Ik doelde eigenlijk op het feit dat de H+ kaarten DTS output zouden kunnen verzorgen.
Ik heb ook zo'n Dxr3 (regio vrij) maar (nog) geen DTS output wat ik ten zeerste betreur!
Daarom ben ik nu opzoek naar betere drivers.
Bij creative heb ik nu een andere driver weten te downen maar ik kan het pas testen als ik thuis. Anyone with other suggestions concerning DTS sound?

Red Devil

Verwijderd

Topicstarter
Beste Red Devil,

Welke drivers zijn dat van creative?
Die van 15-10-99?
Zijn eigenlijk van juli 1999, deze zouden dts moeten ondersteunen. Alleen als je een dts dvd hebt en dts kiest in het dvd-menu!!!

Anders informeer mij eens over die nieuwe creative drivers!!!!!!!!

PS ik vindt de ac-3 output van de dxr3 veel mooier dan die van de sblive die wel dts passthru heeft!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
denism,

nee win98se

• Red devil
Joo darryl

Ik heb de standaard drivers geinstalleerd, die erbij stonden opde CD. Ik heb de DVD speler + decoder op 30sept (verjaardag vriendin.. :) )gekocht.
Nu heb ik net de nieuwste drivers gedownd van creative! De DVD speler ondersteunt toch standaard DTS? (in die kit zat een 6X DVD)
Wat bedoelde je met DTS selecteren in menu??

Red DEvil

PS Bij de nieuwe driver van creative stond:
ncludes updated copyright information for AC-3 and DTS surround sound-supported formats.

Verwijderd

Topicstarter
Beste Red Devil,

DTS selecteren in het audiomenu van de dvdfilm en ook al op ac-3/dts pass-thru in het encore player proggie.

Dus de dts dvd wordt niet automatisch op dts afgespeeld!!!
Pagina: 1