[WLAN] SMC2802W PCI kaart max. connections?!

Pagina: 1
Acties:

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:53
Hallo,

Al een paar maanden heb ik een vreemd probleem met de SMC2802W (54Mbps PCI kaart) i.c.m. de SMC2804WBR V.2 router (aangesloten op @Home):
Als ik veel connections maak met de computer die draadloos verbonden is via de SMC2802W met de SMC2804WBR gaat het mis, de SMC2804WBR loopt vast en reset zichzelf automatisch en verbreekt derhalve de verbinding met internet. En nu het vreemde; als ik even veel connections maak op een computer die met een draadje verbonden is met de SMC2804WBR gebeurt dit NIET, alle connections worden prima afgehandeld en de SMC2804WBR loopt niet vast. Nog vreemder is dat het niet aan de draadloze verbinding ligt! Want als ik op mijn laptop (met ingebouwde Intel PRO/Wireless LAN 2100 3B Mini PCI Adapter) hetzelfde aantal connections maak doet het probleem zich ook NIET voor, de SMC2804WBR loopt niet vast |:(.
Op alle computers draait hetzelfde OS met ongeveer dezelfde instellingen dus daar kan het niet aan liggen (heb ook de PC met de SMC2802W even met een draadje verbonden aan de SMC2804WBR, toen liep de SMC2804WBR ook niet vast). Nu zijn mijn vragen; kan het dat dit een probleem is met de SMC2802W PCI kaart die teveel connections maakt oid, en is dit op te lossen door bijv. een andere 54Mbps PCI kaart te kopen want aan de SMC2804WBR ligt het niet?
Graag jullie reactie hierop want SMC schijnt het antwoord niet te weten, noch iemand op het SMC forum van broadbandreports.com :|

Alvast bedankt,
soganta

N.B. de ingebouwde Intel Mini PCI Adapter werkt met 802.11b ipv 802.11g zou het hieraan kunnen liggen :?

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:53
kick... ook hier niemand die iets weet? :/