mijn systeem begon plotseling te piepen, hij stond al 3 uur aan. na herstarten, tijdens het laden van de bios ging het gepiep verder, pas na 3 keer opnieuw opstarten stopte het gepiep!! wat voor een aanduiding is dat?
zet er ook een bepaald patroon in de pieptonen?((bijv. lang-kort-kort)
Het kan ook iets heel onbenulligs zijn als een toets die vast is blijven zitten.. (en bij de 3de reset plotseling weer los schoot
)
Het kan ook iets heel onbenulligs zijn als een toets die vast is blijven zitten.. (en bij de 3de reset plotseling weer los schoot
allemaal korte piepjes achter elkaar, begint al voor dat hij mijn hd heeft gedetecteerd. is echt iets van mijn systeem, een waarschuwing ofzo. denk zelf misschien lege batterij, maar mijn mobo is pas 4 maanden oud.
Ik weet nog van vroeger dat de betekenis van de piepjes in het boekje van je mobo stond.
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Verwijderd
Zou het niet kunnen dat je voltage een beetje bagger is, en dat je BIOS je waarschuwt wanneer hij een bepaalde %-waarde overschrijdt? Idem met je temperatuur.
Niet toevallig in je bios die optie aanstaan dat als de temp. van de cpu te warm wordt hij ermee gaat piepen en anders reboot.
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
nope, geen van alle, helaas!! handleiding en leveranciersite vertellen me niks nieuws!
Verwijderd
Temperatuurwaarschuwing te laag ingesteld in de bios? Of cooler niet goed op de processor.. ?
Pagina: 1