Toon posts:

divx niet afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi,

ik heb een porbleempje,

ik heb verschillende divx, avi films gedownload maar kan ze niet meer afspelen. Telkens als ik een film aanklik krijg ik ff een groen beeld en dan loopt de player vast. Dit gebeurt bij elke player. Bij mijn broer op de pc doen de films het wel gewoon met elke player. Weet iemand hoe dit kan??

Greets Puil

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 18:22

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Probeer eens alle codec(pack)s te verwijderen en dan alleen de noodzakelijke codec's te installeren

Sometimes human's are...

Verwijderd

Kijk eens bij videolan op www.videolan.org deze speler zal die avi zekers afspelen...

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tips, speelt nu weer als vanouds!!! :*) _/-\o_
Welke codec kan ik het best er op laten staan???

mzzl
Puil

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Alles verwijderen en alleen ffdshow+ac3filter is de minimalistste combinatie, als je daarop doelt :)

Verwijderd

had net hetzelfde probleem tot ik het codec pack - All In 1.6.0.0.0 via tucows heb gedownload.
Alle dvix film spelen nu zeer goed af in media player

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu beeld en geluid maar in de mediaplayer kun je geen ondertitels!! En in videolan ook niet!! Hoe kom ik nu aan mijn ondertitels??

Greetz Puil

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je wilt ondertitels bij je divxen laden? Ik meen dat BSPlayer dat kan :)

Verwijderd

Topicstarter
in de BSplayer loopt de film weer vast!! Heel raar, maar is er geen programma dat ondertitels los van de film doet afspelen?? Ratlight loopt ook vast dus die kan ik ook niet gebruiken voor de ondertitels!! In de videolan loopt alles perfect

Greetz Puil }:O

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

DaWaN

'r you wicked ??

Stap 1.:De-Installeer AL je MPEG4 codec's
Stap 2.:Installeer Fdd-Show en AC3-Decoder en evt nog het Ogg Vorbis Direct Show filter
Stap 3.:Gebruik BSplayer (JA die kan ondertitels aan)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Verwijderd

Topicstarter
ben ik weer,

waar kan ik die Fdd-Show en AC3-Decoder en evt nog het Ogg Vorbis Direct Show filter downloaden dan?? Heb overal eens rondgekeken maar kan ze nergens vinden??

Mzzl Puil >:)

Verwijderd

http://www.divx-digest.com/software/index2.html#codecs

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 21:30 ]

Pagina: 1