[Office XP] Volledig verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Als ik Office XP open dan zegt hij dat hij de pst niet kan openen. Ik maak dan een nieuwe pst aan, maar als ik hier mee werk, dan crasht Outlook redelijk snel.

Daarom wilde ik Office verwijderen en terug installeren, en dit is gelukt. Maar blijkbaar behoudt de PC de instellingen, want als ik Outlook dan open, geeft hij weer de foutmelding dat hij persoonlijke mappen.pst niet kan openen. Ik zou willend dat alle instellingen van Outlook weg zijn en dat ik van een propere lei kan beginnen. Met andere woorden, dat Outlook zelf een nieuwe, standaard outlook.pst aanmaakt.

Ik heb ook al geprobeerd met de setup een Reparatie uit te voeren, maar met hetzelfde resultaat als hierboven.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zover ik weet laat Outlook bij de-/herinstallatie de .pst files met rust. Kortom degene die nu op je hd staat zou wel eens rot kunnen zijn. Hernoem / verwijder / verplaats ze eens en doe dan nog eens een herinstallatie.

• Br@m
  • Niet online
Kan je dan niet even zoeken naar het bestand "outlook.pst" en die handmatig verwijderen?
Dan zou Outlook deze weer opnieuw moeten aanmaken neem ik aan als je Outlook daarna opstart.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• WimB
Ik heb alle .pst bestanden op mijn HD verwijderd. Maar Outlook maakt er niet zelf een nieuwe aan. Als ik er handmatig één aanmaak, crasht Outlook voortdurend. Daarom wilde ik met een propere lei beginnen.

Ik heb trouwens ook al geprobeerd Office update te doen, maar zonder succes.

• Br@m
  • Niet online
Ik heb geen ervaring bijna met Outlook, maar je kan toch niet zomaar een bestand "outlook.pst" aanmaken, en die dan gebruiken:? Maar volgens mij kan je ergens bij je opties aangeven welk .pst bestand je wilt gebruikken. En via deze optie kan je ook een nieuwe kiezen/aanmaken denk ik.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• WimB
Br@m schreef op 12 februari 2004 @ 20:27:
Ik heb geen ervaring bijna met Outlook, maar je kan toch niet zomaar een bestand "outlook.pst" aanmaken, en die dan gebruiken:? Maar volgens mij kan je ergens bij je opties aangeven welk .pst bestand je wilt gebruikken. En via deze optie kan je ook een nieuwe kiezen/aanmaken denk ik.
Heb ik allemaal al geprobeerd, maar zonder succes.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Klik even *weg* en kijk of je daar wat aan hebt. Is een lege outlook.pst van mijn pc. Zeg het even als je hem binnen hebt, dan haal ik 'm weer weg.

edit: hij zal trouwens ook wel op de office cd staan / te extracten zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Mike Jarod op 12-02-2004 20:41 ]

Verwijderd

niks verwijderen :D
ZOEK NAAR SCANPST.EXE op je hdd en/of cd,
lukt het hier niet mee? Download dan de demo van het recovery programma:
http://www.officerecovery.com/mail/index.htm

Als je even had gesearcht had je ook al wat hulpmiddelen gevonden:
pst beschadigd
Pagina: 1