Samen met een vriendin kijk ik regelmatig wat oude Disney-films, zoals Lion King, Monsters Inc. en Tarzan. We kijken deze op DVD, lekker in breedbeeld, met dolby surround en mooi beeld. Het wordt alleen steeds lastiger Disney-films te vinden. Videotheken hebben vaak wel de VHS, maar is niet echt een optie. Veel DVD's worden niet meer verkocht in de winkel (ook dure hobby wordt het dan) en niet, of nauwelijks op eBay bijvoorbeeld.
Wij willen dus graag OUDE DVD's huren, waarom kan dat niet? Is er een (online-)videotheek die oude Disney-DVD's aanbied? DVD's zoals "De kleine zeemeermin", "Dombo" en "Tarzan". Vaak kun je wel het vervolg huren, maar niet het origineel. "Toy Story 2" is te huur, "Toy Story" niet. Peter Pan hetzelfde.
We kijken de DVD een keer (en vaak wat losse liedjes nog een keer, of in een andere taal) dat is het, dus kopen is niet echt een optie, vaak niet eens mogelijk. De kleinde zeemeermin wordt niet meer verkocht, over 7 jaar pas weer geloof ik
Gat in de markt: Oude DVD's (Ex-rentals desnoods) verhuren
Wij willen dus graag OUDE DVD's huren, waarom kan dat niet? Is er een (online-)videotheek die oude Disney-DVD's aanbied? DVD's zoals "De kleine zeemeermin", "Dombo" en "Tarzan". Vaak kun je wel het vervolg huren, maar niet het origineel. "Toy Story 2" is te huur, "Toy Story" niet. Peter Pan hetzelfde.
We kijken de DVD een keer (en vaak wat losse liedjes nog een keer, of in een andere taal) dat is het, dus kopen is niet echt een optie, vaak niet eens mogelijk. De kleinde zeemeermin wordt niet meer verkocht, over 7 jaar pas weer geloof ik
Gat in de markt: Oude DVD's (Ex-rentals desnoods) verhuren